Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.693 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mei 2018
Fotobehang.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

17 mrt 2024
+ Mooi en kwalitatief goed product! - de verzending van de lijm en het wallpaper was apart, zonder melding daarover. Bij ontvangst eerst van de lijm gaf dat het idee dat het wallpaper was zoek geraakt. Moest daar dus over bellen. Uiteindelijk kwam alles wel goed, maar heldere communicatie was fijner geweest.

Wat opmerkingen!

Wachttijd bezorging voor klein formaat wel wat lang! Bij bestelling de mogelijk geven aanvullingen te geven voor wensen bij de opdracht eventueel tegen extra kosten indien nodig. verder prima.
Jullie hadden aangegeven altijd 2 cm extra te geven, heel gek maar de hoogte klopte niet, ik kwam 4 cm te kort, maar die hadden we over in de breedte dus dat is goed gekomen
9 mrt 2024
Foto op maat in korte tijd geleverd. Vlekken op de foto zijn goed verklaard. Wij konden foto ook retourneren. Goede service dus.
19 mrt 2024
Erg blij met het behang, goed te plakken en ziet er mooi uit.
Het ging goed en gemakelijk om het aan te brengen.
Vond eigenlijk roze te roze en geel te geel
Snelle geleverd mooi resultaat
17 mrt 2024
Ik ben al 17dagen aan het wachten op een sample. jammer, want ze hebben me wel al 3x gevraagd wat ik er van vond.
Antwoord van Fotobehang.com
We zien in een e-mail die je ons stuurt dat je je staal hebt ontvangen en dat je een bestelling voor behangpapier wilt plaatsen. We hopen dat de kwaliteit van ons product je mening over deze review zal veranderen.
KC

Wacht nog op antwoord

Ik heb gemeld dat het behang na het aanbrengen is gekrompen en blijkbaar wordt dit niet serieus genomen.
Antwoord van Fotobehang.com
Wij zien inderdaad dat er gemaild is en daar ook al op gereageerd is. Wij zullen via de mail ook verder beantwoorden!
10 mrt 2024
Nog niks ontvangen en een ontevreden klant
Antwoord van Fotobehang.com
Hallo, we zien dat u niet tevreden bent over ons service. Om onze kwaliteit te verbeteren, willen we graag uw mening horen over wat we zouden kunnen/moeten verbeteren. U kunt contact met ons opnemen via e-mail op hello@wallgroup.com.
Antwoord van Fotobehang.com
Dank voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat de kwaliteit van de foto niet optimaal was en dat de aangeboden alternatieven niet naar wens waren. Mochten wij u in de toekomst wel mogen helpen met het vinden van een mooi behang dan horen wij het uiteraard graag.
Heel blij met de keuze van print. Spring vaudeville. Wel een minpuntje: Banen sluiten niet mooi aan. Naden blijven zichtbaar waarschijnlijk vanwege dikte van papier en effen van kleur. Wel jammer.
De bestelling is vlot verlopen maar verder weten wij nog niets want we gebruiken het behang in ons nieuwe huis en dat krijgen we pas 2 april
17 feb 2024
Prachtig behang. Aanrader voor ieder. Verder klopte de nummering op het behang niet.
Goede afhandeling. Traject van bestellen naar afleveren zonde problemen verlopen
Kleur valt klein beetje tegen