habitatsolutions.eu- Logo - Beoordelingen

habitatsolutions.eu

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden961 beoordelingen in totaal

Vriendelijk te woord gestaan Snelle levering. Heel klein minpuntje was dat de beschrijving niet helemaal klopte. Hierdoor heb ik een duur apparaat gekocht wat ik niet gedaan had als de beschrijving juist geweest was.

30 jun 2024
Voor alles een uitstekend alleen kwalijk dat hun systeem mijn 5 cijferige huisnummer niet accepteerde zodat ik vol betaalde en toch zelf nog bij dpd punt mijn pakket op moest halen. Raar want bij eerdere bestellingen liep alles goed

Beoordelingen voor habitatsolutions.eu

Vriendelijk en snel

13 jul 2024
Alles ging super vlot, goede opvolging door de klantendienst. Retour ook goed geregeld. Enkel positieve commentaar!
Antwoord van habitatsolutions.eu
Goedemorgen Benoît, Dank u wel voor uw vriendelijke feedback. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
Nette website. Overzichtelijk. Snelle verzending en bezorging!!
Duidelijke communicatie en snelle bezorging.
6 jul 2024
Erg bedankt echte goede apparaat , snel
8 jul 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Blij te horen dat u zo tevreden bent met de Aqua Optima Lumi waterkoeler. Wij wensen u veel plezier met de koeler. Hopelijk wordt het weer de komende dagen ook wat beter zodat u volop van het gekoelde water kan genieten! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
Ik ben goed te woord gestaan
Correct en vlot
3 jul 2024
4 jul 2024
Beste heer Storms, Bedankt voor uw positieve review. We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze service en in het bijzonder onze snelle levering. We zien u graag snel weer terug. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
13 jul 2024
Laate levering
Antwoord van habitatsolutions.eu
Beste Uslu, Dank u wel voor uw feedback! Het is jammer om te horen dat uw bestelling later is aangekomen dan gepland. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We zullen ons uiterste best doen om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. We hopen dat u desondanks tevreden bent met uw bestelling en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
9 jul 2024
Goede service
11 jul 2024
Beste heer Kluitenberg, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn te lezen dat u onze service waardeert. We hopen u een volgende weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
12 jul 2024
12 jul 2024
Beste A.P. van Baal, Wij waarderen uw feedback zeer en staan open voor eventuele suggesties ter verbetering van onze service. Uw input helpt ons om onze dienstverlening nog te verbeteren. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
11 jul 2024
Beste heer Loon, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Mocht u nog tips ter verbetering hebben dan ontvangen wij die graag nog om onze dienstverlening nog verder te optimaliseren. We zijn u graag een volgende keer weer van dienst! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
8 jul 2024
Beste heer Hompus, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij te lezen dat u onze service waardeert en zijn u graag een volgende keer weer van dienst! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
4 jul 2024
Beste mevrouw De Haas, Dank u wel voor uw 100% score. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. We staan altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
29 jun 2024
2 jul 2024
Beste mevrouw Faber, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
30 jun 2024
2 jul 2024
Goedemorgen,, Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over ons. Heel vreemd dat wij niet in staat waren om uw pakket correct te bezorgen. We zullen dit zeker intern nog oppakken om na te gaan wat hier gebeurd is. Vorige week waren er wel wat technische problemen met het aanmaken van de verzendlabels. Ik ben bang dat het hier voor u dan ook mis is gegaan. Onze excuses voor het ongemak en wij zullen dit intern opvolgen om het in de toekomst beter te doen. Hartelijk dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
3 jun 2024

Ik ben erg tevreden met de service.…

Ik ben erg tevreden met de service van dit bedrijf. Ook het product die ik heb gekocht. Goed kwaliteit. Top!!!
4 jun 2024
Beste Heather, Bedankt voor uw bericht. Fijn te lezen dat u onze service waardeert en te spreken bent over de kwaliteit van de geleverde waterfilterkan en filters. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
6 jun 2024
Onze bekers voor het schoolfeest netjes verpakt en optijd gekregen.
7 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve review... En veel plezier op het schoolfeest! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
27 mei 2024
Lekker een jaarvoorraad waterfilters, voordelig en snel verzonden.
4 jun 2024
Beste Willem, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV