smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.448 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

MK
26 mei 2023

Slecht hoesje

Pluspunt ; snelle lervering Minpunt ; Telefoon scherm werkt bijna niet meer wanneer het hoesje erom zit. En ja heb het scherm op het gevoeligst gezet maar tevergeefs.Functioneerd niet met full cover hoesje. Heb eerder hoesje van hun gehad die wel goed was voor ouse telefoon, maar deze was ook veel stugger.
5 jun 2023
Beste Andrea, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes niet goed past en je je toestel hierdoor niet goed kunt bedienen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we uit kunnen zoeken wat er mis is gegaan en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 jun 2023

Ik heb een bestelling gedaan waarbij ik…een verkeerd artikel heb ontvangen

Ik heb een bestelling gedaan waarbij ik een verkeerd artikel heb ontvang. Normaal gesproken zou je zeggen het bedrijf wisselt deze om en stuurt het juiste artikel op. Maar wat ik krijg is de keuze tussel geld terug en 2,50 betalen of een tegoed bon. Ik vind dit persoonlijk een slechte service.
13 jun 2023
Beste Remco, Bedankt voor je bericht Jammer om te horen dat je een verkeerd product hebt gekregen en niet blij bent met de geleverde service. Dat vinden wij heel erg jammer! Uiteraard zullen wij geen retourkosten berekenen, wanneer jij het verkeerde product hebt gekregen. Hier hoor jij niet voor op te draaien! Het klopt echter wel dat wij twee opties bieden; geld terug of een giftcard. Dit komt omdat wij producten niet fysiek kunnen omruilen en willen wij hiermee graag overzicht bewaren. Ik kan begrijpen dat het in dit geval teleurstellend is. Excuus hiervoor! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Ik werd niet geïnformeerd over dat de mijn pakketje niet verzonden kon worden. Ik kreeg enkel een bericht dat ik het geld terug zou krijgen, terwijl ik juist in de volle veronderstelling was dat ik die dag het pakketje zou krijgen. Daar had ik op gerekend, want ik kreeg geen tegenbericht.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mariska, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Kan het zijn dat de mail bij de ongewenste mails terecht is gekomen? We zijn erachter gekomen dat onze automatische mails hier wel vaker in terecht komen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Opdringerige onbescheidenheid…

Alles is prima. Verzending, assortiment etc. Maar daarna wordt het een regen aan aanbiedingen, mails en ongewenste opdringerigheid. Alle lol van je kwalitatief goede hoesje is dan opeens een stuk minder. Wat een opdringerige onbescheidenheid. Jammer!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marc, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de verzending, het assortiment en de hoes. Jammer dat de hoeveelheid mails roet in het eten hebben gegooid. Ik heb je uitgeschreven voor onze marketing mails, zodat je deze niet meer zult ontvangen. Ik raad je aan bij je volgende bestelling even te checken of het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw aan het bestand wordt toegevoegd. Voor het ongemak zou ik je graag nog een tegemoetkoming aan willen bieden. Echter wil ik je niet van nog meer ongewenste mails voorzien, dus mocht je hier gebruik van willen maken, wil ik je vragen een mailtje te sturen naar info@smartphonehoesjes.nl en te verwijzen naar deze review, zodat we het voor je in orde kunnen maken. Het is hierbij wel van belang dat je mailt met hetzelfde mailadres als je hier gebruikt hebt. Hopelijk zien we je mail tegemoet en mogen we je in de toekomst vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 mei 2023

