EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
EXIT Toys - exittoys.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij EXIT Toys - exittoys.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

175 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 jul. 2022
Ik heb besteld want dit huisje is toch te leuk voor in de tuin zelfs de buurt vroeg zich af waar heb je die nou weer vandaan exit toys, alleen het leveren was een mis communicatie maar daar kan Exit toys niks aan doen want hun hebben het super snel verzonden alleen het bedrijf waarmee het geleverd zou worden was iets mis gegaan ach dan rijden wij zelf wel met een grote auto naar Amsterdam waar hij stond. En het bouwpakket was top samen in mekaar gezet was heel makkelijk en wat is ie mooi volgende x weer wat nodig ik kom terug als tevreden klant 👌🏻

14 jul. 2022
Als mijn eerst bestelling deugdelijk was geweest zou ik er onwijs blij mee zijn maar het is één grote ellende dat zwembad! Maanden gewacht op mijn zwembad. Deze bleek helaas lek en nieuwe zou weer maanden duren. Het zwembad wat al schoon en opgeruimd en toen ik nieuwe zeil kreeg de oude weggegooid helaas met het zeil van de overkapping daarin gerold. Telefonisch kreeg ik een productnummer en de prijs door van 69,- op de website bleek dit 79,- en helaas was het niet compleet. Ze reageren snel op je klacht maar vind het slecht dat je iets vraagt en besteld maar het zo niet ontvangt. Het compleet gevraagde zeil blijkt niet compleet te worden geleverd en je moet dus nog 2 stukken bestellen a 17,- per stuk + verzendkosten. Dit kan pas volgend jaar geleverd worden en zo komt het kostenplaatje niet op de toegezegde 69 euro maar minstens 117,- euro!

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

Goede ervaring met de klantenservice na een klacht. Er gaat soms iets stuk. Dat kan gebeuren. Het is wel heel fijn als de verkoper de klant dan boven verwachting goed en snel helpt. Dat is bij exit toys zeker het geval.
Snel geleverd prima gedaan
14 sep. 2022
12 sep. 2022
Snel geleverd product Mooie prijs
12 sep. 2022
Super nette service/garantie! De rand van onze trampoline was gaan scheuren. Na bericht en foto's toegestuurd te hebben, werd ik heel prettig te woord gestaan. Vervolgens kregen we netjes een nieuwe rand gratis toegestuurd! Snel geregeld, klasse!
7 sep. 2022
Hele goede service!!!
5 sep. 2022
5 sep. 2022
Mooie stevige trampoline. Snel bezorgd
3 sep. 2022
Top klantenservice! Foute bestelling gemaakt en zonder gemor omgeruild voor de juiste, kids zijn er super blij mee, bedankt!
3 sep. 2022
Super bedankt voor de snelle service die jullie leveren !!
2 sep. 2022
1 sep. 2022
Fijn en heel goed geholpen.
31 aug. 2022
Difficult to assemble - poor quality parts, unclear instruction book. Nice size and concept.
30 aug. 2022
van Ria H.
Blij met het product, snel geleverd. Wattenballen ipv steeds de filtercartridge vervangen en het rondpompen van het water gaat ook krachtiger.
26 aug. 2022
Levertijden
22 aug. 2022
Snelle levering. Goede omschrijving, duidelijke foto's
22 aug. 2022
20 aug. 2022