smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.393 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Hilde, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Grote kans dat de staking bij Bpost hier invloed op heeft gehad, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 apr 2024
Past niet en heb geen model kunnen invoeren
22 apr 2024
Beste Carine, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen. Onze producten staan gecategoriseerd op model. Via het menu kun je jouw toestel opzoeken, zodat je alleen producten te zien krijgt welke geschikt zijn voor jouw toestel. Daar je aangeeft dat dit niet gelukt is help ik je hier graag bij. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je verder kunnen helpen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn scherm cover nooit ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. De kans is groot dat de staking bij Bpost hierop van invloed is geweest, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je contact met ons op hebt genomen. Ik zie dat mijn collega je al een tweetal oplossingsmogelijkheden heeft aangeboden. Zodra de adresgegevens gecontroleerd zijn zal jouw gewenste optie zo snel mogelijk uitgevoerd worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 apr 2024
Na een paar weken laat het hoesje al los
22 apr 2024
Beste Paula, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes zo snel al stuk gaat, dat is uiteraard niet de bedoeling. Goed van je dat je er meteen foto's bij hebt gestuurd en ik kan zien hoe de schade eruit ziet. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Na 2 weken nog steeds niets ontvangen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Julie, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je na twee weken nog steeds je bestelling niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling. Ik zie dat je inmiddels ook een mail hebt gestuurd, en dat wij je een aantal oplossingen aangeboden hebben. Daarnaast heb ik je nog een mail gestuurd waarin ik je een tegemoetkoming bied voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Protector paste niet op mijn scherm!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Brenda, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de screenprotector niet op je scherm past. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 apr 2024
Voldeed niet aan de verwachtingen
16 apr 2024
Beste Anneke, Bedankt voor je review. Jammer dat het product niet aan je verwachting voldeed. Goed van je dat je het retour gemeld hebt en aan hebt gegeven wat je anders verwacht had. We hebben het inmiddels retour verwerkt en je gewenste retouractie uitgevoerd. Mocht je graag wensen dat we met je meekijken naar een alternatief product kun je altijd contact opnemen met de klantenservice, zodat we je van advies kunnen voorzien of je vragen betreft een hoes kunnen beantwoorden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bestelling is nog niet toegekomen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Arnaud, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
13 apr 2024
Pakket is nooit aangekomen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Samir, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Er is mij iets opmerkelijks opgevallen aan het adres wat wellicht de oorzaak kan zijn dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

De goede hoesje leveren 😩!

De goede hoesje leveren 😩
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Arie, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je niet de juiste hoes hebt ontvangen. Wat jammer om te horen, mijn excuses voor het ongemak! Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik beter weet wat er speelt en je een passende oplossing kan aanbieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Artikel niet geleverd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sacha, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want jouw bestelling had al wel geleverd moeten zijn. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen, zodat de adresgegevens gecontroleerd kunnen worden en we je een passende oplossing aan hebben kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Tot 2x toe beschadigd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Pronk, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je tweemaal een defect product van ons ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Goed van je dat je het al retour hebt aangemeld, zodat we je gewenste retouractie uit hebben kunnen voeren. Daar ik het erg vervelend voor je vind, heb ik je een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Ik bied je namelijk graag een tegemoetkoming voor het ongemak aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Nog niks ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Floortje, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Niks ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mike, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te vernemen dat jij je bestelling niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling. Wanneer je een bestelling niet ontvangen hebt, mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen, wij lossen dit namelijk graag op een passende manier verder met je op. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd, en je een aantal oplossingen aangeboden. Zou je daar op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
17 apr 2024
Niet geleverd!
18 apr 2024
Beste Rogier, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want de bestelling had inmiddels wel geleverd moeten zijn. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Cedric, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed dat je contact met ons hebt opgenomen hierover. Ik heb meteen op je mail gereageerd en zie je reactie graag tegemoet, zodat ik de adresgegevens kan controleren en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marc, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik zie dat je contact met ons hebt opgenomen en aan hebt gegeven dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Wat vervelend zeg. Goed van je dat je ons dit hebt laten weten. Ik zie dat mijn collega je de keuze heeft gegeven uit een tweetal oplossingen en zodra we alle gegevens ontvangen hebben voeren we de keuze waar jouw voorkeur naar uitgaat graag uit. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
BM
Beatrice M.
POPERINGE
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Beatrice, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat je niet tevreden bent, daar je een review met 1 ster hebt achtergelaten. Helaas kan ik met de informatie in deze review niet inzien wat er mis is gegaan of waarom je niet tevreden bent. Ik wil dit graag achterhalen zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik beter begrijp waarom je niet tevreden bent. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Hartman, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is van je beoordeling en waar wij in kunnen verbeteren of wat je graag anders had gezien. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl