Theorientalshop.nl

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Theorientalshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering liet wat langer op zich wachten om dat het product uit Duitsland moest komen, en dat die niet met DHL bezorgd waarvoor ik bij mijn bestelling wel voor kon kiezen. Na enige omzwervingen van het pakket ( omdat mijn huisadres niet goed was doorgegeven aan GLS ) is het pakket met medewerking van de Oriental Shop uiteindelijk goed bezorgd. Mijn mailtjes werden ten aller tijden snel beantwoord en zij hebben zich prima ingezet voor een goed afwikkeling van mijn aankoop. Ook het product is geheel naar wens en volle tevredenheid. Nico

3 mrt 2024
Ik heb producten van The Oriental Shop besteld. Een bestelling is via The Oriental Shop zelf en de andere via Bol.com. Beide bestellingen zijn na 6 dagen nog niet bezorgd en heb ik geen bericht gekregen om door te geven waarom ik zo lang moet wachten. Het is raar dat mijn bestellingen worden achter gehouden.

Beoordelingen voor Theorientalshop.nl

Snelle afhandeling en artikelen in prima conditie. Wat beter kan: verzend verpakking zo economisch mogelijk dus geen grote dozen voor een klein product.

Blij met jullie aanbod.

Een lepel had een klein chipje eruit. Klein minpuntje, maar dat is hier geen probleem. Verder alles in orde.

Serviesgoed is prachtig

Ik had serviesgoed besteld. Bestelling was zeer zorgvuldig verpakt en het servies is prachtig!
Super service !!! De olie kende ik reeds. Het werkt fantastisch !

Prima service

Ging iets mis met de bestelling, heel snel en prima opgelost !
Snelle service en prachtige producten, ik ben heel tevreden.
Snelle nette levering, goede verpakking.
Keurig netjes bezorgd. Mooie producten.
Snelle levering en goede producten
Prima service en mooie producten
Zeer snel en keurige producten
30 mrt 2024
Voor t eerst een bestelling bij deze webshop gedaan, omdat het Tokyo design servies nergens anders te krijgen was. Zeer tevreden over de afhandeling en hoe zorgvuldig het serviesgoed verpakt was!! Helaas is t wel erg lang onderweg geweest, zodat ik zonder cadeau op t feestje kwam!!
Ik wilde iets dat niet op voorraad was en werd daarvoor op een lijst geplaatst. Zodra het weer te koop was kreeg ik bericht en daarna kreeg ik het keurig verpakt opgestuurd. Goeie service en het productaanbod is ruim en origineel.