Theorientalshop.nl

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden396 beoordelingen in totaal

De levering liet wat langer op zich wachten om dat het product uit Duitsland moest komen, en dat die niet met DHL bezorgd waarvoor ik bij mijn bestelling wel voor kon kiezen. Na enige omzwervingen van het pakket ( omdat mijn huisadres niet goed was doorgegeven aan GLS ) is het pakket met medewerking van de Oriental Shop uiteindelijk goed bezorgd. Mijn mailtjes werden ten aller tijden snel beantwoord en zij hebben zich prima ingezet voor een goed afwikkeling van mijn aankoop. Ook het product is geheel naar wens en volle tevredenheid. Nico

3 mrt 2024
Ik heb producten van The Oriental Shop besteld. Een bestelling is via The Oriental Shop zelf en de andere via Bol.com. Beide bestellingen zijn na 6 dagen nog niet bezorgd en heb ik geen bericht gekregen om door te geven waarom ik zo lang moet wachten. Het is raar dat mijn bestellingen worden achter gehouden.

Beoordelingen voor Theorientalshop.nl

Wat mij absoluut niet beviel , was de enorme hoeveelheid plastic waarmee de doos gevuld was . Dat moet toch anders kunnen !
5 jul 2024

voor herhaling vatbaar

Alles prima , de bestelling was snel in huis en heel goed verpakt, dank voor dit alles . Heel goed servise
11 jul 2024
Schade aan geleverde bestelling per ommegaande opgelost! Top!
ET
3 jul 2024
Prachtig aardewerk. Goed, beschermend ingepakt. Fijn hoor!
1 jul 2024
Snelle verwerking, ontvangen 1 dag na bestelling.
4 jul 2024
Mooi servies. Snel geleverd.
Snel en netjes verzonden

De besteling snel en netjes ontvangen

Alles ging prima
Snel bezorgd.
7 jul 2024
1 jul 2024
28 jun 2024
3 jul 2024
Bestelling niet ontvangen, krijg geen contact, al meer dan een week aan het wachten, onbetrouwbaar.
27 mei 2024

Wachtlijstalert werkt goed en zorgvuldige afhandeling

Ik had me opgegeven voor de wachtlijst van een artikel. Kreeg keurig bericht dat het artikel weer op vooraad was. Heb toen direct besteld en ook snel ontvangen, alles zeer zorgvuldig verpakt, zodat de artikelen onbeschadigd zijn ontvangen.
8 jun 2024
Prachtig servies de cobalt lijn. Fijne site. Snelle verzending. Stevig verpakt. Geen op of aanmerking, alleen maar prettig. Groet Sylvie
NB
Nicole B.
Keerbergen
3 jun 2024
Mooie producten , prijs / kwaliteit zeer goed . Snelle levering en goed verpakt . En ook exclusieve producten uit Japan , top