Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.791 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.077 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2019
Sans-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Pakketjes op de juiste tijd geleverd.

Goed geleverd alleen jammer dat ik thuis bleef. De pakketjes werden in de brievenbus gestopt. Kan je dat voortaan dat niet aangeven of het wel of niet in de brievenbus past?
15 aug 2023
Snel besteld en het lag gauw klaar. De dame achter de kassa moest mijn bestelling ergens gaan halen.Er stond een rij achter mij, dus dat was niet zo handig.
15 aug 2023
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
7 sep 2023

leuke webshop met ruim assortiment

ruim assortiment, leuke merken, vlotte bezorging, lage bezorgkosten. Meer foto's of duidelijker foto's van hoe artikelen gedragen worden, zou fijn zijn. Meer filteropties zou handig zijn, zoals kunnen filteren op prijs en lengte (bijv. lange/korte mouw)
8 sep 2023
Hey, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! :) Bedankt voor je beoordeling hiervan en graag tot ziens. Team Sans-Online.
Alles kwam goed en snel aan. zat ook goed. Aandachtspuntje: Duidelijk overzicht qua status van de bestelling. Per product: Product x geleverd/verwachte levertijd/onderweg. Nu was niet duidelijk wat verzonden was wat nog volgde en wanneer.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
8 jul 2023
Prettig en vlot mailcontact. Vanwege een fout (van óf jullie website óf DHL, ivm aangeven pickup afspraak op zondag) heb ik netjes mijn extra afhaalkosten teruggekregen voor het maken van een nieuwe pickupafspraak. Erg netjes geregeld.
30 dec 2023
Snelle verzending, netjes verpakt. Spijkerbroek maat 34/27 bleek geen jeans maat 34 te zijn maar dames confectie maat, dus XS ipv XL. Als dat duidelijker was geweest had ik deze broek niet besteld en was een retour niet nodig geweest.
2 jun 2023
Vind het terug sturen wat omslachtig, heb geen printer moet iemand vragen uit te printen, makkelijker de retourformulieren erbij te doen en de 3,95 bij de rek optellen vij bezorging. Verder snelle levering en vriendelijk aan telefoon.

Gemakkelijk bestellen, veel keus, redelijke prijzen

Gemakkelijk bestellen, veel keus. Redelijke prijzen. Minpunt: bij ruilen en in winkel, moet gewoon betaald worden, waarna bedrag van online bestelling wordt teruggestort. Daarbij wordt online verkregen korting niet verrekend.
Antwoord van Sans-online.nl
Eenvoudige selectie als je weet welke maat je zoekt. Pasvorm is en blijft lastig en kun je pas thuis zien. Van 3 gekochte blouses van dezelfde maat, 3 merken, paste er eentje niet. Eenvoudige retour afhandeling.
13 jun 2023
Communicatie over de zending kan beter. Ik had 1 bestelling met 2 pakketjes, waarbij ik geen idee had of het tweede pakketje nog zou komen. Dat zou wat mij betreft beter kunnen. Verder tevreden!
13 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij zullen dit zeker meenemen voor in de toekomst. Graag tot ziens! Team Sans-Online
28 jul 2023

T shirt besteld en betaald maar niet beschikbaar

Shirt besteld en betaald echter de volgende dag kreeg ik mail dat het niet meer voorradig was. Vond ik wel apart omdat alles tegenwoord ig digitaal gaat.. maar wel netjes geld terug gekregen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je mooie sterren! Wij vinden het erg vervelend dat een artikel niet meer op voorraad is geweest. Het kan zijn dat een artikel na het bestellen in de winkel verkocht is, in deze kunnen wij het artikel niet aanbieden en dienen wij deze te annuleren. Wij hopen je bij een volgende bestelling snel een passend artikel te kunnen leveren. Graag tot ziens 🍀 Team Sans-Online
16 jul 2023
Eerste keer dat ik via jullie iets bestel en het pakketje is netjes door de brievenbus gedaan. Via emailberichten werd ik op de hoogte gehouden wanneer het pakketje ongeveer bezorgd zou worden.
20 jul 2023
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
9 nov 2023
Product is top! Moest een maat groter, maar ik kon niet vinden dat ik het kon ruilen, dus moest opnieuw bestellen.. en terugsturen moet zo makkelijk mogelijk gaan, niet met alles uitprinten.
10 nov 2023
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent met het artikel. Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online
WH
Wendy H.
SWOLGEN
Altijd heel tevreden over de levering en communicatie, nadeel vind ik wel de retourkosten. snap dat dit niet gratis kan maar dit behoud me soms wel om een bestelling te doen.
8 okt 2023
Fijne winkel met veel keuze, maar niet teveel. Levering duurt wel wat langer en dat je moet betalen voor retour als je een verkeerde maat hebt of een product niet goed is.
30 sep 2023
Verzending is snel en er zijn wel vaker leuke sale artikelen. Jammer dat ik al 2 keer wat heb besteld maar dat blijkt dan niet op voorraad opeens en krijg ik dus niet binnen.
2 okt 2023
Hallo, Bedankt voor je mooie en duidelijk beoordeling! We werken onze voorraad regelmatig bij maar desondanks kan het voorkomen dat vanwege grote vraag en beperkte beschikbaarheid artikelen snel zijn uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Wij proberen dit altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren, ik hoop dat het bij de volgende order echt beter gaat! Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
17 nov 2023
Geen prettige klantenservice De producten waren prima. De levering was snel, maar de klantenservice reageerde bij mij niet goed op vragen over retourneren in êén pakket.
21 nov 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
30 jul 2023
Fijne webshop en persoonlijke service, daar ben ik erg over te spreken. Alleen de verzendkosten, hoewel noodzakelijk, weerhouden me er soms van om te bestellen.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij zullen je beoordeling meenemen voor in de toekomst. Fijne dag🙂 Team Sans-Online
10 jun 2023
Alles werd vlug en goed geleverd. Wat niet paste kon ik zonder moeite terugsturen. Ik heb zelf geen printer dus een retourticket zou ik wel Handig vinden. Gr.
NS
30 jun 2023

ff geduld..maar Heerlijk zachte Hoodie!

Besteld artikel was helaas niet meteen leverbaar maar communicatie daarover was zeer correct! Inmiddels goed ontvangen en blij met de aankoop.
14 jul 2023
Hallo, Wat fijn te horen dat je na het annuleren van je bestelling toch tevreden bent over je nieuwe bestelling! 😆 Wens je een fijne dag! Team Sans-Online