smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.393 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Beschrijving klopt niet met de werkelijkheid
19 mrt 2024
Beste Hans, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad. Ik zou hier graag meer informatie over ontvangen en daarom heb ik je een mail gestuurd. Ik wil je vragen hierop te reageren en aan te geven om welk product het gaat en wat er precies afwijk van de beschrijving, zodat we het indien nodig aan kunnen passen en jou een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 mrt 2024
‘Kralen’ aan uiteinden vielen van touwtjes af
19 mrt 2024
Beste Iris, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hoesje bedekt stuk van camera. Niets waard
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Thomas, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw toestel en de bestelde hoes niet overeenkomen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we uit kunnen zoeken wat er mis is gelopen en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mrt 2024
Verkeerde bestelling, is retour gezonden!
19 mrt 2024
Beste meneer Verschoor, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat het bestelde product niet naar wens was. We hebben het retour ontvangen en je gewenste retouractie uitgevoerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven waar je niet tevreden over bent en we je een passende oplossing of tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling….

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling….
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Eric, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want jouw bestelling had al geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bestelling nooit ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste André, Bedankt voor de genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat jij je bestelling nooit ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. en dat wij kosteloos een nieuwe zending voor je aangemaakt hebben. Ik ga er van uit dat je deze wel netjes gaat ontvangen. Omdat ik het erg vervelend vind dat dit is voorgevallen, zou ik je nog graag tegemoet willen komen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
10 mrt 2024
Slechte kwaliteit
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rezart, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het product welke je besteld hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat hier een verdere uitleg over kunt geven en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
30 mrt 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Winonah, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 mrt 2024
Beste Jesper, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mrt 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Andy, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Janwillem, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Patricia, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Krystyna, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Product besteld voor verjaardag, VEEL te laat geleverd

Product besteld voor verjaardag. Juist extra betaald voor snelle levering (1 werkdag). In plaats daarvan wordt zelfs de standaardlevering van 2 werkdagen niet gehaald 'door omstandigheden'. Nul moeite of begrip van een brakke chatbot. bestelde regelmatig wat, maar dit was wel de laatste keer denk ik
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tjalf, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te lezen. Ik heb het voor je nagekeken en we hebben je bestelling dezelfde dag meegegeven aan de post. Er moet bij de post een vertraging zijn opgelopen, waardoor zij het bezorgmoment niet gehaald hebben, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij geen invloed op een vertraging bij de post, maar uiteraard vinden we het wel erg vervelend voor je en hebben daarom de verzendkosten aan je gecrediteerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb een smartphone hoesje besteld en betaald. Daarna kreeg ik er twee toegestuurd per post. De ene was van de verkeerde maat en is toch van de bankrekening afgeschreven. Hoe nu corrigeren? De fout ligt niet bij mij!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nel, Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je een hoesje besteld en betaald hebt, maar dat je er twee ontvangen hebt, welke beide ook van je bankrekening zijn afgeschreven. Wat vervelend om te horen! Ik heb het voor je na gekeken, en ik zie dat er twee bestellingen bij ons zijn geplaatst. Vandaar dat wij ook twee bestellingen hebben verzonden. Uiteraard willen wij dit met je oplossen. ik heb je daarom ook een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Spam

Ik schrijf me eerst uit voor mails omdat ik 6 irritante reminders krijg om ze te beoordelen en vervolgens gaat een andere site me mailen om ze te beoordelen. Hier is je 1 ster. Veel plezier ermee
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Wouter, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je nog wel mails ontvangt met de vraag om ons te beoordelen, terwijl je deze eigenlijk niet wenst. Ik heb het doorgezet naar een collega van de betreffende afdeling, deze gaat er voor zorgen dat je deze mails niet meer gaat ontvangen. Ik zou je als tip willen geven om bij een volgende bestelling er op te letten dat het vinkje voor de nieuwsbrief uit staat, zodat je e-mail adres niet weer aan het bestand wordt toegevoegd. Ik zou je graag een tegemoetkoming willen aanbieden, maar ik wil je niet ongewenst mailen. Mocht je de tegemoetkoming willen ontvangen, dan mag je uiteraard contact met ons opnemen en verwijzen naar deze review. We zullen je dan graag van de tegemoetkoming voorzien! Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
ik heb mij hoesje op 25 januari bestelt , nu is het 8 februari en heb ik nog steeds geen hoesje mogen ontvangen. Het bedrag is uiteraard wel afgeschreven
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want deze bestelling had je inmiddels echt wel in huis moeten hebben. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bij het geleverde koord zat geen aansluiting voor aan mijn tel. Heb hier melding van gemaakt maar tot nu toe geen reactie.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Regina, Bedankt voor de genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat het plaatje om het koord te bevestigen aan je telefoon niet bij je bestelling zat. Dat is niet de bedoeling. Ik heb direct een nieuw product opgestuurd, de extra hoes die hierbij zit mag je houden als reserve. Helaas kan ik geen eerder contact terug vinden, vandaar dat wij niet hebben gereageerd. Onze excuses hiervoor. Omdat ik het vervelend voor je vind dat dit zo is gelopen, wil ik je nog graag tegemoetkomen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Het hoesje dat ik besteld heb voor mijn tablet blijft met moeite rechtop staan. Erg ontevreden over.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jacqueline, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat het hoesje van je tablet niet goed rechtop blijft staan. Dat is niet de bedoeling. Uiteraard wil ik dit met je oplossen. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen heb aangeboden, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl