EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
EXIT Toys - exittoys.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij EXIT Toys - exittoys.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

175 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 jul. 2022
Ik heb besteld want dit huisje is toch te leuk voor in de tuin zelfs de buurt vroeg zich af waar heb je die nou weer vandaan exit toys, alleen het leveren was een mis communicatie maar daar kan Exit toys niks aan doen want hun hebben het super snel verzonden alleen het bedrijf waarmee het geleverd zou worden was iets mis gegaan ach dan rijden wij zelf wel met een grote auto naar Amsterdam waar hij stond. En het bouwpakket was top samen in mekaar gezet was heel makkelijk en wat is ie mooi volgende x weer wat nodig ik kom terug als tevreden klant 👌🏻

14 jul. 2022
Als mijn eerst bestelling deugdelijk was geweest zou ik er onwijs blij mee zijn maar het is één grote ellende dat zwembad! Maanden gewacht op mijn zwembad. Deze bleek helaas lek en nieuwe zou weer maanden duren. Het zwembad wat al schoon en opgeruimd en toen ik nieuwe zeil kreeg de oude weggegooid helaas met het zeil van de overkapping daarin gerold. Telefonisch kreeg ik een productnummer en de prijs door van 69,- op de website bleek dit 79,- en helaas was het niet compleet. Ze reageren snel op je klacht maar vind het slecht dat je iets vraagt en besteld maar het zo niet ontvangt. Het compleet gevraagde zeil blijkt niet compleet te worden geleverd en je moet dus nog 2 stukken bestellen a 17,- per stuk + verzendkosten. Dit kan pas volgend jaar geleverd worden en zo komt het kostenplaatje niet op de toegezegde 69 euro maar minstens 117,- euro!

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

31 aug. 2022
Difficult to assemble - poor quality parts, unclear instruction book. Nice size and concept.
26 aug. 2022
Levertijden
30 mei 2022
eerst is een artikel 2 maanden niet leverbaar, dan is hij wel leverbaar maar word de bezorging tot 2 keer toe verplaatst. kinderen hebben hierdoor sinds januari niet op de trampoline kunnen springen.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
1 jun. 2022
Bedankt voor je reactie, inderdaad super vervelend dat de levering van deze buizen vertraagd is geweest na je bestelling in april. Dat hadden wij ook liever anders gezien. Er gaat natuurlijk niets boven happy kids die lekker op hun trampoline kunnen springen. Gelukkig gaat het weer de goede kant op en kan er naar hartelust gesprongen worden. Ik wens jullie er nog heel veel plezier van. Team EXIT Toys
29 mrt. 2022
Rand van de trampoline ging veels te snel stuk. Een nieuwe is best duur. Vervolgens de juiste besteld, het foute geleverd gekregen. Mag de oude weer retour en komt er nogmaals een nieuwe rand. Uiteindelijk een hoop gedoe waar ik niet op zit te wachten en aan de kant van Exit kan er nog geen excuus vanaf. Jammer
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.nl
30 mrt. 2022
Ontzettend vervelend dat je de verkeerde mat geleverd hebt gekregen, mijn excuses hiervoor. Ook op ons servicelevel valt nog wat winst te behalen begrijp ik. Daar gaan we beter op letten! Fijn dat je het aangeeft, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mooie dag nog. Team EXIT Toys