habitatsolutions.eu- Logo - Beoordelingen

habitatsolutions.eu
Beoordelingen:

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden940 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

3 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben erg tevreden met de service van dit bedrijf. Ook het product die ik heb gekocht. Goed kwaliteit. Top!!!

Meest relevante negatieve beoordeling

5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze kunnen de spullen beter verpakken En de vervoerder kan er ook beter mee omgaan
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor habitatsolutions.eu

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik ben erg tevreden met de service.…

Ik ben erg tevreden met de service van dit bedrijf. Ook het product die ik heb gekocht. Goed kwaliteit. Top!!!
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
4 jun 2024
Beste Heather, Bedankt voor uw bericht. Fijn te lezen dat u onze service waardeert en te spreken bent over de kwaliteit van de geleverde waterfilterkan en filters. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
6 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onze bekers voor het schoolfeest netjes verpakt en optijd gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
7 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve review... En veel plezier op het schoolfeest! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lekker een jaarvoorraad waterfilters, voordelig en snel verzonden.
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
4 jun 2024
Beste Willem, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
YD
yvan d.
harelbeke ( belgie)
6 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Volgende dag geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
7 jun 2024
Beste Yvan, Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u onze snelle levering waardeert. Wij hopen u een volgende keer ook weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
8 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
zou het niet weten
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
13 dagen geleden
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat onze service naar tevredenheid is. We helpen u graag een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snel geregeld
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
6 dagen geleden
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn u een volgende keer graag weer van dienst! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
9 dagen geleden
Beste, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat onze service naar tevredenheid is. We helpen u graag een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
8 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
13 dagen geleden
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze service. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen helpen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
4 jun 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
GV
Gerrit V.
Enschede
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
4 jun 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze kunnen de spullen beter verpakken En de vervoerder kan er ook beter mee omgaan
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
6 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zullen dit zeker intern opnemen om onze dienstverlening te verbeteren. Wij vullen onze dozen normaal gesproken op met extra papier om de producten goed te beschermen. Tijdens het transport hebben de pakketten het inderdaad helaas soms ook wel zwaar te verduren. Mocht er onverhoopt daardoor schade ontstaan zijn aan uw product dan verzoeken we u vriendelijk om hiervan melding te maken met een foto via info@habitatsolutions.eu zodat wij het verder op kunnen volgen met ons magazijn en de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
21 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Betrouwbare shop

Ik bestel hier al jaren naar volle tevredenheid. Betrouwbare shop en deskundig advies.
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
21 mei 2024
Beste Marcel, Bedankt voor uw beoordeling en het vertrouwen door de jaren heen! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions
18 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Klantendienst bood een goede oplossing na contact
Beoordeling melden
5 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer ontgoocheld over dit bedrijf.Door fout van het afleverpunt zijn de flessen na enkele weken terug bij mij terechtgekomen met aan de andere kant factuur van Habitat.Volgens de klantendienst na de uitleg zou alles in orde komen mits terug opsturen van de flessen maar dat is buiten de facturatiedienst en José Blommers gerekend die in plaats van een kredietnota betaling met interesten enz. blijft eisen. Ik vind dit ongehoord en zeer klantonvriendelijk. "
Beoordeling melden
Antwoord van habitatsolutions.eu
18 apr 2024
Beste Roger, Bedankt voor het delen van jouw feedback. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan. We willen graag uw zorgen serieus te nemen. U heeft op 1 februari jl. bij ons CO2 flessen besteld waarbij u heeft aangegeven dat u lege flessen binnen 2 weken na ontvangst van de nieuwe flessen zult terugsturen. Helaas hadden wij deze lege flessen op 6 maart jl. nog niet mogen ontvangen. Om deze reden bent u gefactureerd voor het leveren van de nieuwe flessen welke al in uw bezit waren. Voor de facturatie controleren wij altijd of het retourlabel welke door ons verstuurd is bij de bestelling gebruikt is. Deze was nog niet gebruikt hiermee gaan wij er dan ook vanuit dat u ondanks onze herinneringsmail verzuimd heeft om de flessen tijdig terug te sturen. Wij hanteren standaard 2 weken en zijn dan al vrij coulant om u 4 weken later pas te factureren. U heeft na ontvangst van de factuur de lege flessen toegezonden. Helaas is dit buiten de voorwaarde van 2 weken. U geeft aan dat u het retourpakket bij u retour is gekomen. Door de controle die wij expliciet hebben uitgevoerd op de retourflessen hebben wij gezien dat het retourlabel niet gebruikt is. Zou u ons alsjeblieft wat meer details kunnen geven over wat er precies is misgegaan zodat we dit kunnen oppakken en verbeteren? We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en uw feedback is daarbij van onschatbare waarde. We hopen dat u ons nog een kans wilt geven om u te laten zien dat we het beter kunnen doen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions BV
14 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Februari 2022 een Aqua Optima Aurora 3-in-1 waterdispenser gekocht bij habitat solutions. Na iets meer dan een jaar veroorzaakt het apparaat kortsluiting. Bij contact met de firma is er alleen een coulance regeling waarmee ik 47% korting krijg op een nieuw apparaat. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Naar mijn mening mag een dergelijk apparaat niet op een dergelijke manier zo snel defect raken en dan niet meer onder een garantie of regeling vallen waarbij deze kosteloos vervangen wordt. Na overleg is er uitgekomen dat het apparaat toch vervangen wordt door een nieuw toestel én dat de garantietermijn uitgebreid wordt naar twee jaar. Als je als bedrijf met dit soort aanpassingen reageert op een klacht van een klant dan verdient dat een compliment wat ik bij deze dan ook geef. De nieuwe waterdispenser staat ondertussen bij ons weer zijn werk te doen.
Beoordeling melden
28 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima service snelle levering en de prijs is okay
Beoordeling melden
15 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima, goede service,prima kwaliteit.
Beoordeling melden
31 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede communicatie en snel handelen.
Beoordeling melden
25 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede service. Klantvriendelijk.
Beoordeling melden