EXIT Toys - exittoys.nl- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.nl

228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.627 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 apr 2018
EXIT Toys - exittoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Bestelling ging gemakkelijk en bezorging was netjes. Het in elkaar zetten van het product is eigenlijk kinderspel. Echter heb ik toch minpunten aan het product. De handgreepjes van zowel de raampjes als het deurtje aan de binnenzijde kunnen echt niet. Raampjes kunnen niet open erdoor en de deur zitten de vingers van het kindje tegen het kozijn bij het dichtdoen van de deur. Hier moet wel even naar gekeken worden want dat kan echt niet kindvriendelijk zijn zo.

6 sep 2023
Betere afspraken met het Duitse transportbedrijf. Ze hebben wat moeite om zich aan afspraken te houden. Ontkennen zelfs als je zegt dat je een mail met de afspraak hebt en ook de reply. Als je die dan doorstuurt hoor je daar niets op. Gelukkig zijn we gemakkelijk en accepteerden dat ze het gewoon neerzetten. Dan moet je wel een briefje ophangen waarin je hun hiervoor toestemming geeft met handtekening. De trampoline moet nog opgezet worden. Dat zal morgen of het weekend gebeuren. Hoe dat eruit ziet durf ik nog niet te zeggen. Dat moet goed komen.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.nl

13 jun 2023
8 jun 2023
7 jun 2023
We moesten eerst een nieuwe rand en een paar weken later een nieuwe mat. Beide makkelijk te vinden op de website én snel geleverd aan huis. Ik ben erg tevreden.
29 mei 2023

Prima geregeld

Duidelijk, weet waar je aan toe bent. Bezorging prima geregeld.
26 mei 2023
Snel geholpen,en snel geleverd,allesnaar tevredenheid .
26 mei 2023
24 mei 2023
20 mei 2023
Geen klachten, netjes geleverd
19 mei 2023

Top klantenservice

Ik heb contact gehad met een medewerkster via de chat. Ze heeft me goed en leuk geholpen!
15 mei 2023
15 mei 2023
Altijd snelle levering en top service bij vragen!
10 mei 2023
9 mei 2023
9 mei 2023
8 mei 2023
Mooi product voor prima prijs. Snel geleverd.
5 mei 2023
3 mei 2023
De service is geweldig en er werd door het bedrijf met mij meegedacht en naar gehandeld. Verder was de backoffice zo scherp dat mijn bestelling in het voordeel van mij als klant werd aangepast. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden