smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden128.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

IT
Ingrid T.
Almere, Niederlande
Heb twee keer eerder tot tevredenheid een bookcase van ze gehad. Over het bedrijf ben ik zeker tevreden, maar overmijn nieuwe leren bookcase niet zo. Deze is te smal, waardoor de siliconenrand uit de hoes steekt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Fijn dat de vorige bestelling naar tevredenheid verlopen zijn. Jammer dat dit deze keer niet zo is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik na kan gaan wat er mis gelopen is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
30 aug 2023

Niet een nieuw product ontvangen

Jammer genoeg al 2 keer besteld en niet een nieuw product ontvangen. Weer was het doosje geopend en werkt de lader maar aan 1 kant. Heel erg jammer want de verzending en het retourneren gaat wel erg snel en soepel
31 aug 2023
Beste Shelly, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de verzending en het retourneren. Jammer dat het met de lader niet naar wens verlopen is. Echter vraag ik me af of het wel de aangegeven bestelling betreft daar je een hoes besteld hebt en geen oplader. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een uitgebreidere uitleg kunt geven en je een passende oplossing aan kunnen bieden indien het een bestelling van ons betreft. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
8 aug 2023
Een fout oplossen duurt wel erg lang. Een week later is er nog geen oplossing, ik reken erop dat het wel in orde komt, maar voorlopig blijf ik wachten op een protectie glas voor mijn gsm. Hopelijk komt het goed 🤞🤞
9 aug 2023
Beste Ria, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de oplossing langer op zich laat wachten dan gewenst. We kunnen helaas geen nieuwe bestelling voor je aanmaken, vandaar dat mijn collega je een giftcard gestuurd heeft waarmee je zelf een nieuw product kunt bestellen. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
11 jul 2023
De kwaliteit is helaas niet wat ik had verwacht. Magneetje niet sterk genoeg. Zakjes om bank kaarten in te doen niet goed gestikt waardoor de kaart er te ver in valt en bijna niet eruit te krijgen is. Jammer
12 jul 2023
Beste Byron, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat de kwaliteit van de hoes te wensen overlaat. Gelukkig heb je het product retour gemeld en we vinden het fijn dat we je gewenste retouractie uit hebben kunnen voeren om het met je op te lossen. We hopen je in de toekomst nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
14 jul 2023
De maat was niet goed en wilde een ander hoesje dus omruilen maar het duurde 5 dagen voor er een nieuwe code kwam en daarna kon omruilen, dus maar ergens anders gekocht. Nu heb ik een tegoed helaas.
25 jul 2023
Beste Diana, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het retour proces niet helemaal soepel is verlopen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, George Smartphonehoesjes.nl
WB
W B.
Harderwijk
22 mei 2023

Levertijd.

Als je op site ziet staan :voor 21.00 uur besteld de volgende in huis .Dan denk je dat ze dan ook doen.Ik heb om 20.00 uur op vrijdagavond besteld maar ik had het niet de volgende dag in huis .
24 mei 2023
Beste Wim, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is over de verschillende verzendopties. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending kan je bestelling de volgende dag geleverd worden. Echter heb je gekozen voor de gratis verzending "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". In dit geval wordt het niet de volgende postdag bij je geleverd, maar zoals aangegeven in de verzendoptie binnen twee werkdagen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
27 mei 2023

Beige werd groen

Het logo wat ik op mijn telefoonhoesje afgedrukt wilde hebben heeft een beige achtergrond... Het logo op her telefoonhoesje heeft een groene achtergrond gekregen. Jammer, niet wat ik wilde.
5 jun 2023
Beste Marieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik heb de foto welke je hebt toegevoegd vergeleken met je ontwerp en zie hier ook een duidelijk kleurverschil in. Excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven naar welke van de genoemde oplossing jouw voorkeur uitgaat. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
25 jul 2023
Bestelling niet aangekomen. Ik kan jammer genoeg niet oordelen. Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen. Ik heb 15/07 mijn bestelling gedaan. En deze is nog altijd niet hier.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Shirley, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij je bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want deze had inmiddels echt wel geleverd moeten zijn. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
14 jul 2023
Mooi hoesje waar alles in kan. Heel jammer dat hij na twee weken al kale hoeken heeft. En dat toevallig in 2 weken dat hij het meest op tafel heeft gelegen en nergens in. Vind ik jammer.
27 jul 2023
Beste Anna, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te lezen! Als er iets met een product aan de hand is is het altijd verstandig even contact met ons op te nemen, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, George Smartphonehoesjes.nl

Foto was echte kwaliteit!!! Geen aanrader

Foto was best slechte kwaliteit, gekke kleur en strepen erdoorheen… ik zou graag een foto van het hoesje erbij zetten maar ik sta er zelf op en dat doe ik liever niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Luna, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kunt sturen van de hoes, zoals je deze ontvangen hebt en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Hoesje besteld voor een Oppo A58 maar er wordt op de site geen verschil gemaakt tussen 4G & 5G en er wordt gezegd dat het voor A58 & A78 deze omschrijving klopt niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ronald, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er sprake is van verwarring. Er zijn 3 versies van de Oppo A58 namelijk: Oppo A58 4G Oppo A58 chinese versie Oppo A58x Er is geen 5G versie in omloop. Wellicht heb je een van de andere modellen, want de hoezen welke we aanbieden voor de Oppo A58 4G hebben hetzelfde formaat + de uitsparingen op dezelfde plaats als de A78, waardoor de hoezen voor beide toestellen gebruikt kunnen worden. Ik wil het graag met je oplossen en daarom heb ik je een mail gestuurd. Wanneer je het modelnummer van je toestel aan ons doorgeeft kunnen we nagaan waar het mis is gelopen en kunnen we je van een passende oplossing voorzien. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 jul 2023

