little-dutch.com/nl- Logo - Beoordelingen

little-dutch.com/nl

636 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.109 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2021
little-dutch.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij zijn super blij met de leuke producten uit de Little Dutch Sailors Bay en de nieuwe Bunny Collectie. Tijdens de negenmaandenbeurs al wat nieuwe items gezien en gekocht echter waren nog niet alle producten voorradig. Via de klantenservice keurig bericht wanneer en waar we de items konden bestellen en ook uit de Sale nog een paar leuke praktische producten besteld. Echter was er een probleem met de Klarna betaling waarover een aantal keren contact is geweest, we zijn zeer vriendelijk en vlot geholpen. Bestelling keurig optijd geleverd met een leuke attentie. En we kijken uit naar de nieuwe producten van de Bunny serie.

18 apr 2024
Beter naar de bestellingen kijken voordat ze verstuurd worden. Ik had niet mijn gehele bestelling gekregen in 1ste intantie, er miste er 1 product. Gemaild en direct een reatie (erg netjes) met daarin de mededeling dat het opnieuw verstuurd werd. Dag later lag er inderdaad een pakketje maar met de verkeerde inhoud. Weer gemaild (weer een erg nette en snelle reactie). Volgende dag was het juiste pakketje toch binnnen. Tevens zaten er 2 maal de verkeerde facturen in de doos!

Beoordelingen voor little-dutch.com/nl

.opgestuurd was compleet niet bestelling onze dat bleek toen cadeautje extra Een
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Fijn dat toch alles goed is aangekomen.
28 jan 2024
Leuk speelgoed maar wel prijzig.
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Bedankt voor je review!
29 mei 2023

Tevreden

Al meerdere keren besteld bij Little Dutch en altijd goede service gehad. Nu ook alles gekregen wat ik besteld heb en je krijgt altijd een washandje gratis. Heb inmiddels al een aantal gekregen en je gebruikt ze toch, dus een erg leuk cadeautje. Wel vind ik het lastiger te beoordelen hoe lang het duurt voordat je je bestelde spulletjes in huis hebt. Maar het duurt nooit lang.
21 aug 2023
Pakket was keurig bezorgd. ( Loopfietsje van €99,95)Volgens de webshop zou bij iedere bestelling een cadeautje mee geleverd worden, helaas was dit niet het geval. Contact opnemen met Litle Dutch en de klacht doorgeven is bijna onmogelijk. Via mail de klacht doorgegeven op de ontvangst na hiervan geen reactie. Bestelnummer 307040
27 sep 2023
2 hele leuke rompers besteld , alleen ze stretchen niet zo veel. Ook had ik een t-shirtje van little dutch waarbij een knoopje aan de achterkant zat. Dat leek mij niet zo lekker zitten voor een pasgeboren baby. Zeker wanneer het nekje en hoofdje zo kwetsbaar is. Maar het zijn wel hele leuke patroontjes.
21 aug 2023
Communicatie is heel kortaf. Vragen of problemen worden afgeschoven naar anderen. Vraag of 2 cadeaubonnen tegelijk te besteden zijn, dit is niet mogelijk. Ook probleem met betalen na storing worden we niet geholpen. Jammer. Wel erg leuke producten te koop en leuke sale.
12 jul 2023
Perfecte levering en goede verpakking Wat ik graag zou zien is maataanduiding per item of maatkeuze per item. Werk veel vanaf de telefoon en dan zie je de maat niet. Verder prima site. Prematuren toevoegen wordt het nog beter
8 aug 2023

Netjes, paar verbeterpunten

Alles netjes, mooi aanbod. Ik had graag inspraak of op zijn minst inzicht gehad in de bezorging datum. Cadeauverpakking en optie voor een kaartje zou ook zeer welkom zijn. Ik zou beide hebben gebruikt.
12 sep 2023

Mooie producten, betalen met ideal problematisch.

Mooie producten, prima levering. Maar: het betaalproces liep keer op keer vast. Na het verwijderen van mijn bestelling heb ik een nieuwe bestelling aangemaakt en toen lukte betalen meteen.
19 nov 2023

4 star bc digital gift voucher no own option

I take one star away bc I could not choose the amount myself for the digital gift voucher. Definitely something that could be worked out. Instead I had to get 3! Seperate ones 🙈
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi Tina, Thank you for your review. We will share this internally and take it with us in the future. Thank you for your opinion.
2 okt 2023
1 poot van het tafeltje was níét te monteren! Schroefdraad uit de poot gehaald, omgedraaid en toen lukte het!!! Waardeloze ervaring & zonde van mijn ergernis en energie!
12 sep 2023

Mee bestellen cadeau verpakking?

Ik had diverse cadeaus besteld. Het zou leuk zijn als je ook tegelijkertijd leuke cadeau papier/zakken erbij kan bestellen. Jullie hebben zulke leuke dessins.
16 nov 2023
Product zeer snel geleverd. Zat wel in een veel te grote omdoos zonder opvulmateriaal, waardoor doos van artikel heel licht beschadigd is.
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Bedankt voor je fijne review. Vervelend om te horen dat de verpakking licht beschadigd is. We streven ernaar bij Little Dutch altijd een passende verzenddoos te kiezen. Soms komt het voor dat een verpakking van een artikel net tussen twee formaten verzenddozen zit. Het is wel de bedoeling dat er genoeg opvulmateriaal in de verzenddoos wordt gebruikt. We zijn daarom ook blij met deze terugkoppeling en zullen dit intern oppakken. Dankjewel!
15 aug 2023

Product in verkeerde maat geleverd

Er was een product in de verkeerde maat geleverd en ik krijg de juiste maat opgestuurd en mag de verkeerde maat ook houden.
Poster besteld. Zat in doos dus hoek van poster gekreukt. Misschien handiger om in platte doos te sturen.
Het is een cadeau voor een ander. En die had jullie aanbevolen (op lijstje gezet)
30 aug 2023
Mooie spullen, goede kwaliteit enige nadeel is dat je betaald voor retourneren.
1 okt 2023
Het duurde even en werd niet aangegeven bij de bestelling Verder prima
Snelle levering, keurig verpakt, met een leuke attentie
18 nov 2023
Snelle levering en netjes en deugdelijk ingepakt.
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Bedankt voor je fijne review. Goed om te lezen dat je je pakket snel hebt mogen ontvangen.