Niet ontvangen nieuwe opgestuurd

Waarschijnlijk kwijtgeraakt in de post. Niet ontvangen maar zeer goed en vriendelijk contact is er een ander opgestuurd en deze heb ik wel mogen ontvangen. Dus smartphonehoesjes.nl uitstekende oplossing maar door PostNL veel lagere cijfer.
24 mei 2023
Beste Linda, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de post je eerste bestelling kwijt is geraakt. Echter vinden we het fijn dat we het naar tevredenheid voor je op hebben kunnen lossen. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
9 jul 2023
De powerbank die ik kreeg werkte niet goed kan gebeuren maar ben hier mee naar de klantenservice gegaan en daar nier vriendelijk en begripvol behandeld. Bezorging ging voor de rest wel snel maar aan de klantenservice moeten ze nog werken
12 jul 2023
Beste Julia, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de bezorging van je bestelling. Jammer dat het contact met de klantenservice niet naar wens verlopen is. Ik zie dat mijn collega je van advies heeft voorzien betreft de powerbank. Soms hebben ze net even een beetje hulp nodig als ze langere tijd niks hebben gedaan, vandaar dat mijn collega dit aan heeft gegeven. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven of het advies het probleem heeft opgelost en we je een passende oplossing of tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 dec 2023
We hebben een oplaad station gekocht , maar de oplader voor de iPhone zit er niet bij. Die moet blijkbaar nog apart aangekocht worden. Dit was niet duidelijk te zien op de afbeelding. Dus we hebben eigenlijk een incompleet cadeau gegeven.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Theo, Bedankt voor je review. De Zens Aluminium 3-in-1 Wireless Charger - Draadloze oplader voor iPhone, AirPods en iPad - Met MagSafe - Power Delivery - 45 Watt betreft een aanvulling op de Magsafe oplader welke niet mee wordt geleverd. Als je al een Magsafe lader hebt, maar graag een 3 in 1 lader wenst kun je de Magsafe oplader in dit product leggen, zodat je niet met 2 Magsafe laders zit, want anders zie je vaak dat er 1 in een kast terecht komt en niet meer gebruikt wordt. In het kader van duurzaamheid is dit dus eigenlijk een aanvulling op een aanwezige Magsafe oplader. Jammer dat dit niet duidelijk is over gekomen in de beschrijving. We hebben ons best gedaan dit zo duidelijk mogelijk te vermelden door het meermaals in de productbeschrijving te vermelden en ook nog eens bij de voor- en nadelen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
10 aug 2023

Teleurgesteld

Jammer dat ik kosten moet maken voor het retour sturen, terwijl ze zelf het product een dag te laat verzonden hebben. Edit: Blijkbaar moet je 1 euro extra betalen voor levering de volgende dag. Dit zou service moeten zijn vind ik.
19 jul 2023
Verkeerd product ontvangen (terwijl het volgens de sticker op het doosje de goede zou moeten zijn). Wacht nu al lange tijd op een reactie of dit een eenmalige fout was en ik een nieuwe bestelling kan doen of dat dit structureel is
31 mei 2023
Pakketje was er snel maar na twee dagen is mijn houder voor gsm in auto al stuk. De magneet valt er gewoon af en de houder blijft niet in de radiator steken. Na drie keer mijn gsm eraf te vallen , heb ik alles in vuilbak gegooid.
6 jun 2023
Beste Wendy, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat dit is voorgevallen. Echter is het niet verstandig deze weg te gooien voordat wij aan hebben gegeven dat we hem niet retour hoeven te hebben. Wanneer je het product niet meer hebt kun je namelijk geen aanspraak meer maken op de garantie. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
29 jul 2023

Onvolledig tegoed na terugsturen 2 gsm houders/opladers voor auto

Deel van de bestelling (2 gsm houders auto) werd teruggezonden via bpost, na 10dg nog steeds geen tegoed ontvangen. Wel tegoed van 1e deel ontvangen(smartphonecover die te groot was voor merk waarvoor het aangeprezen werd).
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Inge, Bedankt voor je review. Daar jouw bestelling in delen retour aangemeld is, is het ook in delen verwerkt. De houders hebben we nadat we deze retour ontvangen hebben meteen verwerkt en je voorzien van je giftcard. Daar het andere artikel eerder verwerkt kon worden heb je hier eerder een giftcard voor ontvangen. Mocht je graag willen dat we je van advies voorzien betreft een passende hoes en houder, raad ik je aan contact met onze klantenservice op te nemen, zodat zij je hiermee kunnen helpen. Als je het modelnummer van je toestel doorgeeft weten ze precies wat er wel en nieuw past om jouw toestel en kunnen ze je het best van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Kwaliteit niet goed

Ik ben tevreden van de service van smarthoesje.nl maar ik ben niet tevreden van de kwaliteit van de hoesje. De knoppen van de hoesjes vallen niet op de zelfde plek van de telefoon. Er is niet genoeg plek voor de kaarten
22 jun 2023
Beste Sandrine, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Jammer dat de hoes kwaliteit niet naar wens is en niet goed om je toestel past. Bij de specificaties van het product staat aangegeven dat deze hoes over ruimte voor 1 pas beschikt. Indien je liever meer ruimte voor passen wenst, is het verstandig te kijken naar een ander exemplaar welke hier meer ruimte voor biedt. Indien gewenst kunnen we hierin met je meekijken. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaat wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Geen bevestiging in mijn mail gehad. Dus ik dacht: ik ben de pineut. Ik had meteen betaald. Dat was een voorwaarde om het pakje daags erna krijgen. Geen pakje dus. Maar een paar dagen later kreeg ik het gelukkig alsnog.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Frida, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen bevestiging van je bestelling hebt gekregen. Ik heb het voor je nagekeken, maar je zou deze wel ontvangen moeten hebben. Helaas komt het wel eens voor dat de mail in je spam box terecht komt. Excuus voor het ongemak! Mocht je twijfelen of de bestelling goed is doorgekomen, kun je ook altijd contact met ons opnemen. Dit kan via mail, chat of telefonisch. Je geeft aan dat het pakketje de volgende dag geleverd zou worden. Dit is echter wel afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Ik heb je een e-mail gestuurd en ik zou je willen vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
30 jul 2023
Heb iets besteld en betaald en hoor san paar dafen later pas dat het artikel niet leverbaar is. Haal het dan uit de collectie zodat het niet besteld kan worden. Nu paar dagen zitten wachten op levering die niet komt.
8 aug 2023
Beste Yvonne, Wat jammer dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Af en toe komt het een keer voor dat een laatste product als "op voorraad" staat aangegeven op de site en er twee klanten vrijwel tegelijk dit laatste artikel bestellen. Daar er maar 1 artikel op voorraad is, wordt de bestelling van de klant welke als eerste besteld heeft verzonden en ontvangt de ander een bericht dat het niet meer op voorraad is en het aankoopbedrag gecrediteerd wordt. Daar het om een heel klein tijdsbestek gaat kunnen we dit momenteel helaas niet oplossen. Is het tijdsbestek groter dan wordt er voor het afronden van de bestelling aangegeven dat het product niet meer op voorraad is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 aug 2023

Hoesje was binnen 3 dagen kapot

Hoesje kwam met vertraging binnen, en was binnen drie dagen kapot. De returnkosten waren in the same ballpark als t hoesje zelf, dus het niet waard, en ik kon geen review achter laten zonder een account aan te maken
9 aug 2023
Beste Mereyn, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er sprake is van een misverstand. Wanneer een product schade heeft en dit aan wordt gegeven bij het retourportaal worden er geen retourkosten in rekening gebracht. Ook is het niet verplicht een account aan te maken wanneer je een productreview achter wenst te laten. Voor het plaatsen van een productreview ontvang je een aantal dagen na je bestelling een mail, of je wel of geen account hebt is hiervoor niet van belang daar het verzoek verzonden wordt naar aanleiding van je bestelling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een foto van je hoes kan sturen en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
IT
Ingrid T.
Almere, Niederlande
Heb twee keer eerder tot tevredenheid een bookcase van ze gehad. Over het bedrijf ben ik zeker tevreden, maar overmijn nieuwe leren bookcase niet zo. Deze is te smal, waardoor de siliconenrand uit de hoes steekt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Fijn dat de vorige bestelling naar tevredenheid verlopen zijn. Jammer dat dit deze keer niet zo is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik na kan gaan wat er mis gelopen is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
30 aug 2023

Niet een nieuw product ontvangen

Jammer genoeg al 2 keer besteld en niet een nieuw product ontvangen. Weer was het doosje geopend en werkt de lader maar aan 1 kant. Heel erg jammer want de verzending en het retourneren gaat wel erg snel en soepel
31 aug 2023
Beste Shelly, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de verzending en het retourneren. Jammer dat het met de lader niet naar wens verlopen is. Echter vraag ik me af of het wel de aangegeven bestelling betreft daar je een hoes besteld hebt en geen oplader. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een uitgebreidere uitleg kunt geven en je een passende oplossing aan kunnen bieden indien het een bestelling van ons betreft. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
8 aug 2023
Een fout oplossen duurt wel erg lang. Een week later is er nog geen oplossing, ik reken erop dat het wel in orde komt, maar voorlopig blijf ik wachten op een protectie glas voor mijn gsm. Hopelijk komt het goed 🤞🤞
9 aug 2023
Beste Ria, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de oplossing langer op zich laat wachten dan gewenst. We kunnen helaas geen nieuwe bestelling voor je aanmaken, vandaar dat mijn collega je een giftcard gestuurd heeft waarmee je zelf een nieuw product kunt bestellen. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
11 jul 2023
De kwaliteit is helaas niet wat ik had verwacht. Magneetje niet sterk genoeg. Zakjes om bank kaarten in te doen niet goed gestikt waardoor de kaart er te ver in valt en bijna niet eruit te krijgen is. Jammer
12 jul 2023
Beste Byron, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de kwaliteit van de hoes te wensen overlaat. Gelukkig heb je het product retour gemeld en we vinden het fijn dat we je gewenste retouractie uit hebben kunnen voeren om het met je op te lossen. We hopen je in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
14 jul 2023
De maat was niet goed en wilde een ander hoesje dus omruilen maar het duurde 5 dagen voor er een nieuwe code kwam en daarna kon omruilen, dus maar ergens anders gekocht. Nu heb ik een tegoed helaas.
25 jul 2023
Beste Diana, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het retour proces niet helemaal soepel is verlopen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, George Smartphonehoesjes.nl