smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden128.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

10 jun 2023

de ipad blijft niet goed staan

de ipad blijft niet goed in de stand staan.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Arno, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je iPad niet goed blijft staan als deze in de hoes zit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
29 jul 2023
Slechte kwaliteit voor de prijs van goed.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Boshart, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding van het product. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven wat er precies aan de hand is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 sep 2023
Het hoesje ruikt verschrikkelijk slecht!
6 sep 2023
Beste Catherine, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Het komt wel eens voor dat een hoes niet lang genoeg heeft kunnen luchten voor het verzonden wordt en dan blijft de geur van de bedrukking aan de hoes hangen. Ik heb je een mail gestuurd met een tip waarmee je de geur van de hoes kunt verwijderen. Daarbij heb ik je ook een tegemoetkoming voor het ongemak aangeboden. Graag wil ik je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 aug 2023
Probleem btw nummer wordt niet opgelost
8 aug 2023
Beste Jan, Bedankt voor jouw beoordeling. Het is wettelijk gezien niet toegestaan om achteraf een factuur aan te passen. Echter heb ik het BTW nummer wel voor je toegevoegd aan je account, zodat als je de volgende keer een bestelling plaatst middels je account deze op je factuur vermeld wordt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Slechte communicatie, lange wachttijd.
15 nov 2023
Beste Elie, Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je niet blij bent met de communicatie en de levertijd. Ik zie dat je reeds contact met ons hebt gehad per chat. Je hebt ons gevraagd wanneer jij je pakketje kan verwachten. Wij hebben aangegeven dat de levertijd naar België gemiddeld 3 tot 5 postdagen is. Dit staat ook op de website aangegeven. Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd, zodat ik je verder kan helpen. Zou je hier op willen reageren? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartpphonehoesjes.nl
24 jul 2023

Hoesje op tijd geleerd maar verkleurd

Hoesje op tijd geleverd maar verkleurd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marjan, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je de bestelling op tijd ontvangen hebt. Echter is het niet de bedoeling dat deze verkleurd is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto van de hoes kunt sturen en wij je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Niet ontvangen wat ik besteld had.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemiddag Henk, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je een ander product ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het tot op de bodem voor je uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
22 jul 2023
Telefoon houder slecht kwaliteit
WT
Willem T.
Driehuis
Onhandige positie van de vouwen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Thieme, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de hoes. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een verdere uitleg kunt geven, we met je mee kunnen kijken naar een alternatief en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
28 okt 2023
Hij is een beetje beschadigd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rosalie, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er schade is aan je product, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie dat je contact met mijn collega hebt gehad hierover en er aan is gegeven dat je het product retour aan kunt melden. Indien je dit nog niet gedaan hebt wil ik je vragen dit alsnog te doen, zodat we het zo snel mogelijk met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Gekocht artikel is te klein
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemiddag Bert, Bedankt voor je review. Uit jouw review begrijp ik dat je de hoes te klein vindt. Als ik de foto welke je hebt toegevoegd bekijk, zie ik dat de hoes netjes aansluit om het toestel. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven waarom je denkt dat de hoes te klein is, want wellicht kijk ik er overheen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Afmetingen exact vermelden
8 aug 2023
Beste Annelies, Bedankt voor je review. Wat jammer dat het product dat je besteld hebt niet hetzelfde formaat heeft als je toestel. De reden dat we geen afmetingen vermelden is, omdat er meerdere toestellen zijn met hetzelfde formaat, maar de uitsparingen hiervan anders zijn, waardoor de kans groot is dat het niet past wanneer dit het enige is waar naar gekeken wordt. Om dit te voorkomen hebben we ervoor gekozen te categoriseren op toestel. Wanneer je via het menu jouw toestel selecteert zie je alleen de producten welke geschikt zijn voor jouw toestel. Mocht je niet helemaal zeker zijn welk type of model je hebt, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice, het modelnummer doorgeven en geven we je graag aan waar je de juiste producten voor jouw toestel kunt vinden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
14 jul 2023
Hoesje paste niet perfect!
25 jul 2023
Beste Luc, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te lezen! Als er iets met een product aan de hand is is het altijd verstandig even contact met ons op te nemen, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, George Smartphonehoesjes.nl
16 sep 2023
Verkeerd artikel ontvangen
27 sep 2023
Beste Wim, Bedankt voor je review. Wat jammer dat er sprake is geweest van een misverstand, daar je per ongeluk voor de Plus variant van het toestel besteld hebt in plaats van voor de standaard versie. Gelukkig heb je het retour gemeld en dezelfde hoes voor de standaard variant gevonden. We wensen je hier veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 jul 2023
Klepje sluit niet goed.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tonny, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de klep van het product niet goed sluit. Goed dat je hier melding van hebt gemaakt, zodat we het met je op hebben kunnen lossen. Hopelijk mogen we je in de toekomst vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 nov 2023
Betere communicatie
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Anneke, Bedankt voor je beoordeling. Super jammer dat je niet tevreden bent over de communicatie die heeft plaatsgevonden. Hierover kom ik graag met je in contact. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven wat er precies aan de hand is en we je een passende oplossing of tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
18 jan 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je beoordeling! Ik kan hieruit opmaken dat je niet helemaal tevreden bent. Dat is heel jammer! Ik heb je een e-mail gestuurd met de vraag om een toelichting. Ik zou je willen vragen hierop te reageren, zodat ik je verder kan helpen. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
JH
Josee H.
Brunssum
26 dec 2023
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Josee, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
25 dec 2023
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bart, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rita, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl