Theorientalshop.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Theorientalshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering liet wat langer op zich wachten om dat het product uit Duitsland moest komen, en dat die niet met DHL bezorgd waarvoor ik bij mijn bestelling wel voor kon kiezen. Na enige omzwervingen van het pakket ( omdat mijn huisadres niet goed was doorgegeven aan GLS ) is het pakket met medewerking van de Oriental Shop uiteindelijk goed bezorgd. Mijn mailtjes werden ten aller tijden snel beantwoord en zij hebben zich prima ingezet voor een goed afwikkeling van mijn aankoop. Ook het product is geheel naar wens en volle tevredenheid. Nico

3 mrt 2024
Ik heb producten van The Oriental Shop besteld. Een bestelling is via The Oriental Shop zelf en de andere via Bol.com. Beide bestellingen zijn na 6 dagen nog niet bezorgd en heb ik geen bericht gekregen om door te geven waarom ik zo lang moet wachten. Het is raar dat mijn bestellingen worden achter gehouden.

Beoordelingen voor Theorientalshop.nl

3 mrt 2024

Producten na 6 dagen nog niet bezorgd

4 feb 2024
De levering is uitgesteld, nog niets ontvangen.
Antwoord van Theorientalshop.nl
Goed nieuws! Ik zie dat uw pakket inmiddels is bezorgd. Het spijt ons dat er vertraging is opgetreden bij uw bestelling. We doen ons uiterste best om een zo goed mogelijke service te bieden, maar soms kunnen er onvoorziene omstandigheden optreden. Zou u alstublieft overwegen om uw review te herzien? Uw feedback is voor ons erg waardevol en helpt ons om onze service continu te verbeteren. We hopen dat u tevreden bent met uw bestelling en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Mails en geen pakje op de beloofde dag

Ik krijg mails om te zeggen dat het pakje voorbereid is en dat b-post op 12 januari zou leveren. Maar hier is nog niets toegekomen!
Antwoord van Theorientalshop.nl
Beste Liliane, We waarderen uw feedback en vinden het spijtig te horen dat uw koopervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Het is voor ons van het grootste belang dat onze klanten tevreden zijn, en we streven ernaar eventuele problemen op te lossen. Helaas hebben we beperkte controle over het bezorgproces zodra het pakket is overgedragen aan DHL. We hebben uw pakket op tijd aan DHL overhandigd en begrijpen dat vertragingen frustrerend kunnen zijn. We betreuren de ongemakken die u heeft ervaren. Goed nieuws is dat het pakket inmiddels is bezorgd. We hopen dat de producten aan uw verwachtingen voldoen. Aangezien de omstandigheden zijn verbeterd, willen we vriendelijk vragen of u opnieuw naar uw review wilt kijken. We streven ernaar onze service voortdurend te verbeteren en uw feedback is daarbij van onschatbare waarde. Als er nog andere zaken zijn waarbij we u kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We stellen uw begrip en samenwerking zeer op prijs.
Nog niets ontvangen, DHL ook niet, maar al dagen geleden bericht ontvangen dat Theorientshop vond dat ze klaar waren