smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.448 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Ons hoesje was na dag 2 al stuk
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Noor, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen! Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je naar aanleiding van de foto een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Video toont ander product
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jo, Bedankt voor je beoordeling! Uit jouw review begrijp ik dat de video een ander product toont. Ik heb je een e-mail gestuurd zodat wij met je mee kunnen kijken naar een passende oplossing. Ik zie graag je reactie tegemoet! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Het was het verkeerde
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Greet, Bedankt voor het plaatsen van jouw beoordeling! Wat jammer dat het de verkeerde was. Ik zie dat je deze bestelling reeds hebt geretourneerd en dat het bedrag is teruggestort. Fijn dat het zo is opgelost! Ook zie ik dat je inmiddels al het juiste hoesje voor jouw toestel hebt besteld. Mocht je ergens nog hulp bij nodig hebben dan horen wij het graag. Ik wens je veel plezier met je bestelling toe! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
AH
Agna H.
Sint-Truiden
Levering mag sneller
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Agna, Bedankt voor je review. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de levertijd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven wanneer je de bestelling hebt ontvangen. Naar aanleiding hiervan zoeken we graag uit of er iets mis is gelopen en bieden we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
27 jan 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Pim, Bedankt voor je beoordeling! Hieruit kan ik opmaken dat je niet tevreden bent, dat vind ik erg jammer! Zou je deze review willen toelichten? Ik heb je een e-mail gestuurd. Ik zie graag je reactie tegemoet! Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
18 jan 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je beoordeling! Ik kan hieruit opmaken dat je niet helemaal tevreden bent. Dat is heel jammer! Ik heb je een e-mail gestuurd met de vraag om een toelichting. Ik zou je willen vragen hierop te reageren, zodat ik je verder kan helpen. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl

Teleurstellend

8 aug 2023
Beste Ellen, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je eerdere ervaringen met ons altijd goed zijn geweest. Echter is het wel erg jammer dat de laatste ervaring een stuk minder is uitgevallen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
3 dec 2023

Matige producten.

Heb draadloze oortjes gekocht en wetende dat je voor 20 euro niet veel krijgt, toch geschrokken. Goed geluid wel, maar na amper 1 week werkte het linkeroortje al niet meer en ook het verbinden ging vanzelf terwijl het doosje dicht was. Ook heb ik een screenprotector en hoesje voor mijn iphone 13 gekocht. De screenprotector is goed en ging er zeer makkelijk op dus ben tevreden, het hoesje ben ik niet 100% tevreden over. Het is mooi en voelt goed aan, maar het komt niet genoeg uit om aan de achterkant de camera te beschermen dus eigenlijk ziet het er enkel mooi uit maar doet het niet wat het juist moet doen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Lukas, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je niet zo tevreden bent over de hoes en de draadloze oortjes. Ik heb gezien dat we het aankoopbedrag van de draadloze oortje aan je gecrediteerd hebben naar aanleiding van je retourmelding. Niet alle hoezen hebben een verhoogde rand om de camera of een verhoogde rand voor de voorzijde van het scherm. Mocht je graag advies wensen welke hoezen dat wel hebben voor de iPhone 13 kunnen we je hier een link voor sturen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je verder kunnen helpen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Jammer, jammer.

twee telefoonhoesjes besteld voor Samsung S23 Ultra en twee beschermingsfolies voor beeldschermpje. De hoesjes voldoen prima. Dit geld niet voor de beschermfolies. De beschermfolies maken het onmogelijk om de vingerafdrukkenfunctie opnieuw in te stellen of de eerder ingestelde vingerafdrukken te gebruiken te gebruiken. De enable toets voor extra gevoeligheid heeft geen enkele invloed. De geleverde folies blokkeren de functie gewoon. Ik had verwacht dat de folies geschikt zouden zijn voor een S23 Ultra. Jammer, jammer.
6 jun 2023
Beste Ben, Bedankt voor review. Fijn om te lezen dat de hoezen prima voldoen. Jammer dat er over de glazen screenprotectors die je besteld hebt wat onduidelijkheid bestaat. Het klopt inderdaad dat de vingerafdrukscanner niet werkt wanneer deze betreffende screenprotector op het scherm bevestigd is. Bij de specificaties van alle screenprotectors staat aangegeven of het product wel of niet werkt met de vingerafdrukscanner. Daar niet iedereen deze functie gebruikt en dan geen uitsparing of rondje op het scherm wenst te zien, zijn er ook screenprotectors die hier niet compatibel mee zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Geen hoesje geleverd

Zondag 26-11 een hoesje besteld, zou volgens de website op dinsdag 28-11 geleverd worden. Op maandag 4-12 gebeld waar hoesje bleef. Bleek nog niet verstuurd te zijn. Aangegeven dat het een Sint cadeau is dus dat ik hem 5-12 nodig heb. Kreeg te horen dat ze niets kon beloven maar zou wel nog per mail die dag op de hoogte gehouden worden. Deze mail heb ik nooit gehad. Uiteindelijk op 6-12 gebeld om bestelling te annuleren. Omdat dat probleemloos ging en geld direct is teruggestort heb ik een tweede ster gegeven.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Robert, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
24 sep 2023
Ik heb een smartfoonhoesje besteld, maar wegensonbekend zijn met mijn gekozen produkt heb ik niet echt goed opgelet. Er blijkt geen draagkoord bij te zitten.... Deze los aanschaffen bij uw organisatie is me niet gelukt. Zo is het hoesje niet handig of veilig in gebruik voor me. Bij alle andere hoesjes zit het er bij ingesloten. In diverse winkels is het niet te vinden. Groeten mstraver @ hotmail.com Geen goede ervaring dus. Het ligt er nu bij spijtaankopen
3 okt 2023
Beste Wilhelmina, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen! Bij het product staat driemaal vermeld dat het koord niet meegeleverd wordt, dit staat in de productomschrijving, bij de eigenschappen van het product en bij de specificaties. Ook staat er geen koord afgebeeld op de productfoto's. Ik vind het jammer dat dit niet duidelijk was terwijl we juist ons best hebben gedaan dit wel duidelijk te maken. Ik heb je een link gestuurd waar je de losse telefoonkoorden kunt vinden, zodat je deze bij kunt bestellen. Mocht je de hoes liever retourneren, dan kun je dit doen middels de andere link welke ik mee heb gestuurd, want een hoes waar je niks mee doet is natuurlijk zonde. Als laatste raad ik je aan je mailadres uit de review te verwijderen, daar deze review openbaar is en we het vervelend zouden vinden als hier misbruik van gemaakt zou worden of je allemaal spam ontvangt omdat je mailadres openbaar te zien is. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mei 2023
Door een fout van mezelf kreeg ik een te kleine tab bookcase terug gestuurd en kon toen kiezen tussen een gratis Vancouver bon of 2,50 betalen voor geld terug gave. Ik koos voor de Vancouver. Ik had 20,99 betaald en kreeg een Vancouver van 18.99 vaag. Ik bestel de juiste bookcase en betaal met de Vancouver. Ik moest 16,99 betalen . Kortom voel mij ergens opgelicht . Want ipv 16,99 heb ik 20,99 betaald . En dat klopt niet.
23 mei 2023
Beste meneer Puister, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je dit gevoel hebt gekregen dat is absoluut niet onze bedoeling. Je hebt inderdaad € 20,99 betaald voor de betreffende bestelling. Echter is dit inclusief verzendkosten welke niet vergoed worden daar wij ook gratis verzending aanbieden. Hierdoor heb je een giftcard ontvangen van € 19,99. Je nieuwe bestelling heeft een aankoopprijs van € 17,99. De overige € 2,- staat nog op de giftcard en kun je gebruiken bij je volgende bestelling. Ik hoop het hiermee wat duidelijker gemaakt te hebben. Mocht je nog vragen hebben kun je altijd even reageren op de mail die ik je gestuurd heb. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 aug 2023
Problemen met ideal met als gevolg dubbele betaling en waarschijnlijk dubbele zending. Geen telefoonnummer gevonden van klanten service. Contact van internet applicatie niet voldoende. Meer standaard computer antwoorden. Ik moet nu de 2e zending (als die binnenkomt retourneren. Hopelijk krijg ik dan de tweede betaling terug. Het email contact zou wat klantvriendelijker kunnnen zijn.
21 aug 2023
Beste Wim, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je deze ervaring met ons hebt. Ik wil het je graag proberen uit te leggen. Wanneer je een bepaald punt passeert op onze website wordt er een bestelling gegenereerd. Ga je terug om bijvoorbeeld de adresgegevens nog even extra te checken of een (vergeten) kortingscode in te voeren dan passeer je het punt nogmaals en wordt er een nieuwe bestelling aangemaakt. De tweede bestelling wordt dan afgerond na de betaling en aangezien het systeem ziet dat er van de eerste bestelling geen betaling is, wordt er automatisch een bericht gestuurd of je deze nog wenst te ontvangen. Wordt deze betaald, dan zijn er twee betalingen ontvangen en worden beide bestellingen verzonden. Ik vind het jammer dat je ons telefoonnummer niet hebt kunnen vinden. Bij het kopje Contact op onze website vindt je de verschillende manieren waarop je contact met ons op kunt nemen. Via de onderstaande link kun je deze manieren bekijken: vhttps://www.smartphonehoesjes.nl/klantenservice/contact-service/ Zodra we je we retourzending ontvangen hebben, zullen we het aankoopbedrag van de betreffende bestelling aan je crediteren. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
CB
C B.
Maassluis

Hoestje past niet goed

De Samsung s23 heeft aan de zijkant 1grote knop, boven is het geluid harder en naar beneden uiteraard zachter Dan zou je een hoestje moeten hebben met één grote die oven de grote knop gaat. Dat heeft dit hoestje niet, kan hem harder zetten, maar niet zachter omdat het niet goed om de knopjes past. Dus de verbetering is geen hoesjes verkopen die niet passen voor het type telefoon
27 sep 2023
Beste Carla, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de uitsparingen van je toestel en de hoes niet overeenkomen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
19 jul 2023
Steeds zeer tevreden geweest, nu bij mijn laatste bestelling 2 Iphone hoesjes en 2tab hoesjes, Tab hoesjes waren een verkeerd formaat. Gevraagd voor te retourneren en giftcard te ontvangen om de juiste hoesjes te bestellen. Na één week nadat ik de verkeerde hoesjes teruggestuurd had en virtueel gechat, Nog geen reactie ontvangen! Service ?????
Track and trace was heel moeilijk te tracken vooral wanneer en om welk uur het pakketje word geleverd en als het pakket nog in de regen aan de deur word geleverd en achter gelaten letterlijk aan de deur zonder aan te bellen en je doet de deur open en het ligt gewoon kletsnat op de stoep? Maak maar de rekening dus nee bestel ik niet meer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Andy, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen. Ik heb er melding van gemaakt bij de verzendmaatschappij, want dit soort dingen zijn onacceptabel. Ze mogen het in de brievenbus doen als het erin past of dienen aan te bellen, maar zomaar iets voor de deur leggen is absoluut niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
15 aug 2023
Meteen na 1ste gebruik al een barst en 3 strepen op mijn screenprotector na een wandeling van anderhalf uur? geen knopen noch ritsen aan , enkel T-shirt en ik had mijn hoesje aan en dus nam ik regelmatig foto's en dan is dat al meteen kapot? Oogt niet mooi, staat niet, zeker niet laten vallen en dan nog, zou ook niet mogen dan.
15 aug 2023
Beste Ilse, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Altijd gedoe met inloggen

Omdat mijn gebruikersaccount nooit wordt herkend bij de volgende bestelling, moet ik steeds alles opnieuw ingeven. "Je e-mailadres en/of wachtwoord is onjuist. Probeer het opnieuw, of klik op “wachtwoord vergeten“. Na een aantal foutieve pogingen wordt je account tijdelijk geblokkeerd." Beetje jammer voor terugkerende klanten.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Richard, Bedankt voor je review. Wat jammer dat er onduidelijkheid is over je account. Ik heb het voor je nagekeken, maar met dit mailadres heb je geen account bij ons. Wellicht heb je dit in het verleden wel gehad, maar zo'n 2 jaar geleden zijn we overgestapt van systeem en hebben toen iedereen met een account ervan op de hoogte gesteld dat het toenmalige account zou komen te vervallen en er een nieuw account aangemaakt kan worden. Wellicht is deze mail je ontschoten, waardoor je in de veronderstelling bent dat je nog een account bij ons hebt. Ik raad je aan een nieuw account aan te maken. Mocht je hier hulp bij willen dan staan we voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
DV
Dirk V.
Rijswijk
Beter omgaan met een zoekgeraakte zending. Eerste prioriteit is dan zorgen dat de klant snel het bestelde produkt alsnog ontvangt en niet gelijk het aankoopbedrag terugstorten. Dan moet je als klant weer opnieuw de hele molen door. Toen mij dat gebeurde ben ik naar een andere webshop gegaan (en die bleek ook nog goedkoper).
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dirk, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Toen je aangaf dat je de bestelling niet ontvangen had hebben we aangeboden deze opnieuw te verzenden. Je bent heel coulant naar ons geweest en hebt het weekend extra afgewacht, want wie weet zou het toch nog geleverd worden. Helaas was dit niet het geval en heb je ons laten weten dat je graag een nieuwe bestelling wilde ontvangen. Echter was het betreffende product inmiddels uitverkocht, waardoor we het niet naar je op konden sturen en het aankoopbedrag gecrediteerd hebben. Fijn dat je de gewenste hoes toch nog hebt kunnen bemachtigen en we hopen dat je er veel plezier van zult hebben. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, daar ik in het contact zag dat er wat onduidelijkheden zijn en ik deze graag op wil lossen. Daarnaast heb ik je ook een tegemoetkoming voor het ongemak aangeboden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl