smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.448 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Henk, Bedankt voor de genomen tijd om een review te plaatsen. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Zie ik je reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
24 feb 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ivo, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dirk, Bedankt voor je beoordeling! Daar je ons met twee sterren hebt beoordeeld, ga ik er vanuit dat je niet tevreden bent. Dat vind ik heel jammer! Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen om hierop te reageren, dan kijken wij graag met je mee. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Erwin, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 2 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 jan 2024
Beste, beide kanten van het hoesje komen te dicht bij elkaar. Indien men enkel de smartphone in het hoesje steekt lukt om deze fatsoenlijk dicht te maken. Indien je echter aan de linkerzijde enkele (bank)kaarten e.a. wil toevoegen, kan men het hoesje niet meer mooi sluiten. Bij een vorig hoesje was de strook tss. beide kanten iets breder gemaakt zodanig dat men gemakkelijk verschillende kaarten e.a. kon toevoegen en het hoesje nog mooi dicht kon. Misschien moet de producent eens zelf zijn hoesje testen vooraleer het op de markt te brengen. Voor de rest, verzorgde afwerking !
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Raphaël, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de afwikkeling van de bestelling. Jammer dat de hoes zelf niet naar wens is. Zoals je wellicht weet wordt leer in gebruik soepeler, dat is bij schoenen zo en bij hoezen ook. Het leer wordt soepeler en rekt wat uit, vandaar dat er niet teveel extra ruimte is gemaakt in de hoes. Wanneer deze dan ruimer zou worden in het gebruik wordt hij weer net iets te ruim. Ik snap dat het niet fijn is als de hoes niet goed sluit en daarom heb ik je een mail gestuurd. Wanneer je hierop antwoord bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 jan 2024

Defecte en beschadigde hoek en onvoldoende steunpositie

Het hoesje arriveerde met een stukje van één van de hoekhaakjes afgebroken. Ook past het model niet goed en mijn ipad valt eruit, ondanks de juiste referenties. Daarenboven is de rechtopstaande positie zeer instabiel omdat de rand telkens over de steunboordjes glijdt en de iPad zo plat valt. De reuk vermeldt in de referenties is voorbijgaand, de bovengenoemde fouten niet.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Myriam, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat dit is voorgevallen. Ben je ervan op de hoogte dat er meerdere modellen zijn van de iPad Pro 12.9? Deze lijkt inderdaad wat ruim om je toestel te zitten. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan of er juiste besteld is en je indien nodig een link kunnen sturen met de hoezen welke geschikt zijn voor jouw toestel. Uiteraard bieden we je ook een passende oplossing voor de schade aan het product. Ik raad je wel om als er nog eens iets mis is met een product (wat we niet hopen natuurlijk) dit zo snel mogelijk bij ons te melden, zodat het ook zo snel mogelijk opgelost kan worden. De chat, mail en telefoon wordt vaker behandel dan de reviews, dus via deze kanalen ontvang je ook sneller een oplossing. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik wilde een kabel bestellen en deze stond op voorradig. Maar bij het afrekenen liep de site vast en kwam ik er niet door. Dit omdat het product toch niet voorradig was. Ik had het wel graag willen hebben en nu heb ik een andere (duurdere) moeten kopen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Aniek, Bedankt voor je review. Wat jammer dat dit is voorgevallen. Af en toe komt het een keer voor dat een laatste product als "op voorraad" staat aangegeven op de site en er twee klanten vrijwel tegelijk dit laatste artikel bestellen. Daar er maar 1 artikel op voorraad is, wordt het product toegekend aan de klant welke als eerste de bestelling afrond. De ander krijgt inderdaad een melding dat het product niet meer op voorraad is. Ik begrijp dat dit vervelend kan zijn en je eigenlijk het product had willen hebben. Ik heb je daarom een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bestellen en ontvangt verliep heel vlot. Alleen kwam de screenprotector na een paar dagen gewoon los. Al enkele producten daar gekocht, nooit problemen maar dit product voldoet niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Annick, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Wellicht betreft het een productiefout, want dit hoort niet. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hoesje besteld voor een Oppo A58 maar er wordt op de site geen verschil gemaakt tussen 4G & 5G en er wordt gezegd dat het voor A58 & A78 deze omschrijving klopt niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ronald, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er sprake is van verwarring. Er zijn 3 versies van de Oppo A58 namelijk: Oppo A58 4G Oppo A58 chinese versie Oppo A58x Er is geen 5G versie in omloop. Wellicht heb je een van de andere modellen, want de hoezen welke we aanbieden voor de Oppo A58 4G hebben hetzelfde formaat + de uitsparingen op dezelfde plaats als de A78, waardoor de hoezen voor beide toestellen gebruikt kunnen worden. Ik wil het graag met je oplossen en daarom heb ik je een mail gestuurd. Wanneer je het modelnummer van je toestel aan ons doorgeeft kunnen we nagaan waar het mis is gelopen en kunnen we je van een passende oplossing voorzien. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 jan 2024
De datum van verzending is continu vertraagd. Daardoor te laat voor mijn vakantie. Ik heb nu op vakantie een nieuwe telefoon hoes moeten kopen. Zwaar teleurgesteld
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tom, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is over de verschillende verzendopties. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending kan je bestelling de volgende dag geleverd worden. Echter heb je gekozen voor de gratis verzending "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". In dit geval wordt het niet de volgende postdag bij je geleverd, maar zoals aangegeven in de verzendoptie binnen twee werkdagen. Je hebt op zaterdagavond laat besteld. Op maandag (de eerstvolgende werkdag) is het naar je verzonden, zodat het op dinsdag geleverd kon worden. Heb je het dinsdag ontvangen of heb je het later ontvangen, want dan bedoel je wellicht de levertijd welke vertraagd is bij de post. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Mijn hoesjes zijn nooit aangekomen dus tijd zonder gezeten maar wel heel snel geld teruggekregen en zeer vriendelijk aan de telefoon.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ann, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is gekomen. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post. We vinden het fijn dat je blij bent met de geboden service en tevreden bent over de klantvriendelijkheid. Hopelijk mogen we je in de toekoms vaker van dienst zijn. We zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om je bestelling dan in goede orde te laten leveren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Te smal gemaakt. Als de kaarten er bij gestoken worden is het hoesje te smal
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alain, Ik wil je bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Uit jouw review begrijp ik dat het hoesje niet goed sluit wanneer er pasjes in het hoesje zitten. Dat is jammer! Het hoesje is geschikt om 3 pasjes in op te bergen. Bij meer dan 3 pasjes kan het inderdaad zijn dat deze niet meer goed sluit. In dat geval mag je de hoes uiteraard retourneren. Ik heb je ook een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
mijn bestelling is nooit aangekomen. het bedrag is wel terugstort. jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Flor, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet geleverd is. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post. Uiteraad vinden we dit erg vervelend voor je, maar helaas hebben we geen invloed op de post. Daar je de bestelling niet ontvangen hebt is het aankoopbedrag gecrediteerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Duidelijker maten aangeven, en zorgen dat juiste types gelezen worden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Meijers, Bedankt voor je beoordeling. De reden dat we geen maten bij de hoezen vermelden is, omdat er verschillende modellen zijn welke dezelfde maat hebben, maar waar de uitsparingen op een andere plek zitten. Als er alleen naar de maten gekeken wordt kan het dus zijn dat de hoes qua formaat goed is, maar de uitsparingen op de verkeerde plek zitten en de hoes alsnog niet past. Om deze reden hebben we alle producten gecategoriseerd op model.  Bedoel je met "juiste types gelezen worden" dat je via de zoekbalk hebt gezocht en er hier meerdere modellen uit gekomen zijn? De zoekbalk zoekt net als Google op elke woord dat wordt ingegeven. Zoek je op Tab A9, dan kan het zijn dat je zowel producten ziet voor de Samsung Galaxy Tab A9 als de Samsung Galaxy Tab A9 Plus, daar de tekst Tab A9 ook in de plus versie voorkomt. Ben je ervan op de hoogte dat je ook via het menu het gewenst toestel kunt navigeren? Op deze manier kun je het toestel aanklikken dat je in je bezit hebt en zie je alleen de producten voor jouw toestel in beeld. Op deze manier kan verwarring voorkomen worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hoesje was achterkant watplakkerig en krasje
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Sharita, Bedankt voor je beoordeling! Super vervelend om te horen dat het hoesje plakkerig was en een krasje heeft. Ik los het graag voor je op en daarom heb ik je een e-mail gestuurd. Ik wil je vragen om hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
28 jan 2024
Snel geleverd, maar was 1 dag later al kapot.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Claire, Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Uit jouw review begrijp ik dat het bestelde hoesje al na 1 dag stuk is gegaan. Wat vervelend om te horen! Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl

Product is prima, stalking irritant

Product is prima. Stalking daarna irritant.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bert, Bedankt voor je review. Top om te lezen dat het bestelde product je bevalt. Je geeft aan de stalking erna irritant te vinden, bedoel je hier de nieuwsbrief mee of iets anders? Ik heb gezien dat je je voor de nieuwsbrief inmiddels hebt uitgeschreven, dus deze zul je niet meer ontvangen. Mocht het iets anders betreffen wil ik je vragen ons dit te laten weten, zodat we het voor je op kunnen lossen. Normaal gesproken zou ik je een mail sturen, maar aangezien het misschien niet gewenst is laat ik het aan jou of je verder contact wenst of niet. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Slechte kwaliteit - snel terug versleten
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marie, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Goed dat je een foto mee hebt gestuurd, zodat ik je meteen een oplossing aan kan bieden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren en aan te geven naar welke van de geboden oplossingen jouw voorkeur uitgaat. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 jan 2024
Product is beschadigd toegekomen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dieter, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes beschadigd is. Heel goed dat je contact met ons op hebt genomen. Ik zie dat mijn collega al op je mail geantwoord heeft met een passende oplossing. Zou je ons willen laten weten of deze oplossing gewenst is, zodat we het voor je in orde kunnen maken? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ons hoesje was na dag 2 al stuk
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Noor, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen! Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je naar aanleiding van de foto een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl