Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.023 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Ons pakket is kwijt wel betaald zijn nu 1,5 week verder En erg jammer dat we niet op de hoogte worden gehouden of dat ze een andere gerustellende oplossing komen
Antwoord van Sans-online.nl
Goedemiddag, Ik heb even met je meegekeken en ik zie dat het inmiddels is opgelost. Wanneer dit niet het geval is mag je contact opnemen met onze klantenservice. info@sans-online.nl Zij helpen je graag verder! Team sans-online.
bestelling is geannuleerd door winkel doordat deze achteraf niet op voorraad was maar zichtbaar in de online webshop. Wel zijn er nog kosten die ik moet betalen.
3 okt 2023

Niets ontvangen. Op mails niet gereageerd, na dreiging wel

Besteld. Niets ontvangen. Drie keer mail over gestuurd. Derde mail werd beantwoord. Andere twee nooit ontvangen aldus het bedrijf. Nu onderzoek bij de vervoerder.
4 okt 2023
Hallo, Wat vervelend om te horen! Als ik zoek op eerdere mails zie ik inderdaad echt niets terug, het spijt me je dit te melden. Het onderzoek bij DHL is inderdaad momenteel lopend, wij hebben het volste vertrouwen dat dit netjes met je wordt opgelost. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
MD
20 jul 2023
De hele bestelling is op een onderdeel na goed , maar om dat ene onderdeel te retourneren is een klus. Formulieren uitprinten!!!! Niet van deze tijd !!
26 jul 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback. Wij nemen dit mee voor de toekomst! Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
25 jul 2023
Blousje besteld, geen enkele melding dat het niet meer op voorraad was. Betaald, twee dagen later bericht, het blousje is niet meer op voorraad.
26 jul 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, ik zie dat het inderdaad artikelen waren met een langere levertijd. Onze excuses indien de levertijd niet duidelijk vermeld was. Wij nemen dit zeker mee voor in de toekomst. Team Sans-Online
21 aug 2023

Nalatig levertijd

Heb 13e besteld het is nu de 21e en nog geen bericht. Gebeld zou uiterlijk vandaag weg gaan. Is niet de belofte die op website wordt gedaan.
23 aug 2023
2 nov 2023
Pakket is na een week nog niet geleverd. Aantal keren aangegeven dan DHL deze kwijt is. Doet Sans niets aan. Wel betaald geen pakket
7 nov 2023
Hi, Ik zie dat er inmiddels een retournering op deze order toegepast, dus ga ik er van uit dat de zending toch goed ontvangen is :-) Wanneer er toch nog problemen zijn kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Info@sans-online.nl Team sans-Online.
Service is moeilijk bereikbaar Dure retour kosten zoals extra administratie service kosten Kleding wordt vies geurend op gestuurd
22 nov 2023
Hi, Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 0:900 tot 17:00. Bij klachten kan je ons ook mailen info@sans-online.nl. Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
27 sep 2023
Had besteld omdat ik een bepaalde broek wilde hebben. Vervolgd krijg ik een complete bestelling zonder deze broek. Beetje jammer!
27 sep 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, helaas kan dit soms voorkomen. We werken onze voorraad regelmatig bij maar desondanks kan het voorkomen dat vanwege grote vraag en beperkte beschikbaarheid artikelen snel zijn uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Het bedrag wordt altijd direct teruggestort op je rekening en is binnen twee werkdagen inzichtelijk op je rekening. Het spijt me je niets anders te kunnen melden. Team Sans-Online
17 jun 2023
Een overhemd wordt in een plastic hoesje gepropt en als nieuw verkocht. Verder geen mogelijkheid tot oplossing geboden.
1 nov 2023
Item was op de webshop gewoon leverbaar, maar vervolgens krijg je een mailtje dat het item niet meer op voorraad is.
7 nov 2023
Hallo, Wat vervelend dat je ervaring met Sans niet goed verlopen is! Graag willen wij dit met je oppakken/toelichten. Zou je hiervoor een mailtje willen sturen naar Info@sans.nl. Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
16 jun 2023
Webshop beter op orde maken. Want ik bestel jurk en betaal het, en vervolgens wordt het niet geleverd. Zo jammer dit
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je nog geen levering hebt ontvangen. Ik kijk graag even met je mee wat er aan de hand is, is het mogelijk hierover contact op te nemen met ons via: Info@sans-online.nl Wij horen graag van je! Team Sans-Online
9 nov 2023

Mwauh

Ene product niet zoals op de foto andere niet leverbaar. En dan bijna vier euro betalen voor terugsturen.
10 nov 2023
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met dit artikel! Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klachtenafdeling? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
27 jul 2023
Kapotte kleding sturen en dan nog retour zending betalen. Jammer 7,90 zend kosten betalen voor niets….
27 jul 2023
Goedemiddag, Wanneer je een incorrect artikel hebt ontvangen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Onze klantenservice helpt je hier uiteraard verder mee en zorgen altijd voor het kosteloos retourneren van een defect artikel. Team sans-Online.
24 mei 2023
Ik bestel is wat niet goed is . Kost het mij 2 x verzendkosten 😡 Nooit meer bestellen bij jullie
25 mei 2023
Hallo, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over ons beleid!! Wij zullen dit zeker meenemen voor in de toekomst. Toch zien wij je graag terug bij een volgende bestelling :) Team Sans-Online
29 aug 2023

Slecht

Gebrekkige, onduidelijke en geen eerlijke communicatie. Totaal geen klantvriendelijkheid.
29 aug 2023
Hi, Wat vervelend om te horen! Eerlijk gezegd zijn wij groot geworden door de duidelijke en eerlijke communicatie en volgen wij allemaal deze visie. Misschien is het mogelijk ons telefonisch te woord te staan zodat je precies kan aangeven wat er niet goed is gecommuniceerd. dat kan op het volgende telefoonnummer 085-0292124. Team Sans-Online.
2 sep 2023

Voorraad niet actueel

Ik bestel en betaal iets en vervolgens krijg ik een mail dat het product uitverkocht is.
4 sep 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, helaas kan dit soms voorkomen. We werken onze voorraad regelmatig bij maar desondanks kan het voorkomen dat vanwege grote vraag en beperkte beschikbaarheid artikelen snel zijn uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Het bedrag wordt altijd direct teruggestort op je rekening. Het spijt me je niets anders te kunnen melden. Team Sans-Online
26 nov 2023
Ik heb op de 18e besteld en betaald, geen pakket ontvangen of een bericht ontvangen.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met deze levering. Wij helpen je hier natuurlijk graag mee verder, is het mogelijk hierover contact te zoeken met onze klachtenafdeling? Zij zullen dit nader voor je bekijken. Zij zijn bereikbaar op: info@sans-online.nl, vermeld daarbij zeker een aantal duidelijke foto's en een toelichting. Wij zien het heel graag tegemoet. Team Sans-Online
24 jul 2023
Kreeg 2 PME polo,s die niet verpakt waren en op een zat ook nog een vlek
26 jul 2023
Hey, Wat vervelend om te horen! Onze excuses! Hiervoor kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. info@sans-online.nl Wij helpen je graag verder! Team Sans-Online
Veel kosten aan retourneren Sturen vaak kleding op zonder zakje en ze ruiken vies
22 nov 2023
Goedendag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.