smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.806 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126.999 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Ontvangst oké, terugsturen slecht

Product ontvangen ging prima, verpakking was wel beschadigd. Terugsturen van product was een slechte ervaring. Naast dat hiervoor moet worden betaald, moet het retourlabel worden uitgeprint. Weinig mensen hebben nog een printer tegenwoordig.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Daan, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering. Jammer dat dit bij het retourproces anders is. Wij bieden altijd gratis verzending aan per brievenbuspost. Helaas zijn wij niet zo groot als sommige andere bedrijven, waardoor het financieel niet mogelijk is altijd gratis retour aan te bieden. Om onze klanten hierin toch tegemoet te komen hebben we besloten om wanneer er gekozen wordt voor een giftcard alsnog gratis retour aan te bieden. Wanneer er gekozen wordt voor geld terug dient er € 2,50 voor het retourlabel betaald te worden. Echter is dit aanzienlijk minder dan wanneer je het op eigen gelegenheid retour stuurt via een postpunt. De rest van de retourkosten nemen wij voor onze rekening, net als de verzendkosten. Ik begrjip dat een printloos label de voorkeur heeft als iemand geen printer heeft, dit zou ook onze voorkeur hebben. Echter hebben wij momenteel niet de mogelijkheid deze optie aan te bieden. Zodra deze mogelijkheid zich aandient zullen we hier zeker mee aan de slag gaan. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Stinkt

Wel snel bezorgd en de foto staat er prima op, maar het materiaal stinkt zo ontzettend dat ik er misselijk van word. En nu na 2 weken is het nog steeds niet minder geworden. Als jullie daar iets aan konden doen was het prima geweest!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bert, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Het komt wel eens voor dat een hoes niet lang genoeg heeft kunnen luchten voor het verzonden wordt en dan blijft de geur van de bedrukking aan de hoes hangen. Je kunt de hoes dan even in een mild sopje leggen en vervolgens buiten op een droge plek een paar dagen laten luchten. Vaak is de geur dan na een dag of drie weg. Daar je aangeeft dat het na twee weken niet minder is geworden heb ik je meteen een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De opladers doen het niet goed al vanaf dag 1, vallen telkens uit en laden zeer matig op helaas…
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kim, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat de opladers niet naar behoren werken, steeds uitvallen en niet goed opladen. Wat jammer om te horen, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren zodat we je een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Horlogeband besteld, stonden geen maten bij dus paste niet. Wel retourkosten betalen... Balen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Léon, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat het bandje niet paste, en dat er geen maten bij staan op de website. Ik ga dit direct doorgeven aan mijn collega's van de betreffende afdeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je in dit geval de retourkosten moet betalen, ik heb deze dan ook direct aan je gecrediteerd. Mocht je hulp nodig hebben bij het vinden van een nieuw bandje, dan horen wij dat graag. Wij helpen je graag verder. Ook heb ik je een mail gestuurd waarin ik je een tegemoetkoming bied voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling na 14 dagen nog niet gekregen dus ik wacht af Groetjes E B
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Emiel, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Matig tot slechte kwaliteit en een hoesje ontvangen dat al gebruikssporen had
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kees, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je hoesje zo ontvangen hebt, dat is zeker niet de bedoeling. Ik zie dat je de hoes inmiddels retour hebt gemeld, en dat de retour verder verwerkt is. Ik heb je ook een mail gestuurd, daar ik je graag nog tegemoet wil komen voor eht ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Hoesje past niet goed! Oplaadsnoer geeft probleem.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tom, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat de hoes niet goed past, en dat het oplaadsnoer problemen geeft. De originele kabel zou hierbij wel moeten passen, echter sommige kabels hebben een bredere afwerking van de kabel waardoor dit misschien niet kan. Ik kijk dit graag met je na, om zo samen tot een passende oplossing te komen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
30 mrt 2024
Verkeerde bandje , omruil of retour mogelijk?
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Daisy, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer dat je de verkeerde band hebt ontvangen. Ik begrijp goed dat je deze dan ook wilt retourneren. Echter is het mij niet duidelijk of je een verkeerd artikel hebt ontvangen, of de verkeerde per abuis hebt besteld. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Dan heb ik meer zicht op wat er is gebeurd bij jou bestelling en bied ik je uiteraard graag een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Anne, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste René, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 apr 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Loes, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Chelsey, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je niet tevreden bent daar je matig aangeeft in de beoordeling. Wat jammer om te horen, het is niet de bedoeling dat je deze ervaring hebt en ik los dit dan ook graag met je op. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

Verkeerd product geleverd.

Verkeerd artikel geleverd. Hoefde niet retour. Kreeg aanbod giftcard of geld terug. Koos voor tegoedbon. Inmiddels meer dan 10 dagen geleden en hun reactie dat het verwerkt is moet nog komen. Wil graag de besteden.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Berend, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad met een tegoedbon. Ik heb het voor je na gekeken, en ik zie dat wij deze op 05/03 naar je hebben toegestuurd vanuit ons retourportaal. Kan het zijn dat je deze over het hoofd hebt gezien, of dat deze in de spam is beland? Ik zie ook dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega, en dat deze de voucher opnieuw naar je verstuurd heeft. Ik heb je nog een mail gestuurd, omdat ik je graag tegemoet wil komen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zie ik jouw reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Hoesje

De prijs voor het hoesje, dat ik kocht, was veel te hoog. De telefoon-houder laat zich, na een paar dagen, scheiden van de omslag(imitatie leer). De service is goed.(v/d online-winkel).
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste R.G. Willemsen, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je hoesje nu al stuk gaat. Dat is uiteraard niet de bedoeling, en willen wij graag met je oplossen. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik had een hoesje besteld die niet pasten helaas kon ik die niet terug sturen. Wel zou ik het bedrag terug krijgen. Maar helaas!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marian, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat het hoesje niet past om jouw telefoon. Ik zie dat je aangeeft in ons retour portaal dat je een ander model telefoon hebt dan waarvoor er is besteld, vandaar dat deze niet past. Dat kan natuurlijk gebeuren, en lossen wij graag verder met je op. Ik zie inderdaad dat je dit hoesje niet terug hoeft te sturen. Ondertussen is de gewenste retour actie wel uitgevoerd, en de retour verwerkt. Graag verneem ik dan ook waar je precies niet tevreden over bent, daar wij je feedback graag mee nemen om dit in de toekomst te kunnen verbeteren, e je graag tegemoet willen komen als het probleem of een klacht betreft. Ik heb je hier over ook een mail gestuurd, zou je hier op willen antwoorden? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Bestelling kwam dag later dan aangegeven en ik werd vervolgens ongevraagd in de mailinglist opgenomen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jimmiie, Bedankt voor je beoordeling. Wat spijtig om te lezen. Ik zie dat je hebt gekozen voor de gratis bezorgoptie: Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd. Als je net voor het weekend besteld en voor deze optie kiest kan je bestelling uiterlijk dinsdag geleverd worden, daar het werkdagen betreffen en geen weekdagen, wat jammer dat hier onduidelijkheid over was. Vervelend dat je mailadres aan je mailinglijst is toegevoegd terwijl je dit niet wenst. Kan het zijn dat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief aan heeft gestaan ten tijden van het bestellen, want alleen dan wordt je mailadres toegevoegd aan het bestand. Ik zie dat je je inmiddels hebt uitgeschreven. Daar je duidelijk aangeeft dat je deze mails niet wenst te ontvangen heb ik je mailadres helemaal uit het bestand verwijderd. Daarnaast heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hoesje was scheef gedrukt maar het autpods hoesje was perfect
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Katrien, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de hoes niet is geworden, zoals je verwacht en ontworpen had, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je het product retour aangemeld hebt, zo weten wij dat er iets mee aan de hand is en kunnen we je snel een passende oplossing aanbieden. Daarnaast heb ik je een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Ik zou je namelijk graag een tegemoetkoming voor het ongemak aanbieden. Fijn om te lezen dat de hoes voor je Airpods helemaal naar wens is, heel veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Opzij knopjes werken niet goed vinden jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Erwin, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de knopjes aan de zijkant niet goed werken, dat is niet de bedoeling. Ik kijk graag verder met je mee hoe dit heeft kunnen gebeuren. Het kan zijn dat deze na mate gebruik soepeler worden, maar het kan ook zijn dat er wat anders aan de hand is. Om dit verder met je uit te zoeken, en je een passende oplossing te bieden, heb ik je een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet, en wens je een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Het duur te lang voor bestelling ontvangt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Annita, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de levertijd van je bestelling. Ik zie dat je hebt gekozen voor de gratis verzendoptie waarbij de gemiddelde levertijd 3 tot 5 werkdagen is. Ben je ervan op de hoogte dat we ook andere verzendopties bieden die sneller zijn, zoals de premium verzending en de pakketpost? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De verpakking kwam laat en gehavend aan .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Annemieke, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling laat en gehavend aangekomen is. Het kan voorkomen dat er wat gebeurt onderweg als de bestelling met de post mee is. Helaas ligt dit buiten onze macht. Echter is het natuurlijk niet de bedoeling, en wil ik je graag tegemoetkomen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Ook wil ik graag weten of je de bestelling verder wel netjes ontvangen hebt, of dat deze ook schade opgelopen heeft. In dat geval zullen wij dit natuurlijk altijd oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl