Theorientalshop.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Theorientalshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering liet wat langer op zich wachten om dat het product uit Duitsland moest komen, en dat die niet met DHL bezorgd waarvoor ik bij mijn bestelling wel voor kon kiezen. Na enige omzwervingen van het pakket ( omdat mijn huisadres niet goed was doorgegeven aan GLS ) is het pakket met medewerking van de Oriental Shop uiteindelijk goed bezorgd. Mijn mailtjes werden ten aller tijden snel beantwoord en zij hebben zich prima ingezet voor een goed afwikkeling van mijn aankoop. Ook het product is geheel naar wens en volle tevredenheid. Nico

3 mrt 2024
Ik heb producten van The Oriental Shop besteld. Een bestelling is via The Oriental Shop zelf en de andere via Bol.com. Beide bestellingen zijn na 6 dagen nog niet bezorgd en heb ik geen bericht gekregen om door te geven waarom ik zo lang moet wachten. Het is raar dat mijn bestellingen worden achter gehouden.

Beoordelingen voor Theorientalshop.nl

3 mrt 2024
Vertellen wanneer ze hun spullen verzenden, zou erg handig zijn, dan weet je tenminste wanneer je de bestelling kunt verwachten en kun je daar rekening mee houden. Producten waren overigens naar wens.
Ik heb het pakket nog niet ontvangen. Ik heb vaak problemen met DHL. Ze kunnen ons adres niet vinden, of zijn langsgeweest zonder af te leveren terwijl we gewoon thuis waren. En nu dus te lang wachten.
27 okt 2023

verzendkosten kloppen niet helaas.

produkten zijn netjes verpakt. Helaas zijn de verzendkosten 4,95 bij het afrekenen en geven ze op hun site aan dat het 2,95 kost. Hier een mail over gestuurd maar er word niet op gereageerd. Erg jammer vind ik dit.
12 mei 2023
De artikelen staan onduidelijk gerangschikt en veel is uitverkocht.
YK
Yvonne K.