smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.806 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126.999 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

7 apr 2024
Tot 2 keer toe hetzelfde artikel besteld. De eerste keer verkeerde artikel geleverd dus geld terug. Met de klantenservice contact gehad dat ik het opnieuw moest bestellen. Gezegd gedaan. Eerst een hele tijd niets gehoord. Nadat ik een bericht stuurde levering nu bezorgen of geld terug. Geld terug vanwege het feit dat het niet geleverd kan worden. Ronduit slecht. Voel mij in de steek gelaten. Ik bestel nooit meer iets en is het nog zo voordelig.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jurgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. We vinden het heel naar dat je dit gevoel hebt overgehouden, dat is nooit onze bedoeling geweest. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Pakketje nooit aangekomen! Na het door jullie vastgestelde aantal postdagen dat een pakketje nog nageleverd kan worden nog niets ontvangen. In mailcontact bieden jullie aan de 2 bestelde hoezen opnieuw te verzenden. Krijg ik 1 dag later mail dat mijn bestelling gecrediteerd wordt, omdat ze niet meer leverbaar zijn. Terwijl ik de 2 hoezen nog wel als leverbaar op jullie site ziet staan. Ontzettend rare afhandeling waar niets van klopt!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marleen, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is aangekomen. Ik heb het mailcontact nagelezen en zie inderdaad dat er een nieuwe zending is aangeboden. Echter toen jouw bestelling aangemaakt werd, waren de producten niet meer op voorraad. Het ene product is inmiddels weer leverbaar, maar de andere helaas nog niet. Wellicht heb je deze voor een ander model op de site zien staan, want we bieden ze voor meerdere modellen aan. Ik vind het heel jammer dat het zo gelopen is en daarom heb ik je gemaild. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2x al niet geleverd, maar wel de hele tijd de bal bij de klant leggen, ipv te ondervinden waar het probleem echt ligt met PostNL. Inmiddels 2 weken verder, 5 chats verder en dat voor een 1 telefoonhoesje.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dion, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Goed dat je bij mijn collega hebt aangegeven wat je wens is als je de bestelling niet ontvangt. Uiteraard hoop ik voor je dat de bestelling wel degelijk aan zal komen en de aangegeven wens niet uitgevoerd hoeft te worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, daar ik het erg vervelend voor je vindt en ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aan wil bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 apr 2024

Lelijke kleuren (rode waas) en onscherp

Ik heb een fotohoesje besteld en de kleuren zijn erg lelijk. Er zit een rode waas over allenkleuren. Ook is de kwalieit niet zoals beloofd. Ik ben erg teleurgesteld want dit was een cadeautje :(
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Vd M, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik snap heel goed dat je hier teleurgesteld over bent, zeker als het een cadeau betreft. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan de hand van de foto je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Slechte service Hoesje totaal anders dan op de foto, bij terugkoppeling naar klantenservice slecht geholpen en geen passende oplossing geboden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te lezen. Ik heb de hoes bekeken welke je besteld hebt en het contact nagelezen. De hoes welke je besteld hebt is niet voorzien van een Apple logo. Doordat de achterzijde semi transparant is zie je op de productfoto's het Apple logo van de telefoon er doorheen. Ik vind het erg jammer dat hier verwarring over ontstaan is en heb je een mail gestuurd om het een en ander te verduidelijken. Ik wil het graag met je oplossen en wil je dan ook vragen op mijn mail te reageren. Daar er al meerdere oplossingen zijn aangeboden welke niet naar je wens zijn, ga ik graag met je op zoek naar een oplossing welke wel gewenst is. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Door het hoesje kan ik geen digitale betalingen meer met m’n telefoon doen; zonder mijn hoesje eraf te halen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Irma, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Wat super jammer om te horen dat de hoes die jij hebt besteld niet helemaal voldoet aan je wensen, omdat je hiermee niet contactloos kunt betalen. Ik zie dat jij een originele Apple hoes met MagSafe bij ons hebt besteld. Dit zou gewoon moeten werken met contactloos betalen. Ik vind het jammer om te horen dat het niet heeft gewerkt. Ik zie dat jij je bestelling ook al hebt aangemeld als retour en wij hiervan het aankoopbedrag hebben teruggestort. Fijn dat het zo is opgelost! Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen wij het uiteraard graag. Ik wens je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl

