Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.670 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mei 2018
Fotobehang.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

Ik had een Amsterdams grachtje besteld maar de afdruk is in spiegelbeeld. Dat had ik wel willen weten van te voren. Of een uitleg erbij. Verder lijmt het wel goed en is het mooi gedroogd zonder luchtbellen en was het snel geleverd.
Antwoord van Fotobehang.com
Bij ons is het mogelijk om afbeeldingen in spiegelbeeld te laten bedrukken. Dit wordt aangegeven in het bestelproces. Als dit wordt aangegeven tijdens het bestellen, zullen wij het produceren zoals is besteld. Fijn om te lezen dat het verder goed op de muur is gekomen en de levering goed is gegaan. Veel plezier van het behang!
O zich heel fijn om de samples te kunnen bestellen, maar dat zou in mijn ogen wel iets goedkoper kunnen. zeker de verzendkosten.
20 mrt 2024
9 mrt 2024
Mooi stevig behang, snel geleverd. Echter wijken de kleuren in het echt af van de kleuren op de website.
het sample kon gewoon door de brievenbus; daarmee kan je bezorgkosten etc besparen; pakje bezorgen was niet nodig,
MJ
Maja J.
Rotterdam
3 mrt 2024
Het behang op zich is prachtig, fijn te verwerken, alleen de print was veel groter dan dat ik besteld had.
Antwoord van Fotobehang.com
Hallo, Dank u wel voor uw bericht. Jammer dat het behang niet geheel naar wens is. U had gebruik mogen maken van de 14-dagen niet goed geld terug garantie. Wij wensen u toch veel plezier van het behang. Groet, Team Fotobehang.com
Service perfect, alleen mijn bestelling viel wat tegen
Antwoord van Fotobehang.com
Dank u wel voor uw bericht. Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Zou u ons een mail willen sturen met uw bevindingen, dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen. Groet, Team Wallgroup
tip misschien eerst je maat invoeren sust er dan alleen posters naar voren komen die geschikt zijn. Voorkomt een hoop teleurstellingen en terugstortingen.
Antwoord van Fotobehang.com
Goedemorgen, Dank u wel voor uw tip, scheelt inderdaad een hoop zoekwerk! Groet, Team Fotobehang.com
De bestelling niet door mekaar halen groetjes Gerard van den Berg
Behang komt met de kleur niet overeen met de website en in het echt.
Antwoord van Fotobehang.com
Vervelend om te lezen dat de kleur niet overeen zou komen met de foto van de website. Zou je ons misschien foto's kunnen sturen van het behang wat je hebt ontvangen? zo kunnen wij beter met je meekijken. De mail mag gestuurd worden naar hello@fotobehang.com
6 jan 2024

De foto was perfect op maat maar de kleuren niet zoals op de site

24 okt 2023

Kleur viel wat tegen

Op de website zagen we (op goede monitor) een kleur die mooi leek te passen bij een meubeltje wat we hebben. In de praktijk is het behang echter donkerder en geler.
Antwoord van Fotobehang.com
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met het eindresultaat. Uiteraard heb je altijd te maken met verschillen in digitale kleuren en print kleuren. Daarnaast is het materiaal ook nog een belangrijk punt. Het is bij ons ook mogelijk om samples te bestellen om van te voren de kleur te kunnen controleren.
6 sep 2023
Het behang is op zich prima. Het valt me alleen op dat fotobehang meer krimpt dan normaal vliesbehang. Ik ben erg precies en als ik de volgende dag de behangde muur bekijk zie ik dat het behang toch ietsje is gekrompen.
7 sep 2023
Vliesbehang kan op zichzelf niet krimpen. Vóór en tijdens de montage heb je uiteraard te maken met verschillende factoren, zoals; Te veel lijm gebruikt, geen voorstrijk gebruikt, het behang niet goed laten acclimatiseren of de ondergrond niet vlak genoeg.
14 aug 2023
Vond behang iets te flets
15 aug 2023
Vervelend dat je het eindresultaat niet mooi vindt. Om onze service te verbeteren zullen we zeker je feedback meenemen.
3 aug 2023
De betonlook oogte niet realistisch kwa kleur.
3 aug 2023
Vervelend dat je niet tevreden bent met het eindresultaat. Om onze service te verbeteren zullen we je feedback meenemen!
8 jul 2023
Het behang trekt kieren bij de naden bij het opdrogen. Het is door een professionele behanger geplakt, dus daar zit het niet. Het heeft met het behang te maken. Jammer voor zo een duur produkt. De afbeelding zelf is prima
2 jul 2023
Antwoord van Fotobehang.com
Hallo, we zien dat u niet tevreden bent over ons product. Om onze service te verbeteren, zouden wij graag uw mening hebben over wat wij zouden kunnen/moeten verbeteren. U kunt ons per e-mail bereiken op hello@wallgroup.com.
16 jun 2023
Behangfoto kwaliteit maar zo zo tenminste de print kleuren zijn van een goedkope ink kwaliteit en worden na een jaartje flets. Nu hebben we iets besteld met goudkleur. Op de site zag het er veelbelovend uit maar de werkelijkheid van meer dan teleurstellend. Goudkleur had meer weg van lichte diaree kleur en leek op goedkoop inpak papier. Nu weet ik dat ze alleen printen met 4 kleuren dus lastig tot onmogelijk goudkleur te printen. Het goede aan dit verhaal is, en dat mag zeker genoemt worden, is dat je het kon terug sturen en het geld was ook meteen binnen. Ja ze zeggen zelf dat ze geen goudkleur kunnen printen maar waarom bieden ze dit dan aan ? Vanwege mijn werk weet ik dat dit wel kan maar dat zijn erg dure machines en inkten.
Antwoord van Fotobehang.com
Bedankt voor uw terechte feedback. Deze zullen we zeker meenemen!