Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

3.138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.584 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt. 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Supersnelle verzending, volgende dag in huis. Echter, de DHL track&trace werkt niet. Bij de eerste bestelling had ik dat niet in de gaten en heb ik gemaild. Overigens werd hier al heel snel op gereageerd (pluspunt dus). Er werd mij verteld dat het pakket al klaar lag bij het ophaalpunt. Bij de tweede bestelling weer geen werkende DHL track&trace, maar toen ben ik zelf de volgende dag al gaan kijken bij het ophaalpunt en lag het al klaar.

19 mrt. 2023
Bij retourneren ben je twee maal de verzendkosten kwijt. Bij mij was dat op een bedrag van 25 euro 8 euro. Dat is erg veel.
DD
Dorothea D.
Heemstede

Beoordelingen voor Sans-online.nl

2 feb. 2024

Prima afhandeling

Alles werd prima geregeld, ook de terug betaling. Ik geef echter geen 5 sterren, omdat je voor het retour sturen eerst een formulier moest downloaden en vervolgens € 3,95 voor het retour zenden moest betalen en dat was mij vooraf niet duidelijk. Maar de verdere afhandeling was perfect en snel.
6 feb. 2024
Hallo, Fijn om te horen dat het goed bij je geleverd is. Wij zullen je feedback meenemen voor in de toekomst. Graag tot ziens :) Team Sans-Online
3 feb. 2024
Een mooie trui voor een betaalbare prijs en een snelle levering
6 feb. 2024
Hey, Wat fijn om te horen dat wij je een passend artikel hebben kunnen leveren! Wij hopen op veel plezier van dit artikel en graag tot een volgende bestelling 😊 Team Sans-Online
1 feb. 2024

Had een klacht direct opgelost

Had een klacht en die werd direct voor mij naar tevredenheid opgelost
5 feb. 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
7 feb. 2024
Alles ok alleen kwam bestelling paar dagen later dan beloofd
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie 4 sterren beoordeling! Wij waarderen dit enorm :) Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
2 feb. 2024
van een back-order ook een track&trace sturen
5 feb. 2024
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
MK
Marianne K.
Ugchelen
6 feb. 2024
Snelle levering, duidelijke website.
6 feb. 2024
Hallo, Bedankt voor de sterren beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Graag tot ziens 😊 Team Sans-Online
25 jan. 2024
Snelle levering. Zonder poespas.
26 jan. 2024
Hey, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! :) Bedankt voor je beoordeling hiervan en graag tot ziens. Team Sans-Online.
31 jan. 2024
Hele goede en mooie kleding
1 feb. 2024
Hey, Wat fijn om te lezen dat je ons kledingaanbod mooi vindt! Dit maakt ons erg blij 😊 Graag tot ziens! Team Sans-Online
Mooie kleding, goede service
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te lezen dat de bestelling snel geleverd is! Wij hopen je bij een volgende bestelling weer snel te kunnen helpen aan een leuke nieuwe items 😊 Fijne dag! Team Sans-Online
HH
H. H.
N-dal
23 jan. 2024
Netjes op tijd
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Wat fijn om deze mooie sterren te mogen ontvangen! Fijne dag 😊 Team Sans-Online
TM
toon m.
Deurne
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je mooie 4 sterren beoordeling :) Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
29 jan. 2024
30 dec. 2023
Snelle verzending, netjes verpakt. Spijkerbroek maat 34/27 bleek geen jeans maat 34 te zijn maar dames confectie maat, dus XS ipv XL. Als dat duidelijker was geweest had ik deze broek niet besteld en was een retour niet nodig geweest.
5 jan. 2024

Gemakkelijk bestellen, veel keus, redelijke prijzen

Gemakkelijk bestellen, veel keus. Redelijke prijzen. Minpunt: bij ruilen en in winkel, moet gewoon betaald worden, waarna bedrag van online bestelling wordt teruggestort. Daarbij wordt online verkregen korting niet verrekend.
8 jan. 2024
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online