Theorientalshop.nl

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden378 beoordelingen in totaal

1 mrt 2024
De levering liet wat langer op zich wachten om dat het product uit Duitsland moest komen, en dat die niet met DHL bezorgd waarvoor ik bij mijn bestelling wel voor kon kiezen. Na enige omzwervingen van het pakket ( omdat mijn huisadres niet goed was doorgegeven aan GLS ) is het pakket met medewerking van de Oriental Shop uiteindelijk goed bezorgd. Mijn mailtjes werden ten aller tijden snel beantwoord en zij hebben zich prima ingezet voor een goed afwikkeling van mijn aankoop. Ook het product is geheel naar wens en volle tevredenheid. Nico

3 mrt 2024
Ik heb producten van The Oriental Shop besteld. Een bestelling is via The Oriental Shop zelf en de andere via Bol.com. Beide bestellingen zijn na 6 dagen nog niet bezorgd en heb ik geen bericht gekregen om door te geven waarom ik zo lang moet wachten. Het is raar dat mijn bestellingen worden achter gehouden.

Beoordelingen voor Theorientalshop.nl

27 mei 2024

Wachtlijstalert werkt goed en zorgvuldige afhandeling

Ik had me opgegeven voor de wachtlijst van een artikel. Kreeg keurig bericht dat het artikel weer op vooraad was. Heb toen direct besteld en ook snel ontvangen, alles zeer zorgvuldig verpakt, zodat de artikelen onbeschadigd zijn ontvangen.
8 jun 2024
Prachtig servies de cobalt lijn. Fijne site. Snelle verzending. Stevig verpakt. Geen op of aanmerking, alleen maar prettig. Groet Sylvie
NB
Nicole B.
Keerbergen
3 jun 2024
Mooie producten , prijs / kwaliteit zeer goed . Snelle levering en goed verpakt . En ook exclusieve producten uit Japan , top
25 mei 2024

Top

Bevesting snel, update van verloop verzending en binnen 48 uur keurig verpakt in huis
29 mei 2024

top

snelle levering, goede service. 1 product niet oke, maar snel opgelost. Super!

Heel tevreden

Snel bezorgd en goed verpakt! Mooie kwaliteit borden en mes

Prima ervaring

Ze leveren wat ze beloven en het wordt snel bezorgd.
Snelle verzending en mooie spullen
27 mei 2024
26 mei 2024
26 mei 2024
24 mei 2024
6 mei 2024
Snel geleverd . Netjes ingepakt . Alles is heel aangekomen . Fijn !
1 mei 2024

Goed zoals goed hoort te zijn

Geleverd wat besteld is. De laagste prijsgarantie nemen ze serieus.
15 mei 2024
Snelle levering, goede service, goed prijs/kwaliteitverhouding.