Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.815 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.000 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

28 aug 2023
Iets besteld , terug gestuurd was te klein. Moest 3,95 betalen o. Terug te sturen. Dat kan uiteraard maar moet ook de 4,50 en de 1.95 rivertykosten betalen!!! Dus mensen als je iets besteld en terug stuurt ben je 10 euro per pakket lichter!
29 aug 2023
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
4 sep 2023

Mooie kleding, maar wel dubbele verzendkosten bij retour

Mooie kleding. Wat ik een minpunt vind is de verzendkosten bij aankoop, maar ook weer als je het retour stuurt. Je kunt ook niet kleding ruilen. Je moet dus retour sturen en opnieuw een aankoop doen. Dus je blijft verzendkosten betalen.
5 sep 2023
20 jun 2023

Meestal prima ….

Meerdere malen besteld en dat ging goed. Laatste bestelling waren de polo’s gebruikt, of al gepast, hoe je het wilt noemen. Dat vind ik persoonlijk jammer. Dat was trouwens bij twee van de drie zo, de derde zat netjes in de folie.
30 jun 2023
Van de bestelling ben ik heel tevreden. Ik wist echter niet dat je vanuit België de retour zelf moet betalen. Dit was 9,60€ . Best dit vermelden op jullie site. ik ga dus niet meer bij jullie bestellen.
14 jul 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback. Wij nemen dit mee voor de toekomst! Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
29 jun 2023

Kosten

Jammer dat je extra moet betalen voor verwerkingskosten ofzo. Jammer dat je niet 2 verschillende bestellingen in 1x kan retourneren, waardoor je 2x een retourlabel a 3, 95 moet betalen...
14 jul 2023
Hallo, Meerdere pakket mogen bij elkaar in, dit scheelt natuurlijk in de retourkosten. Dit kan door het ene pakken in zijn geheel bij de andere in te doen, zo zien wij dat dit om 2 bestellingen gaat. Wij zien je graag bij een volgende bestelling weer :) Team Sans-Online
25 dec 2023
De producten hebben een goede prijs, maar verschillen snel van prijs (misschien een dagprijs?) Ook vind ik het jammer dat de bezorgkosten en retour kosten zelf gedragen moeten worden.
5 okt 2023
Nadat ik wat had besteld , hoorde ik dagenlang niks terwijl bezorgtijd tussen de 1 en 3 dagen was. Hen ze toen gemaild en toen werd die de dag erna ineens bezorgt.

Gilet

Ik kreeg tot 2 keer toe een gilet waar wat aan mankeerde. Is wel keurig opgelost door Sans-online. Geld retour binnen paar dagen en ook retourlabel werd vergoed
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
12 okt 2023

Verzendkosten én retourkosten, balen

Balen dat je verzendkosten moet betalen én retourkosten... Terwijl bij andere bedrijven dezelfde trui voor hetzelfde geld te koop is zonder die extra kosten...
13 okt 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
6 aug 2023

retourzenden wordt erg lastig gemaakt

Het retourzenden wordt erg lastig gemaakt, je moet perse zelf vanalles uitprinten en dan ook nog een retourlabel kopen. Ik koop volgende keer wel ergens anders
11 aug 2023
Goedemiddag, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.
EV
E. V.
Amersfoort
11 okt 2023
T shirts vielen klein, altijd maat M. Retour zenden een heel gedoe 2x zelf printen . 2x €3,95 bezorgen en retourneren. Grotere maat besteld weer geld. 🥴
25 mei 2023
Bij zo dure jas hoort er een verpakking omheen te zitten. En qua verzending is het gewoon in een plastic verpakking ipv een doos of iets dergelijks.
Het ontvangen retourticket moet geprint worden. Het is handiger als op het retourticket een qr-code is vermeld. Via deze code wordt er gescand.
8 nov 2023
Kwaliteit van het product is minder dan het origineel. Al wordt er aangegeven dat het van de originele leverancier is. Levering was snel.
9 nov 2023
Hi, Vervelend dat je een bestelling hebt ontvangen die niet correct is, excuses! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice info@sans-online.nl. Wij helpen je graag verder! Team sans-Online.
26 nov 2023

Later verzonden

Jammer dat je niet van te voren te horen krijgt dat het langer kan duren ivm verhuizing. Nu kreeg ik de kleren te laat binnen
23 sep 2023
Misschien iets duidelijker aangeven dat je bestelling wel 7 dagen kan duren voordat het bezorgt wordt i.p.v binnen 1 -3dagen
26 sep 2023
Hey, Wat vervelend om te horen, ik zie dat het inderdaad artikelen waren met een langere levertijd. Onze excuses indien de levertijd niet duidelijk vermeld was. Wij nemen dit zeker mee voor in de toekomst. Team Sans-Online
9 jun 2023
Had xxxl besteld ontvang xxl. Bleek ook zo op de bon te staan. Helaas was dat niet zo toen ik het kocht. Vond ik jammer
15 mei 2023
Dat er kosten zijn voor een bestelling en ook nog voor retourzending. Dit weerhoudt mij ervan om vaker te bestellen.
16 mei 2023
BT
Bertine T.
Nijverdal
17 okt 2023
De levering liet 5/ 6 dagen op zich wachten. Zijn wij nieu gewend van Sans. Ook de retourprijs is ontzet hoog
18 okt 2023
Hallo, Bedankt voor je beoordeling! Ik zie dat je 2 artikelen hebt besteld waarop een langere levertijd zat, dit geven wij ook altijd wel vooraf aan. Op het moment van het bestellen van deze artikelen stonden deze op 2-5 dagen. De bestelling is op 09-10 besteld en op 13-09 bij je afgeleverd, dit is dus ook binnen de levertijd geweest. Voor wat betreft de retourkosten is dit iets wat wij aan de hand van het label juist proberen te verminderen, vaak ben je via een pakketpunt al gauw 5-6 euro kwijt, daarom proberen wij dit met het label goedkoper en makkelijker te maken! Hopend je hiermee toch voldoende te hebben kunnen informeren, mocht je toch nog vragen hebben of als iets onduidelijk is, laat het ons zeker even weten op: info@sans-online.nl Nog een hele fijne dag! Team Sans-Online

retouren en fotografie

Zitten kosten verbonden aan retouren en kleurenpallet van genomen foto komen niet overeen met geleverde items
19 sep 2023
Hi, Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retour aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. Wij proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen. Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden houden wij de prijzen zo laag mogelijk. Team Sans-Online.