smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.393 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Het hoesje dat ik besteld heb voor mijn tablet blijft met moeite rechtop staan. Erg ontevreden over.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jacqueline, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat het hoesje van je tablet niet goed rechtop blijft staan. Dat is niet de bedoeling. Uiteraard wil ik dit met je oplossen. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen heb aangeboden, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
24 feb 2024
Bestelling niet aangekomen,moeilijk contact met klantendienst. Mail na 3 dagen niet beantwoord
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Freddy, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat jij je bestelling nog niet ontvangen hebt, en dat je moeilijk contact krijgt met de klantenservice. Ik kan helaas geen mail vinden op jouw e-mail adres, enkel een chat welke je hebt gehad met mijn collega. Kan het zijn dat je met een ander e-mail adres hebt gemaild? Graag zou ik het met je willen oplossen. Ik heb daarom ook gereageerd op je reactie in TrustedShops, en je twee oplossingen aangeboden. Zou je me willen laten weten naar welke optie je voorkeur uit gaat? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
De Aan/Uit-knop voorziening van het hoesje komt niet overeen met Aan/Uit-knop van het toestel.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemorgen Linda, Bedankt voor je beoordeling. Naar aanleiding van een andere review hebben we contact gehad en helaas is gebleken dat je per ongeluk voor een ander model besteld hebt, waardoor de uitsparingen niet overeenkomen met jouw toestel. Ik heb je een tegemoetkoming voor het ongemak aangeboden en een link waar je de juiste hoezen voor jouw toestel kunt vinden, zodra deze op voorraad zijn. Graag horen we via het mailcontact van je of je de tegemoetkoming wenst te ontvangen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
11 feb 2024

Hoesje was te breed

Hoesje was heel hard, onflexibel, en te breed, kon daarmee de telefoon amper vasthouden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Fieke, Bedankt voor je review. Jammer dat de hoes niet bij je past. De hoes welke je hebt gekozen is inderdaad geen flexibele hoes, dat zijn de meeste booktype hoezen niet. Mocht je graag een flexibeler model wensen dan kunnen we uiteraard met je meekijken. Wellicht een backcover, welke alleen de zij- en achterkant beschermd gecombineerd met een screenprotector? Veel backcovers zijn ook smaller dan een booktype hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een link kunnen sturen van alternatieve producten welke wel aan je wensen voldoen en je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De screenprotector is na een dag al gebarst zonder iets speciaal voor te hebben.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Stefanie, Bedankt voor je beoorderling. Wat vervelend dat je screenprotector gebarsten is. Aan de hand van de foto ziet het eruit alsof deze ergens tegenaan gestoten is of ergens op is gevallen. De functie van een screenprotector is het beschermen van je scherm. Wanneer een toestel valt of stoot kan de screenprotector hierbij zelf wel kapot gaan of barsten. Eigenlijk heeft het product dan wel zijn werk gedaan daar het scherm van je toestel nog heel is. Ik heb gezien dat je het product retour gemeld hebt en we het voor je hebben verwerkt, zodat je via de website een nieuw product kunt bestellen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Chatbox verbeteren. Betere feedback met post.nl Pakje is niet aangekomen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste D. Schols, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze chatbox, en dat je de feedback met PostNL beter vind kunnen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met ons, en dat wij jouw bestelling kosteloos nogmaals verzonden hebben. Ik ga er van uit dat je deze wel gaat ontvangen. Ook wil ik je als tip mee geven om te kiezen voor de premium verzending of een verzending per pakket, zodat je een werkende track and trace ontvangt. Bij een gratis verzending kan het namelijk zijn dat als je bestelling per brievenbuspost verzonden wordt, hier geen accurate track and trace bij zit. Ik heb je een mail gestuurd, daar wij graag vernemen waar je tegenaan bent gelopen met onze chatbot, zodat wij dit mee kunnen nemen in de verbetering hiervan. Ook wil ik je graag tegemoetkomen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zie ik je reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Leuk hoesje past voor geen meter. Telefoon vliegt er zo uit
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Wilma, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer om te lezen dat het hoesje niet past. Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen om hierop te reageren, zodat wij je verder kunnen helpen met een passend hoesje! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Hoesje is na 7 dagen al vaal. Ziet er niet meer uit.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jos, Bedankt voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat de hoes al na 7 dagen vaal is. Dat is niet de bedoeling, en willen wij uiteraard met je oplossen. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ondanks uitschrijven blijven "aanbiedingen" komen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ab, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je nieuwsbrieven van ons ontvangen hebt terwijl je deze niet wenst. Kan het zijn dat je het uitschrijven niet helemaal hebt afgerond of dat ten tijden van je bestelling het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief aan stond? Ik heb je inmiddels uitgeschreven en je mailadres verwijderd uit het bestand, zodat je geen nieuwsbrieven meer van ons ontvangt. Ik raad je aan bij het plaatsen van een nieuwe bestelling na te gaan of het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw aan het bestand wordt toegevoegd. Mocht je een oud mailadres geforward hebben naar dit mailadres mag je deze altijd even doorgeven, zodat we deze ook kunnen checken, want de uitschrijving is alleen gedaan voor dit mailadres. Normaal gesproken zou ik je mailen en een tegemoetkoming voor het ongemak aanbieden. Echter wil ik je geen ongewenste mails sturen. Mocht je gebruik willen maken van deze tegemoetkoming mag je contact met ons opnemen en verwijzen naar deze review, zodat we dit voor je in orde kunnen maken. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
10 feb 2024
Nog niets ontvangen - bijna weekje later
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Hendrik, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Door de stakingen heeft de post wat meer moeite gehad de bestellingen te leveren in België, maar inmiddels had deze wel bezorgd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Heb mijn pakje nooit ontvangen .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Stephanie, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt! Ik zie dat er een opmerkelijk adres is ingevuld bij je bestelling. Ik heb je hier over een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren? Dan lossen wij het graag verder met je op! Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik heb nooit iets ontvangen?.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Kurt, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet op tijd ontvangen hebt. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want deze bestelling had inmiddels wel geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Niet tevreden over product
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rik, Bedankt voor de genomen moeite om je review te plaatsen. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met het product wat je hebt besteld. Wat vervelend, dat is niet de bedoeling. ik wil dit graag verder met je oplossen, en ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin in vraag waarover je precies niet tevreden bent. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Persoonlijk geen aanradr
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Christel, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent, en ons persoonlijk niet aanraad. Daar je verder geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
nog niets ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb de adresgegevens welke zijn opgegeven bij de bestelling bekeken en deze zien er wel bijzonder uit. Wellicht is dit de reden dat je de bestelling niet ontvangen hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Niet ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste P. van Lieshout, Bedankt voor de genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend dat jij je bestelling niet ontvangen hebt. Vermoedelijk is deze zoek geraakt bij de post. Uiteraard willen wij dit met je oplossen. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd waarin ik je een aantal passende oplossingen heb geboden, samen met een tegemoetkoming voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
24 feb 2024
niet geleverd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste J. Molenkamp, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Dat is niet de bedoeling, en wil ik graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, ik zou graag je adresgegevens willen contoleren. Ook heb ik je hierin twee oplossingen aangeboden. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
3 mrt 2024
Kan beter
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste J.F Bouwens, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent, en aangeeft dat het beter kan. Gezien je verder geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Zie ik je reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste F. Fontein, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Emine, Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 1 ster beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl