EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nl

228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.627 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 apr 2018
EXIT Toys - exittoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling ging gemakkelijk en bezorging was netjes. Het in elkaar zetten van het product is eigenlijk kinderspel. Echter heb ik toch minpunten aan het product. De handgreepjes van zowel de raampjes als het deurtje aan de binnenzijde kunnen echt niet. Raampjes kunnen niet open erdoor en de deur zitten de vingers van het kindje tegen het kozijn bij het dichtdoen van de deur. Hier moet wel even naar gekeken worden want dat kan echt niet kindvriendelijk zijn zo.

6 sep 2023
Betere afspraken met het Duitse transportbedrijf. Ze hebben wat moeite om zich aan afspraken te houden. Ontkennen zelfs als je zegt dat je een mail met de afspraak hebt en ook de reply. Als je die dan doorstuurt hoor je daar niets op. Gelukkig zijn we gemakkelijk en accepteerden dat ze het gewoon neerzetten. Dan moet je wel een briefje ophangen waarin je hun hiervoor toestemming geeft met handtekening. De trampoline moet nog opgezet worden. Dat zal morgen of het weekend gebeuren. Hoe dat eruit ziet durf ik nog niet te zeggen. Dat moet goed komen.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

8 aug 2023
Makkelijk bestellen. Overzichtelijke site en een goed werkende chat. Top.
9 aug 2023
Hoi Menno, bedankt voor je positieve review!
Superkwaliteit trampoline. Niet de eerste trampoline die we in elkaar hebben gezet (en gebruikt) en deze steekt qua materiaal en montage absoluut met kop en schouders boven de andere merken uit. We hadden aanvankelijk even een issue met de levering en zijn daarbij ook snel en vriendelijk geholpen. In 1 woord top!
9 aug 2023
Hoi Colette, bedankt voor je positieve review! We wensen je nog veel springplezier op je nieuwe EXIT Toys trampoline :)
4 aug 2023
Correct, doen wat ze beloven, via app snel antwoord maar vooral vriendelijk.
3 aug 2023
Snelle levering en contact gezocht voor onze keuze en een goed advies gekregen binnen 5 minuten. Top.
3 aug 2023
Snel geleverd, super mooie trampoline
9 aug 2023
Hoi Niek, bedankt voor je positieve review! Nog veel springplezier gewenst!!
2 aug 2023
Snelle service, deskundig advies
9 aug 2023
Hoi Mariska, bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Nog veel plezier met je aankoop :)

Prima!

Snelle levering en snelle nalevering. Een duidelijk klachtenformulier en accurate en snelle reactie en oplossing!
1 aug 2023
Fantastische service. Ondanks dat er veel is misgegaan is het steeds supernopgelost en waren ze makkelijk te bereiken
Levertijd
Snel en vriendelijk geholpen
Snel en goed. Geen getouwtrek, kapotte onderdeel werd direct vervangen op kosten van exit.
9 aug 2023
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons :) Nog veel plezier met je (herstelde) aankoop gewenst!
100% tevreden
9 aug 2023
Hoi Fred, bedankt voor je positieve review!
30 jul 2023
Goede en snelle service toen onderdelen stuk bleken te zijn.
9 aug 2023
Hoi Brigitte, bedankt voor je positieve review!
29 jul 2023
Snelle levering geen problemen.
29 jul 2023
Prettig behulpzaam contact, snelle service
9 aug 2023
Hoi Sjoerd, bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons!
20 jul 2023
19 jul 2023
Geen enkele aan / opmerking
9 aug 2023
Hoi Dinie, bedankt voor je positieve review :) !!
19 jul 2023

Topservice!

Ik had problemen met de warmtepomp en deze zijn fantastisch opgelost. De communicatie via de app en mail liep meer dan voorspoedig (met Lisa). Ik ben echt zeer tevreden!
9 aug 2023
Hoi Sander, bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat het allemaal goed is opgelost. Nog veel plezier met je aankoop.
18 jul 2023
Goede service