smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.393 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

20 apr 2024
22 apr 2024
Beste meneer Van Ravenhorst, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
18 apr 2024
19 apr 2024
Beste Wilmy, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
17 apr 2024
18 apr 2024
Beste Ikram, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Soenayna, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
2x al niet geleverd, maar wel de hele tijd de bal bij de klant leggen, ipv te ondervinden waar het probleem echt ligt met PostNL. Inmiddels 2 weken verder, 5 chats verder en dat voor een 1 telefoonhoesje.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dion, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Goed dat je bij mijn collega hebt aangegeven wat je wens is als je de bestelling niet ontvangt. Uiteraard hoop ik voor je dat de bestelling wel degelijk aan zal komen en de aangegeven wens niet uitgevoerd hoeft te worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, daar ik het erg vervelend voor je vindt en ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aan wil bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

retour niet terugbetaald geweest.

Ik heb een kabeltje teruggestuurd van order 002977498. Ik krijg hier maar niets te horen. De automatische robot chat trekt echt op niets en stelt 20 keer dezelfde vragen. Geen aanrader dus..
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Linde, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je er met Casey niet uit bent gekomen. Ik heb het voor je nagekeken en we hebben je via ons retoursysteem genaamd Returnless een mail gestuurd. Kan het zijn dat de mail je ontschoten is of had je wellicht een mail verwacht uit naam van Smartphonehoesjes in plaats van Returnless? Ik heb je een nieuwe mail gestuurd met je gewenste retouractie en een tegemoetkoming voor het ongemak. Graag wil ik je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mrt 2024
Goedkoop hoesje... Geld niet waard. Slecht geprint plaatje geplakt op een doorzichtig hoesje. Plaatje is nu al beschadigd. Slechte kwaliteit, zeker geen 20 euro waard. Jammer.
19 mrt 2024
Beste Simone, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de hoes en deze al snel schade op heeft gelopen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan de hand van de foto de schade kunnen beoordelen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Na 1 week dragen al gescheurd en onbruikbaar.Weggegooid geld.Mijn vorig hoesje was beterkoop en ging 2 jaren mee
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Didier, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de hoes na één week dragen al stuk is, dat is niet de bedoeling. uiteraard willen wij dit met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
17 mrt 2024
ontzettend geklungel met mijn accounts, meerdere contacten gehad per mail, en het probleem werd alleen maar erger
19 mrt 2024
Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het contact niet naar wens is verlopen, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Door het hoesje kan ik geen digitale betalingen meer met m’n telefoon doen; zonder mijn hoesje eraf te halen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Irma, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Wat super jammer om te horen dat de hoes die jij hebt besteld niet helemaal voldoet aan je wensen, omdat je hiermee niet contactloos kunt betalen. Ik zie dat jij een originele Apple hoes met MagSafe bij ons hebt besteld. Dit zou gewoon moeten werken met contactloos betalen. Ik vind het jammer om te horen dat het niet heeft gewerkt. Ik zie dat jij je bestelling ook al hebt aangemeld als retour en wij hiervan het aankoopbedrag hebben teruggestort. Fijn dat het zo is opgelost! Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen wij het uiteraard graag. Ik wens je nog een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
10 mrt 2024

Snel kapot

Het hoesje is binnen 2 maanden al helemaal kapot. Het kunstleer spijt ontzettend snel en de kleur verandert.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ria, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Goed van je dat je meteen foto's mee hebt gestuurd, zodat ik het voor je kan beoordelen en je een oplossing aan kan bieden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren en mij te laten weten naar welke van de geboden oplossingen je voorkeur uitgaat. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mrt 2024
Tot op heden nog geen hoesje ontvangen . post nl zegt het is bezorgd , maar ik heb niks gekregen
19 mrt 2024
Beste Hoeke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. De tracing van brievenbuspost wordt afgescand in het sorteercentrum en niet bij jou voor de deur, zoals bij de pakketpost. Dit is de reden dat het wel eens af kan wijken en het beter gezien kan worden als een bewijs van verzending. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Binnen een week is de screenprotector al kapot terwijl telefoon niet is gevallen oid
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de screen protector na een week stuk is, zonder dat deze is gevallen. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Hoes veel te dik ondergrond verf komt door oppervlak In de vouw allemaal barstjes
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tony, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we naar aanleiding van de foto met je mee kunnen kijken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Verkeerde hoesje toegestuurd in en kapotte verpakking!!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Griet, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet het juiste artikel hebt ontvangen en dat de verpakking ook beschadigd is. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd omdat ik je graag passende oplossing wil bieden, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Nooit meer! Verzending van Ali expres is zelfs sneller
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Meriam, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de levertijd van je bestelling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing of een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Maat iPhone 15 pro klopte niet. Hoesje is te klein
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer J.H, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet past. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en los dit dan ook graag met je op. Ik zie dat je aangeeft dat de hoes niet past voor je iPhone 15 Pro, maar dat er is besteld voor de iPhone 15. Wellicht dit niet opgevallen tijdens het bestellen. Dit zijn twee verschillende hoezen en de hoes voor de iPhone 15 past niet om de Pro variant daar deze modellen verschillende afmetingen hebben. Ik heb je een mail gestuurd en wil je graag vragen hierop te reageren, zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
30 mrt 2024
Een heel gedoe alvorens het pakje werd afgeleverd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bart, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat er voordat de bestelling is geleverd wat dingen zijn mis gegaan. Wat jammer om te horen, dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd. Zou je hierop kunnen reageren en ons kunnen toelichten wat er alvorens levering is mis gegaan? Dan begrijpen we beter wat er vooraf heeft afgespeeld en bieden wij je graag een passende oplossing. Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Hele slechte lader. Werkt wel maar laad niet op.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Soufyan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het product niet werkt zoals het zou moeten. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ongevraagd emails blijven sturen na bestelling
19 mrt 2024
Beste Jeffrey, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je mails van ons ontvangen hebt welke je niet wenst. Zou je aan kunnen geven om welke mails het gaat? Dit mailadres staat namelijk niet in ons marketingbestand, maar mocht het om een geforward bericht gaan dat gekoppeld staat aan een ander mailadres of er iets anders aan de hand zijn zoek ik het graag voor je uit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het uit kunnen zoeken en met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl