Theorientalshop.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Theorientalshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering liet wat langer op zich wachten om dat het product uit Duitsland moest komen, en dat die niet met DHL bezorgd waarvoor ik bij mijn bestelling wel voor kon kiezen. Na enige omzwervingen van het pakket ( omdat mijn huisadres niet goed was doorgegeven aan GLS ) is het pakket met medewerking van de Oriental Shop uiteindelijk goed bezorgd. Mijn mailtjes werden ten aller tijden snel beantwoord en zij hebben zich prima ingezet voor een goed afwikkeling van mijn aankoop. Ook het product is geheel naar wens en volle tevredenheid. Nico

3 mrt 2024
Ik heb producten van The Oriental Shop besteld. Een bestelling is via The Oriental Shop zelf en de andere via Bol.com. Beide bestellingen zijn na 6 dagen nog niet bezorgd en heb ik geen bericht gekregen om door te geven waarom ik zo lang moet wachten. Het is raar dat mijn bestellingen worden achter gehouden.

Beoordelingen voor Theorientalshop.nl

21 sep 2023
Product op zich top, maar ik kocht een klein daruma popje, maar deze werd gewoon in een bubble enveloppe op gestuurd en is daardoor beschadigd. Niet heel erg wel jammer voor een nieuwe aankoop
YK
Yvonne K.
Bergen op Zoom
14 nov 2023
Zorgen, dat wat je besteld, ook echt op voorraad is. Nu voor de 3de keer iets besteld dat uiteindelijk toch niet op voorraad is. Gaat steeds om het zelfde product
1 jun 2023
Onderdeel nog steeds niet ontvangen terwijl het deel al dagen aangemeld is bij DHL maar nog niet aangeleverd is bij DHL
5 jun 2023
Beste meneer Butter, Heeft u het grill netje inmiddels ontvangen? Hopelijk bent u nu wel tevreden. Zou u uw beoordeling willen aanpassen? MVG Fabian Klinkenberg
Vorige week bestelling geplaatst. Helaas niet meer gehoord. Ik krijg alleen een antwoordapparaat. Niet best dit…
EW
Erik W.
Zoetermeer

slechte timing

Ik heb nog niets ontvangen en zo te zien is er ook nog niets verstuurd, alleen een verzendlabel aangemaakt.
12 sep 2023

Niets leveren

Jullie hebben de producten niet geleverd en jullie nemen ook de telefoon niet op...
28 aug 2023
Ik heb 23-8 een bestelling gedaan en die is 28-8 nog steeds niet binnen
Ik heb mijn pakket nog niet gekregen…
30 jun 2023
De bestelling is niet ontvangen.
30 jun 2023
Beste, inmiddels is er contact geweest. Zoals uitgelegd kunnen wij hier niets aan doen. Kunt u uw beoordeling aanpassen aub? Bij voorbaat dank, Niels
Ik heb nog niets ontvangen
7 sep 2023
Product niet ontvangen....
17 dec 2023
Antwoord van Theorientalshop.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Kunt u ons vertellen waar deze review overgaat? Wij zullen onze uiterste best doen om het probleem te verhelpen.
16 mei 2023
5 jun 2023
Beste mevrouw Merckens, Is het inmiddels naar tevredenheid opgelost? Zou u uw beoordeling willen aanpassen? MVG Fabian