Slechte communicatie

Artikel bleek niet op voorraad en hiervan werd ik niet op de hoogte gebracht. Ik moest er zelf achter aan gaan. Geld werd wel netjes teruggestort.
6 aug 2023
Ik verwachte voor de prijs een dubbelzijdige hoes Misschien is het beter een dergelijk produkt in een winkel te kopen zodat je ziet wat je koopt
9 aug 2023
Beste Steven, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je een booktype hoes verwacht had terwijl je een backcover besteld hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 sep 2023
De zijkant van het hoesje was heel donker waardoor het leek alsof het heel vuil was. Wilde terugsturen maar mocht het houden en kreeg tegoedbon
7 sep 2023
Beste Maria, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de zijkant van de hoes zo donker was, onze excuses hiervoor. Fijn dat je het bij ons gemeld hebt, zodat we het met je op hebben kunnen lossen. We hopen dat je met de tegoedbon een andere leuke hoes kunt vinden welke helemaal naar je zin is. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Tot 2 maal toe order niet ontvangen. Klantendienst reageert wel snel en vriendelijk, maar wacht ondertussen wel al 2 weken om mijn order.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bianca, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je al 2 weken op je bestelling wacht. In deze tijd van het jaar is het erg druk bij de post. Hierdoor kunnen er vertragingen optreden, waardoor zij wat meer tijd nodig hebben om de bestelling bij je te leveren. Je hebt van de eerste bestelling de aangegeven wachtdagen afgewacht en toen je het niet ontvangen hebt, hebben we de bestelling opnieuw naar je verzonden. Bij een nieuwe bestelling dienen we de post weer hetzelfde aantal dagen de kans te geven de bestelling bij je te leveren. Deze bestelling kan nog steeds bij je geleverd worden en we hopen natuurlijk dat de post dit ook op tijd zal doen. Mijn collega heeft je in de mail aangegeven tot en met welke dag de post de nieuwe bestelling bij je kan leveren. Heb je het na deze datum nog niet ontvangen wil ik je vragen ons dit te laten weten, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Per mail heb ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aangeboden, wil je me laten weten of je deze wenst te ontvangen? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
CV
Cindy V.
Oost-Vlaanderen
25 jun 2023

Levertermijn en kwaliteit kunnen beter

Levertermijn zou sneller mogen zijn en de kwaliteit van het hoesje is minder dan verwacht (leder, maar het voelt toch aan als kunststof).
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Cindy, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Bij de verzending heb je meerdere keuzes. Als je kiest voor pakketpost kun je het de eerstvolgende postdag ontvangen. Ook de premium verzending is een snellere manier van verzenden. Echter heb je voor de gratis optie gekozen welke 3 - 5 postdagen in beslag neemt. Ik snap dat dit lang lijkt als je op je bestelling zit te wachten, maar weet dat er dus ook andere verzendmethode zijn. Aan het gevoel dat jij bij de hoes hebt kan ik helaas niet veel veranderen. Er zijn verschillende soorten leer, wellicht ben je ander leer gewend waardoor het voor jou anders aanvoelt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
8 jun 2023
Verkeerde hoesje opgestuurd en ik heb extra geld betaald zodat hij de volgende dag binnen kwam en hij kwam pas een week later binnen
13 jun 2023
Beste Debora, Bedankt voor je beoordeling! Jammer om te horen dat je het verkeerde hoesje hebt gekregen en dat de levering langer heeft geduurd dan je van ons gewend bent. Op dit moment is het onwijs druk bij PostNL waardoor er flinke vertragingen bekend zijn (zie website van PostNL). Onze excuus voor het ongemak! Ik heb je een e-mail gestuurd om je verder te helpen met je bestelling. Ik zou je willen vragen om hier op te reageren. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
3 aug 2023
De opening voor het led-lampje is niet voorzien in het hoesje terwijl dit zou moeten. Ik ben benieuwd naar jullie compensatie.
8 aug 2023
Beste Nathan, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er geen opening in jouw hoes zit voor je led-lamp. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het verder na kunnen gaan en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2 aug 2023
Product voldeed niet aande verwachte vereisten Het product poaste niet op mijn suunto watch De ijzeren verbindingen waren nok
8 aug 2023
Beste Peter, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat het product niet op jouw toestel past en je niet tevreden bent over de ijzeren verbindingen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mei 2023
Niet op de site aangeven vandaag voor deze tijd besteld dan bezorgd. Post nl doet wat ze zelf wil. Na 1 week bestelling binnen
24 mei 2023
Beste Anita, Bedankt voor je review. Wat jammer dat jouw bestelling zo lang onderweg is geweest. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending kan je bestelling de volgende dag geleverd worden. Echter heb je gekozen voor de gratis verzending "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". In dit geval wordt het niet de volgende postdag bij je geleverd, maar zoals aangegeven in de verzendoptie binnen twee werkdagen. Soms kan het voorkomen dat de post last heeft van een vertraging en duurt het helaas iets langer. We vinden dit erg vervelend, maar hebben hier helaas geen invloed op. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl