Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Sans-online.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Sans-online.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 mrt. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Sans-online.nl

3.464 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 apr. 2022

Een jeans van Vanguard besteld in maat 30/34. Dag later een mail gekregen dat de voorraad uitgeput was en er vertraging op de verzending zou zitten. Geen melding wanneer het artikel zou verzonden worden. Een 1ste mail gestuurd met de vraag, en antwoord gekregen wanneer de jeans op de post zou gaan. Wanneer eenmaal verzonden met Colisprivé Benelux, geen tracking gekregen van de webshop. Opnieuw gemaild, antwoord gekregen dat ook zij nog niks hadden ontvangen. Daarna werd door de vervoerdienst de jeans eenmaal aangeboden zonder bericht in de brievenbus. Opnieuw de webshop gemaild en antwoord gekregen. Ze beantwoorden wel steeds binnen de 24u de mailtjes. Dat is echt wel te vetrouwen. Maar Colisprive staat niet in hun systeem als vervoerdienst naar België. Maar wel DHL. Dat is wel spijtig. Al bij al bij de 2de afleverpoging de jeans in de brievenbus gevonden.

13 jul. 2022
Bij het retourneren van een gedeelte van de order heb ik zelf na 1 maand moeten bellen dat ik nog niets gehoord heb en mijn geld nog niet terug had. Ik had eerder van afterpay al bericht ontvangen dat de retour niet verwerkt was en of ik wilde betalen. Dat heb ik gedaan omdat ik al bij het retourlabel aanmaken zag dat ze veel achterstand hadden met retouren en ik dacht dat het later wel goed zou komen. Ik baalde wel enorm want ht ging over een bedrag van ruim 500 euro wat ik dan moest betalen terwijl dit alang retour was gegaan. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat dit niet verwerkt was. Ze ging het nakijken. Ze gaf later per mail aan dat er 1 broek was die bij hen niet retour gekomen was en dat niet terug betaald wordt. Na weer bellen en weer nakijken weer een mail dat deze niet retour is gekomen. Ik weet heel zeker van wel! Ik heb deze niet thuis en kijk alles heel goed na voordat ik iets retour stuur. Daar ben ik heel secuur in. Ik ben hierover ZO boos! Belachelijk dat ik dat ook nog na 1 maand te horen moet krijgen terwijl ik heel zeker weet dat het retour is gegaan. Ik zal daar NOOIT meer iets bestellen als dit niet opgelost wordt.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

21 jan. 2023
Ik deed een bestelling van 4 overhemden. Ik heb ze de volgende dag in de winkel gepast en heb gehouden wat ik mooi vond. 2 dagen later had ik het teveel betaalde bedrag op mijn rekening. Heel betrouwbaar en ik vind het fijn om zo te winkelen.
22 jan. 2023
1 week Nadat ik het artikel had ontvangen kwam ik erachter dat 1 broek pijp langer was dan de andere, wat sans online toen deed was echt top! Ik kon op hun koste het artikel retour sturen deden helemaal niet moeilijk, echt super ervaring!
Prima webshop. Hebben de vorige keer uitstekend geleverd. Wel raar dat ik dit keer 1,50 euro moet betalen voor de levering (terwijl het boven de 60 euro is) omdat het in twee keer wordt geleverd ivm de beschikbaarheid.
18 jan. 2023
Super geholpen door Quinten advies gegeven voor aanpassingen alles op een 3d tekening laten zien hoe onze toekomstige badkamer eruit gaat zien. Een echte aanraden voor een nieuwe badkameren toilet
20 jan. 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en ook de website is duidelijk. Jammer dat mijn jas twee dagen later verder was afgeprijsd.
21 jan. 2023
Overzichtelijke site. Bezorging prima . Goede omschrijving van het product. Jammergenoeg zijn enkele kledingstukken nogal gekreukt bij bezorging.
10 jan. 2023
Snelle levering volgens afspraak, veel keuze in artikelen en voor een redelijk normale prijs; da's toch precies zoals we het allemaal willen?
19 jan. 2023
Dat er geen ongepaste beelden voorbij komen . En geen reclame voorbij komt En niet te vergeten dat alle film gescreend zijn.
11 jan. 2023
De prijzen zijn gunstig, leuke aanbiedingen, mijn favoriete kledingmerk (PME Legend) in overvloed en snelle levering .....
Ik had iets besteld en het was niet meer leverbaar. Netjes een berichtje gestuurd en geld overgemaakt. Helemaal top.
13 jan. 2023

Jeans goed ontvangen. In de gekende blauwe plastieken zak. Communicatie met sans-online via email verliep vlotjes.
Snelle levering en terugbetaling van geretourneerde of niet geleverde goederen. Vele en gevarieerde kledingmerken
Netjes tijdig bezorgd, ook houden ze je netjes op de hoogte als een product niet meer op voorraad is.
Als je iets besteld dan wordt het ook binnen 2 dagen bezorgd. Ze zijn heel aardig aan de telefoon.
18 jan. 2023
Goede website, snelle levering, nette verzendkosten, spaarsysteem leuk extra, leuke aanbiedingen
Wat een goede service ,en steeds op de hoogte gehouden via mails ,heel goed,ben zeer tevreden
24 jan. 2023
Aan het jurkje miste een riempje, maar na een telefoontje werd deze kosteloos nagestuurd. Top!
10 jan. 2023
Aantrekkelijke prijzen betreft merkkleding. Vooral in deze tijd! Gewoon doorgaan met acties.
14 jan. 2023
Goede aanbiedingen, snel verstuurd, ook retour snel geregeld, helaas geen gratis retour.
Snelle levering goede kwaliteit al vaker besteld en blijf dat in de toekomst zeker doen