Vingerafdrukt werkt niet met nieuwe screenprotector

Mijn screenprotector zorgt er voor dat ik mijn mobiel niet meer kan openen met mijn vingerafdruk....
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marjo, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Wat jammer dat de screen protector niet aan je verwachting voldoet. Helaas is deze screen protector niet compatibel met vingerafdruk scanner dus is dit niet mogelijk om te gebruiken. We hebben wel andere screen protectors die compatibel zijn met vingerafdruk scanner. Het verschilt per screen protector of deze compatibel is met vinger afdruk scanner en dit staat ook per screen protector in de specificaties van de advertentie aangegeven bij het kopje ¨Werkt met vingerafdrukscanner¨" ja of nee. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid en ik vind het jammer dat je deze ervaring hebt met je screen protector en ik wil je graag een tegemoetkoming bieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, dan kan ik je een passende oplossing bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn hoesjes nog steeds niet maar wel betaald zou ze graag ontvangen gr Jan 0651809109
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je hierover contact met ons hebt opgenomen, zodat mijn collega je vandaag verder heeft kunnen helpen. Ik wil je graag meegegeven dat TrustedShops een onafhankelijke website is waar iedereen jouw beoordeling kan zien. Het is wellicht verstandig een kleine aanpassing in je review te doen en je telefoonnummer weg te halen, zodat dit niet meer publiekelijk vermeld staat. Gezien dit een onafhankelijke website betreft kunnen wij dit helaas niet voor je in orde maken. We zullen ons best doen je gewenste oplossing zo snel mogelijk uit te voeren en hopen je vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
BH
bernard h.
moerzeke Belgie
Vlekken op het hoesje die niet te verwijderen zijn laten weten via mail en geen antwoord
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bernard, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat er vlekken op de hoes zitten en dat je deze niet kan verwijderen. Ook lees ik dat je via de mail geen reactie van ons hebt ontvangen. Wat jammer om te horen en mijn excuses voor het ongemak. Ik heb gelijk in ons systeem gekeken en zie helaas geen mail afkomstig van jouw email adres. Ik vermoed dat wij deze helaas niet hebben ontvangen daar wij onze mail box van oud naar nieuw afwerken en mails uiterlijk binnen een twee werkdagen beantwoorden. Kan het misschien per abuis naar een ander mail adres gestuurd zijn dan info@smartphonehoesjes.nl? Uiteraard is het niet de bedoeling dat je hoes zo beschadigd is, dit valt ook zeker nog onder de garantie. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Ik had een blauw hoesje besteld voor de IPhone XR, maar deze was veel té groot én ROOD!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Petra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een verkeerd product van ons ontvangen hebt, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je het retour gemeld hebt, zodat we je aangegeven retouractie uit hebben kunnen voeren. Voor het ongemak bied ik je graag een tegemoetkoming aan. Ik heb je een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Binnen een week is de screenprotector al kapot terwijl telefoon niet is gevallen oid
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de screen protector na een week stuk is, zonder dat deze is gevallen. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Bij ruiling het gevraagde hoesje niet ontvangen. Of krijg ik mijn geld nog terug??
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Thea, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er sprake is van een misverstand. Wanneer je een retourmelding doet kun je alleen kiezen voor het ontvangen van een giftcard of geld terug. Helaas is het niet mogelijk een nieuwe bestelling voor je aan te maken met een alternatief product. Zoals mijn collega heeft aangegeven kun je met de giftcard zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Hierbij heb je keuze uit het volledige assortiment. Wanneer wij je bestelling ontvangen hebben zullen we het zo snel mogelijk naar je verzenden. Mocht het niet duidelijk zijn waar je de giftcardcode in kunt geven of heb je andere vragen, kun je altijd contact met ons opnemen. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Artikel niet ontvangen. Besteld op 5 april, vandaag 19 april en niks gekregen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Livina, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling gemaakt op 5 april en ik heb nog niets ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Etienne, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Verkeerde hoesje toegestuurd in en kapotte verpakking!!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Griet, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet het juiste artikel hebt ontvangen en dat de verpakking ook beschadigd is. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd omdat ik je graag passende oplossing wil bieden, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Maat iPhone 15 pro klopte niet. Hoesje is te klein
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer J.H, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet past. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en los dit dan ook graag met je op. Ik zie dat je aangeeft dat de hoes niet past voor je iPhone 15 Pro, maar dat er is besteld voor de iPhone 15. Wellicht dit niet opgevallen tijdens het bestellen. Dit zijn twee verschillende hoezen en de hoes voor de iPhone 15 past niet om de Pro variant daar deze modellen verschillende afmetingen hebben. Ik heb je een mail gestuurd en wil je graag vragen hierop te reageren, zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
30 mrt 2024
Een heel gedoe alvorens het pakje werd afgeleverd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bart, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat er voordat de bestelling is geleverd wat dingen zijn mis gegaan. Wat jammer om te horen, dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd. Zou je hierop kunnen reageren en ons kunnen toelichten wat er alvorens levering is mis gegaan? Dan begrijpen we beter wat er vooraf heeft afgespeeld en bieden wij je graag een passende oplossing. Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Past niet en heb geen model kunnen invoeren
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Carine, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen. Onze producten staan gecategoriseerd op model. Via het menu kun je jouw toestel opzoeken, zodat je alleen producten te zien krijgt welke geschikt zijn voor jouw toestel. Daar je aangeeft dat dit niet gelukt is help ik je hier graag bij. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je verder kunnen helpen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Na een paar weken laat het hoesje al los
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Paula, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes zo snel al stuk gaat, dat is uiteraard niet de bedoeling. Goed van je dat je er meteen foto's bij hebt gestuurd en ik kan zien hoe de schade eruit ziet. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling….

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling….
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want jouw bestelling had al geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl