Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.934 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Verzendkosten

Vind het belachelijk dat je en heen, en terug verzendkosten moet betalen. Is nergens zo. Bestel volgende keer weer ergens anders.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je beoordeling! Wij begrijpen dat de extra kosten hiervoor niet altijd fijn zijn, belangrijk om te begrijpen is wel dat wij zo de kosten voor het artikel zelf zo laag mogelijk kunnen houden, helaas is dit niet overal het geval. Vandaar onze keuze om deze kosten wel transparant te houden. Nog wel een hele fijne dag. Team Sans-Online
2 broeken besteld en maar 1 gekregen.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat ontzettend vervelend dat je maar 1 broek hebt ontvangen. Ik heb even met je meegekeken en zie dat de andere broek vandaag naar je zal worden opgestuurd. Deze was namelijk op het moment van bestelling niet voorradig. De 2e broek mag je binnenkort in huis verwachten. Excuses voor het ongemak. We zien je heel graag nog een keer terug. Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. Mocht je een klacht of een vraag hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice: info@sans-online.nl. Ze helpen je heel graag verder! Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet zo'n goede ervaring hebt gehad. Mocht je een klacht of vraag hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice info@sans-online.nl. Ze helpen je heel graag verder. Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. Mocht er iets zijn waar je niet tevreden over bent neem dan zeker even contact op met onze klantenservice: Info@sans-online.nl Ze helpen je daar graag verder mee. Team Sans-Online
Antwoord van Sans-online.nl
Artikel was niet op voorraad
27 jan 2024
De kleding was niet netjes op gevouwen, allemaal kreukels. Ben gewend van andere bedrijven dat alles netjes apart verpakt is. Gebeld met klantenservice die gaf aan dat dhl met de pakketten gooien en niet netjes behandelen. Geen begrip mijn klacht werd afgeschoven op dhl. Top teruggestuurd, moest de retour kosten zelf betalen. Geen service van sans online
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Vervelend om te horen dat je de kleding in een niet nette staat hebt ontvangen. Zoals ik telefonisch ook had vermeld sturen wij de kleding altijd uit in opgevouwen en nette staat, hierna stoppen wij het in onze plastic verzendzak. Omdat deze zakken in grote getalen worden verzameld in verzendkarren en bij DHL ook veelvuldig worden gesorteerd kan het daarbij voorkomen dat een artikel toch door de zak heen gaat of verkreukeld raakt. Helaas kunnen wij hier geen invloed op uitoefenen, zoals gezegd sturen wij het altijd in zo net mogelijke staat. Overigens zie ik ook niet dat je via ons een retourlabel hebt aangevraagd, daarbij vragen wij ons dus ook af om welke retourkosten het gaat, wij willen hier uiteraard in meedenken. Indien gewenst mag je contact opnemen met onze klantenservice: info@sans-online.nl Dan zullen wij je verder helpen met de retourkosten. Team Sans-Online.

Jammer, nog niets ontvangen.

Goede antwoorden geven bij navraag bestelling. De bestelling is nog niet ontvangen. Bij navraag na een week kreeg ik het antwoord dat levering 3-5 werkdagen kan duren. En dat terwijl er dus al 5 werkdagen, nu 6 werkdagen verstreken zijn. Bestelling is nog steeds neit onderweg🤨.
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, IK heb even met je meegekeken en ik zie helaas dat er iets niet klopt. Wil je contact opnemen met de klantenservice info@sans-online.nl. Team Sans-Online.
Als ik bestelling doe en ik stuur alles terug is het logisch dat je retourkosten moet betalen, maar als je de meerderheid houd…… is triest dan.
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, Ik heb even met je meegekeken en wanneer je kiest voor achteraf betalen wordt dit niet gecrediteerd met een gedeeltelijke retournering. Dit is iets anders dan de retourkosten. Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
Kreeg een kapotte trui vroeg om een retour bon maar Kreeg ik niet ben ziek en moest zoveel handelingen doen dat ging niet dank daarvoor
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wij zien hier geen eerder contact over en zouden het graag met je op willen lossen! Hiervoor kan je het beste even een mailtje sturen Info@sans-online.nl. Tot ziens. Team Sans-Online
Jullie laten mensen bestellen, betalen, dan 1 week later krijg je een bericht dat het niet voorradig is! Dat is mensen bedonderen.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Allereerst bedankt voor de beoordeling. Het is nooit onze bedoeling om klanten te misleiden of teleur te stellen. We begrijpen dat het frustrerend is om te bestellen en te betalen voor een product om vervolgens een week later te horen dat het niet op voorraad is. We nemen deze feedback serieus en zullen onze voorraadbeheerprocessen grondig bekijken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt, als er iets is wat we kunnen doen om het goed te maken, laat het ons dan alsjeblieft weten. We waarderen je eerlijkheid en streven ernaar om onze service te verbeteren op basis van je feedback. Team Sans-Online
3 feb 2024
Een tweede broek moeten bestellen omdat de eerste vroegtijdig versleten was.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je een klacht hebt over de bestelling! Uiteraard willen wij dit graag netjes met je oplossen, hiervoor zouden wij enkel wel graag een aantal foto's ontvangen. Is het mogelijk om deze te sturen naar Info@sans-online.nl? Zo ja, ontvangen wij deze graag ter beoordeling. Wij gaan dit uiteraard z.s.m. voor je beoordelen, je krijgt hier een terugkoppeling van per mail. Team Sans-Online
17 feb 2024
Defect product wel retourkosten
Antwoord van Sans-online.nl
Hi, Wanneer je en defect artikel ontvangt kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor de retourzending. Ik heb de retourkosten van € 3.95 nu voor je teruggestort. Team sans-Online.
Als iets niet op voorraad is, is het er niet. Laat dan de klant niet vanuit een voorraad bestellen als het er niet is. Werkt teleurstellend.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen, helaas kan dit soms voorkomen. We werken onze voorraad regelmatig bij maar desondanks kan het voorkomen dat vanwege grote vraag en beperkte beschikbaarheid artikelen snel zijn uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Het bedrag wordt altijd direct teruggestort op je rekening en is binnen twee werkdagen inzichtelijk op je rekening. Het spijt me je niets anders te kunnen melden. Team Sans-Online
7 jan 2024
Stond op de site dat 3.95 euro retourgeld.. maar hen 7.95 e moeten betalen
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling, dat is uiteraard niet de bedoeling! Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klantenservice? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze bestelling! Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klachtenafdeling? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
7 jan 2024
29 aug 2023

Slechte service. Plus niet meedenkend met de klant

Heb hier voor het eerst een overhemd besteld. Deze was toevallig na een week afgeprijsd. Kan gebeuren natuurlijk. Toen ik belde met de vraag om het verschil te crediteren wat een simpele administratieve handeling is in het systeem, werd er verteld het product terug te sturen en opnieuw te bestellen. Wat op de eerste plaats niet echt bijdraagt aan het milieu. Een hoop extra handelingen zijn voor mij als klant. Plus dat ze er zelf meer werk aan hebben. Door de doos uit te pakken en opnieuw te versturen. Toen ik dit aangaf, was het jammer maar helaas zo werken wij! Wij kunnen dit wel maar doen het niet. Dit is niet meer van deze tijd. Slechte service dit is ook mijn eerste en laatste bestelling hier geweest.
30 aug 2023
Hey, Wij hebben gemerkt dat er na elke actie veel verzoeken komen om achteraf kortingen toe te passen op al geplaatste bestellingen. Hoewel we het enthousiasme begrijpen, brengt dit handmatige proces aanzienlijke uitdagingen met zich mee, vooral omdat het aantal bestellingen is toegenomen. Om onze efficiëntie te behouden en een soepele service voor iedereen te garanderen, hebben we besloten om geen kortingen meer achteraf toe te passen op bestellingen. We willen u eraan herinneren dat u na aankoop nog steeds recht heeft op de wettelijke bedenktijd om eventuele wijzigingen aan te brengen. Binnen deze periode heb je inderdaad de mogelijkheid het artikel naar ons te retourneren voor het originele aankoopbedrag en kan je eventueel opnieuw een order plaatsen met de nieuwe prijs. Ik hoop je hiermee wel voldoende te hebben geinformeerd. Team Sans-Online
5 jul 2023

Rare boze man

Nou ik had kleding bestelt en toen kwam de bezorger in de avond bij ons maar de man kon de bel niet vinden Dus kwam die ons pad op en wij hebben een bordje met pas hier waak maar des al niet te min Hij loopt naar onze deur en bonst ongelofelijk hard op onze deur en toen schrokken de honden en mijn zieke vader Heel erg Dus mijn moeder doet de deur los en drukt boos de kleding in haar hand daarbij loopt die boos weg maar vergeet mijn hond waarop hij als een klein meisje hand gebaren gooit naar mijn hond en roept opdonderen met dat beest bij deze wil ik zeggen dat als die vriendelijke oude grijze man ooit weer bezorgd mag hij zijn fatsoen wel eventjes opschroeven vriendelijke groet robin