Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Sans-online.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Sans-online.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Sans-online.nl

3.464 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 apr. 2022

Een jeans van Vanguard besteld in maat 30/34. Dag later een mail gekregen dat de voorraad uitgeput was en er vertraging op de verzending zou zitten. Geen melding wanneer het artikel zou verzonden worden. Een 1ste mail gestuurd met de vraag, en antwoord gekregen wanneer de jeans op de post zou gaan. Wanneer eenmaal verzonden met Colisprivé Benelux, geen tracking gekregen van de webshop. Opnieuw gemaild, antwoord gekregen dat ook zij nog niks hadden ontvangen. Daarna werd door de vervoerdienst de jeans eenmaal aangeboden zonder bericht in de brievenbus. Opnieuw de webshop gemaild en antwoord gekregen. Ze beantwoorden wel steeds binnen de 24u de mailtjes. Dat is echt wel te vetrouwen. Maar Colisprive staat niet in hun systeem als vervoerdienst naar België. Maar wel DHL. Dat is wel spijtig. Al bij al bij de 2de afleverpoging de jeans in de brievenbus gevonden.

13 jul. 2022
Bij het retourneren van een gedeelte van de order heb ik zelf na 1 maand moeten bellen dat ik nog niets gehoord heb en mijn geld nog niet terug had. Ik had eerder van afterpay al bericht ontvangen dat de retour niet verwerkt was en of ik wilde betalen. Dat heb ik gedaan omdat ik al bij het retourlabel aanmaken zag dat ze veel achterstand hadden met retouren en ik dacht dat het later wel goed zou komen. Ik baalde wel enorm want ht ging over een bedrag van ruim 500 euro wat ik dan moest betalen terwijl dit alang retour was gegaan. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat dit niet verwerkt was. Ze ging het nakijken. Ze gaf later per mail aan dat er 1 broek was die bij hen niet retour gekomen was en dat niet terug betaald wordt. Na weer bellen en weer nakijken weer een mail dat deze niet retour is gekomen. Ik weet heel zeker van wel! Ik heb deze niet thuis en kijk alles heel goed na voordat ik iets retour stuur. Daar ben ik heel secuur in. Ik ben hierover ZO boos! Belachelijk dat ik dat ook nog na 1 maand te horen moet krijgen terwijl ik heel zeker weet dat het retour is gegaan. Ik zal daar NOOIT meer iets bestellen als dit niet opgelost wordt.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Goed: snelle bezorging, fijn werkende website. Vervelend: retourformulier moeten printen en betalen voor retourzending.
Snelle levering. Goede service. Wel jammer dat het terugsturen niet gratis is.
18 jan. 2023
Snelle levering Leuke kleding met regelmatig super interessante aanbiedingen
22 jan. 2023
Snelle levering en via de mail goed op de hoogte gehouden
13 jan. 2023
makkelijk in gebruik en retour gaat ook zonder probleem
10 jan. 2023
Prima geregeld. Jammer van de verzend- en retourkosten.
21 jan. 2023
Prima service , wordt gedaan wat beloofd is. Mooi snel
Riverty werkt niet. Betalen is een heel gedoe.
Retourzending werd heel vlot afgehandeld.
Bestelling is snel en keurig geleverd.
Duidelijke webshop, snelle levering.
1 dag geleden
Tevreden over kwaliteit en levering
18 jan. 2023
Snelle levering. Bestel hier vaker
Snelle levering keurige kwaliteit
21 jan. 2023
Mooie broek, vlotte verzending!
Correcte en snelle levering !
19 jan. 2023

Goed geregeld snelle service