smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.448 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

kwaliteit viel tegen, goedkoop duurkoop
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Norbert, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat de kwaliteit tegen viel, en dat je dit gevoel er door gekregen hebt. Dat is niet de bedoeling. Graag zou ik willen weten waarom de kwaliteit precies tegen valt, zodat wij dit als feedback mee kunnen nemen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, gezien wij dit graag op een passende manier met je op willen lossen. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Chelsey, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je niet tevreden bent daar je matig aangeeft in de beoordeling. Wat jammer om te horen, het is niet de bedoeling dat je deze ervaring hebt en ik los dit dan ook graag met je op. Ik heb je een email gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat wij je een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
24 mrt 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kevin, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jill, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik zocht een lederen back cover zwart en hoesje leder zwart, beide voor smart phone apple SE(2016) en het toegezonden product was veel te groot. Dus de info op de webpage gebrekkig. Heel jammer! Vorige bestelling was perfect. Nu dus niet. De afhandeling vlot.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rapaella, Bedankt voor je review. Super jammer dat je niet tevreden bent. Je geeft aan dat je een hoesje nodig hebt voor de SE 2016, maar dat de bestelde hoesjes niet passen. Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en deze hoesjes zijn inderdaad niet geschikt voor jouw type. Je hebt namelijk besteld voor de 2020/2022 versie. Ik zie dat je deze inmiddels ook hebt geretourneerd en dat het helemaal is afgehandeld. Dat is heel fijn om te horen! Mocht je ergens nog hulp bij nodig hebben, kun je altijd contact opnemen. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Als er extra betaald moet worden om het product te leveren binnen 1 a 2 dagen, dan moet dit ook in die tijdspanne geleverd worden en niet na 4 dagen. Standaard levertijd is 3 a 5 dagen zonder extra te betalen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Philippe, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet binnen de beloofde levertijd hebt ontvangen, terwijl je hiervoor wel hebt betaald. Helaas kan het voorkomen dat je bestelling vertraging oploopt bij de post. Hier hebben wij helaas geen invloed op, Uiteraard heb ik het bedrag dat je hebt betaald voor de verzending, aan je gecrediteerd. Ook wil ik je nog graag tegemoetkomen voor het ongemak. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Mijn bestelling is nooit aangekomen. Volgens PostNL is de zending niet aangemeld. Voor de klantenservice wil ik wel 4 sterren geven. Zij hebben me goed geholpen en ik heb het geld snel terug gekregen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marina, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat jij je bestelling nooit ontvangen hebt, en dat volgens PostNL deze nooit is aangemeld. Ik heb je bestelling bekeken, en ik zie dat deze per brievenbuspost verzonden is, daar je voor de gratis verzending gekozen hebt. De track and trace van brievenbuspost is helaas niet accuraat. Ook zie ik inderdaad dat wij je inmiddels verder hebben geholpen. Ik zou je graag nog extra tegemoet willen komen voor het ongemak dat je ervaren hebt, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Hoesje

De prijs voor het hoesje, dat ik kocht, was veel te hoog. De telefoon-houder laat zich, na een paar dagen, scheiden van de omslag(imitatie leer). De service is goed.(v/d online-winkel).
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste R.G. Willemsen, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je hoesje nu al stuk gaat. Dat is uiteraard niet de bedoeling, en willen wij graag met je oplossen. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
het bestelde hoesje is heel mooi van kleur ,erg stug vouwd slecht en het magnetische lipje sluit niet goed schiet steeds los graag uw aandacht bij dit product?
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Will, Bedankt voor je review. Fijn dat de kleur van de hoes in de smaak is gevallen. Jammer dat hij nog wat stug is en de magneetsluiting los schiet. In het begin kan het voorkomen dat een hoes wat stug is daar het nieuw is. Vaak wordt het in het gebruik soepeler, net als bijvoorbeeld leren schoenen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven hoeveel passen je in de hoes gestoken hebt. Wanneer dit er meer zijn dan aangegeven kijken we graag met je mee naar een altenatief product dat geschikt is voor het gewenste aantal passen en als het er zoveel zijn als aangegeven bieden we je graag een passende oplossing. Zien we je reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ben niet tevreden, aangezien mijn telefoon er te ver in zakt en daardoor er niet goed bij kan om deze aan en uit te zetten.Ook zit er geen magneetje in.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Sanner, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling, en dat je telefoon er te ver in zakt en je zo geen gebruik kunt maken van de aan en uit knop. Dat is niet de bedoeling, en willen wij uiteraard met je oplossen. Ik zie dat je de bestelling al retour hebt aangemeld, en dat deze ook verwerkt is. Echter zou ik je ook graag verder willen helpen met het vinden van de juiste hoes, en heb ik je daarom een mail gestuurd. Daarnaast wil ik je graag tegemoet komen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Mijn bestelling was na 1 week nog niet aangekomen. Ik moest bellen om de bestelling opnieuw te verzenden. Die is wel de volgende dag geleverd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tibor, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Ik heb het voor je na gekeken en ik zie dat wij jouw bestelling wel op tijd verzonden hebben. Echter zijn wij, vanaf dat wij je bestelling verzonden hebben, volledig afhankelijk van de post, en hebben wij hier geen invloed op. Gelukkig gebeurt het niet vaak dat een bestelling niet geleverd word, echter kan dit wel voorkomen. Wanneer dit gebeurt, zullen wij dit altijd op een passende manier met je oplossen, zoals je ook ervaren hebt. Omdat ik het vervelend vind dat dit is voorgevallen, wil ik je nog graag extra tegemoetkomen. Ik heb je daarom nog een mail gestuurd, zou je hier op willen antwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik had een hoesje besteld die niet pasten helaas kon ik die niet terug sturen. Wel zou ik het bedrag terug krijgen. Maar helaas!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marian, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat het hoesje niet past om jouw telefoon. Ik zie dat je aangeeft in ons retour portaal dat je een ander model telefoon hebt dan waarvoor er is besteld, vandaar dat deze niet past. Dat kan natuurlijk gebeuren, en lossen wij graag verder met je op. Ik zie inderdaad dat je dit hoesje niet terug hoeft te sturen. Ondertussen is de gewenste retour actie wel uitgevoerd, en de retour verwerkt. Graag verneem ik dan ook waar je precies niet tevreden over bent, daar wij je feedback graag mee nemen om dit in de toekomst te kunnen verbeteren, e je graag tegemoet willen komen als het probleem of een klacht betreft. Ik heb je hier over ook een mail gestuurd, zou je hier op willen antwoorden? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

VEEL TE DUUR!!

Jammer dat het bestelde hoesje bij Bol ongeveer €15 goedkoper is… Mijn eigen fout, oké, maar kom op.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lau, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ben je ervan op de hoogte dat er bij Bol meerdere aanbieders zijn? Ik heb de prijs nagekeken waar wij het op Bol voor aanbieden en dat is hetzelfde als waarvoor jij het bij ons besteld hebt. Bol heeft veel aanbieders en iedereen mag een product aanbieden voor de prijs welke hij/zij wil. Ook heeft Bol vaak aanbiedingen en helaas kunnen wij niet altijd mee gaan in deze prijzen. Het staat je vrij het product te retourneren en ergens anders te bestellen, maar helaas is zoveel korting geven op deze hoes voor ons niet mogelijk. Indien gewenst kunnen we je wel tegemoetkomen met een korting welke je kunt gebruiken op je volgende bestelling. Mocht je deze wensen te ontvangen kun je reageren op de mail welke ik je gestuurd heb. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
11 feb 2024
Hoesje werkt niet aan en uit knop alleen te gebruiken na een stukje papier ervoor te doen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Roosenboom, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Kunnen ze als bedrijf niet veel aan doen, maar hadden wel iets kunnen tegenmoet komen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dino, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Helaas is jouw review niet helemaal duidelijk. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat er precies aan de hand is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Het lipje dat het hoesje sluit was al binnen 2 maanden versleten en viel eraf
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Frederike, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat het lipje van de hoes al binnen twee maanden versleten was en van de hoes af gevallen is, dat is niet de bedoeling. Ik zie dat deze bestelling om een ander product gaat. Ik vermoed daarom dat jouw review om een andere bestelling gaat, en wil dit uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je een mail gestuurd en hierin een oplossing aangeboden. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Hoesje was scheef gedrukt maar het autpods hoesje was perfect
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Katrien, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de hoes niet is geworden, zoals je verwacht en ontworpen had, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je het product retour aangemeld hebt, zo weten wij dat er iets mee aan de hand is en kunnen we je snel een passende oplossing aanbieden. Daarnaast heb ik je een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Ik zou je namelijk graag een tegemoetkoming voor het ongemak aanbieden. Fijn om te lezen dat de hoes voor je Airpods helemaal naar wens is, heel veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De verpakking kwam laat en gehavend aan .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Annemieke, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling laat en gehavend aangekomen is. Het kan voorkomen dat er wat gebeurt onderweg als de bestelling met de post mee is. Helaas ligt dit buiten onze macht. Echter is het natuurlijk niet de bedoeling, en wil ik je graag tegemoetkomen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Ook wil ik graag weten of je de bestelling verder wel netjes ontvangen hebt, of dat deze ook schade opgelopen heeft. In dat geval zullen wij dit natuurlijk altijd oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Oplaadkabel iPhone 12

Kabelaansluiting instabiel
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Arendsen, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je de aansluiting van de bestelde kabel instabiel vindt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je hier een verder uitleg over kunt geven en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Uilkje, Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Zie ik je reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl