EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nlReviews

EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

Details over EXIT Toys - exittoys.nl

EXIT Toys - exittoys.nl - Beschrijving

EXIT Toys is hét eigentijdse buitenspeelgoed dat kinderen stimuleert en zelfs uitdaagt om buiten te spelen!
Dutch Toys Group B.V.
Edisonstraat 83
7006RB Doetinchem
Joris Aerts

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

288 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De service is erg goed! Bij nader inzien moest onze bestelling worden veranderd waardoor we eigenlijk verzendkosten hadden moeten betalen maar exit verstuurde de producten dezelfde dag nog onze kant op zonder verzendkosten in rekening te brengen! De producten zelf zijn ook naar verwachting. Nu nog wachten op ons bestelde zwembad. Nog heeeel even geduld hebben!

Black leather zwembad is prima. Levering duurde mij te lang. Zwembad in maart besteld en zou eind juni geleverd worden. Dit werd uiteindelijk eind juli. Product zijn prima, als de levertijd en de informatie hierover verbeterd wordt dan zou ik een 5 4,5 geven. Vervoer was ook matig. Een vrouw kwam met een busje met een pallet maar geen voorzieningen om de pallet uit te laden. Heb haar maar even geh

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

Het gehele proces van bestellen tot ontvangst van het product verliep probleemloos
Product gemakkelijk gevonden, click besteld en betaald, dingdong, paar dagen later keurig geleverd. En de bestelling was zelfs nog verzekerd ook.
Super service en heel klantvriendelijk. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
De prijs
Toppers doe snel leveren.
Het duurde een week voordat het pakket bezorgd werd, terwijl de belofte 2 werkdagen is. Track & trace geeft geen info. De dag dat het pakket zou komen zou ik nog een 1 uurs indicatie krijgen, dat werd ene moment voor 2 dagen later. Vriendelijke helpdesk maar hadden geen invloed op bezorgdiensten.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Bedankt voor je feedback. Je bestelling heeft inderdaad wat vertraging gehad, super vervelend natuurlijk, mijn excuses hiervoor. Gelukkig is het de 28e alsnog bij je bezorgd. Ik wens je heel veel plezier ervan! Groetjes Team EXIT Toys.
Denken mee en super service!
Snelle levering Goede omschrijving
Snelle keurige levering! En prachtige schommel!
Snel geleverd en achteraf contact gehad over hoe je de rand moest bevestigen helemaal top
We hebben de trampoline nu een week en zijn er erg blij mee! Hij oogt en voelt degelijk, de veren kraken niet en de kinderen willen er elke dag wel op. Het formaat is ook goed. Hij past prima in onze grote tuin en onze twee peuters kunnen er mooi samen op springen.
Vlotte levering!! Mooie aankoop!!
Rand van de trampoline ging veels te snel stuk. Een nieuwe is best duur. Vervolgens de juiste besteld, het foute geleverd gekregen. Mag de oude weer retour en komt er nogmaals een nieuwe rand. Uiteindelijk een hoop gedoe waar ik niet op zit te wachten en aan de kant van Exit kan er nog geen excuus vanaf. Jammer
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
Ontzettend vervelend dat je de verkeerde mat geleverd hebt gekregen, mijn excuses hiervoor. Ook op ons servicelevel valt nog wat winst te behalen begrijp ik. Daar gaan we beter op letten! Fijn dat je het aangeeft, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mooie dag nog. Team EXIT Toys