smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden128.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

4 jun 2023

Hoesje te laat en stonk

Laten weten als er vertraging is in de verzending en zorgen dat de hoesjes niet zo stinken.
15 jun 2023
Beste Elja, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat dit is voorgevallen. Ik begrijp heel goed dat het fijn was geweest als je van de vertraging op de hoogte was gesteld, daar gaan we zeker mee aan de slag. Ik heb je een mail gestuurd met een tip wat je kunt doen als de geur van de bedrukking aan de hoes is blijven hangen. Mocht het niet voldoende werken of heb je het al geprobeerd wil ik je vragen op mijn mail te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 nov 2023
Er was een slecht advies over de afmetingen van jullie en nu heb ik een te klein hoesje
7 nov 2023
Beste Willeke, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat is onduidelijk is ontstaan daar wij geen afmetingen vermelden bij onze producten. De reden dat we geen afmetingen op de website vermeld hebben is, omdat er meerdere toestellen zijn met dezelfde afmetingen, maar waar de uitsparingen op een andere plek zitten. Om deze reden hebben we ervoor gekozen om onze producten te categoriseren op de naam van het toestel. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik je aan de hand van het modelnummer van je toestel een link kan sturen naar de juiste producten voor jouw toestel. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
8 sep 2023
De hoesjes zouden van leer zijn.... Echter ze worden na veertien dagen als slechter.
21 sep 2023
Beste Harm, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je leren hoezen na 14 dagen al slechter worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik met je mee kan kijken en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
10 dagen geleden besteld en nog altijd niet ontvangen....Volgens PostNL onderweg....
8 aug 2023
Beste Martijn, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
25 jun 2023

bij een dag regen word het toch vochtig…

bij een dag regen word het toch vochtig aan de binnen kant en dat vind ik jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Ansink, Bedankt voor je beoordeling. Ik snap dat het jammer is als de binnenzijde van de houder op een regenachtige dag toch vochtig wordt. Echter hebben wij geen houders die volledig waterproof zijn. De houder die je gekozen hebt kan best iets hebben, maar door de rits is het niet te voorkomen dat er op een dag met veel regen vocht in komt. Dit is dan ook de reden dat we aangeven dat het product spatwaterdicht is en niet waterproof. Uiteraard is het jammer als het het zicht belemmerd in de houder en daarom heb ik je een mail gestuurd met een tegemoetkoming voor het ongemak. Graag wil ik je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
maak ze dikker mijn scherm is nu al gebarsten met mijn andere hoesje was dat niet
20 jun 2023
Beste Elisha, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer dat dit is voorgevallen. We hebben verschillende hoezen in het assortiment, je hebt nu voor een wat dunnere hoes gekozen, maar mocht je graag advies willen voor een dikker model willen we je hier uiteraard graag mee helpen. Mocht je nogmaal voor een backcover gaan kunnen we je ook voorzien van advies voor een screenprotector, zodat het scherm van je toestel ook bescherming heeft.  Daarnaast heb ik je een mail gestuurd. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
15 sep 2023
Materiaal erg stug. Kan zijknoppen bijna niet indrukken Verder goed, mooi helder
27 sep 2023
Beste Elisabeth, Bedankt voor je beoordeling. In de bestelling zie ik dat je een screenprotector besteld hebt, echter heeft een screenprotector geen invloed op de zijknoppen van je hoes of tablet. Bedoel je wellicht een andere bestelling met een hoes? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het verder uit kunnen zoeken en je een passende oplossing aan kunnen bieden indien het een bij ons besteld product betreft. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Kwaliteit

De telefoon krijg je met geen mogelijkheid uit het hoesje. Zit veel te strak.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mirjam, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de hoes niet van het toestel krijgt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Niet nieuw en niet compleet 1e keer en 2e keer verkeerde toetsenbord : Slordig
15 nov 2023
Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Super jammer om te horen dat het tot twee keer toe mis is gegaan bij je bestelling. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er twee verschillende toetsenborden zijn besteld. De eerste keer heb je een AZERTY toestenbord besteld en de tweede keer een AZERTY toetsenbord. Hier zit inderdaad een verschil in. Ik zie dat je reeds beide bestellingen retour hebt gestuurd en van beide bestellingen het aankoopbedrag hebt terug gekregen. Fijn dat het zo is opgelost! Ik heb je zojuist ook nog een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Pakje was heel laat toegekomen en het pakje was al geopend zeer teleurgesteld
4 jul 2023
Beste Bart, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Wellicht heeft de zending vertraging opgelopen door de staking bij Bpost. Zij hebben hierdoor een achterstand opgelopen welke even heeft geduurd voor dit weggewerkt was. Echter had jouw zending gesloten bij je aan moeten komen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
We hebben onze bestelling nooit ontvangen. Terugbetaling is correct verlopen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Heel jammer dat de levering van jouw bestelling zo in de soep is gelopen. In deze drukke tijden gaat er helaas wel eens wat mis bij de post. Hoewel we hier geen invloed op hebben, vinden we het wel erg vervelend voor je. Gelukkig hebben mijn collega's dit met je opgelost en jouw geld terug gegeven. We hopen dat de levering de volgende keer vlekkenloos zal verlopen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Te smal gemaakt. Als de kaarten er bij gestoken worden is het hoesje te smal
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alain, Ik wil je bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Uit jouw review begrijp ik dat het hoesje niet goed sluit wanneer er pasjes in het hoesje zitten. Dat is jammer! Het hoesje is geschikt om 3 pasjes in op te bergen. Bij meer dan 3 pasjes kan het inderdaad zijn dat deze niet meer goed sluit. In dat geval mag je de hoes uiteraard retourneren. Ik heb je ook een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
3 sep 2023
Volgens mij is dat hoesje niet in leder, ik ben een beetje ontgoocheld.
4 sep 2023
Beste Lucette, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je een beetje ontgoocheld bent, daar je het idee hebt dat de hoes niet van leer gemaakt is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een verdere uitleg kunt geven wat de reden is dat je dit denkt en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
het hoesje klikt niet fijn dicht lijkt of het magneetje niet goed werkt
21 jun 2023
Beste Co, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de hoes niet goed sluit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2 jun 2023

Al altijd goed besteed geweest, deze was miskoop

Al altijd goed besteed geweest. Nu na de 5 de keer , was echt rommel
6 jun 2023
Beste Linda, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je meermaals bij ons besteld hebt. Heel jammer dat je nu niet tevreden bent. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
2 jun 2023
Ik heb n probleem waar ze nog mee bezig zijn dus nog geen beoordeling
6 jun 2023
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je een probleem hebt wat nog niet opgelost is. Ik heb hiervoor navraag gedaan bij mijn collega en deze geeft aan je net een oplossing gemaild te hebben. We hopen dat je hier tevreden over bent, zodat ze het voor je in orde kan maken en hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Screensaver blijft niet goed zitten in de hoek ik heb hem weggegooid
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste DikI, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen! Als er iets met een product aan de hand is is het verstandig altijd eerst contact met ons op te nemen, zodat we het met je op kunnen lossen. Als je een product weggooid kunnen we het helaas niet meer voor je vergoeden of vervangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
25 nov 2023
Een hoesje was al beschadigd toen ik hem uit de verpakking haalde.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Muriel, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen. Graag wil ik je vragen of het de hoes met het koord betreft. Deze hoezen hebben vaak een doorzichtige beschermlaag waar luchtbellen onder zitten of nog wel eens krassen op komen. Als deze beschermfolie verwijderd wordt blijft er een gave hoes over. De folie valt doordat deze doorzichtig is niet altijd op en je kan deze het beste verwijderen door je nagel er in een hoek onder te zetten en de folie vervolgens subtiel te verwijderen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven of dit het probleem was of dat er iets anders aan de hand is, waar ik je graag een passende oplossing voor aanbied. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
5 jul 2023

levertijd

bestelling gedaan op 25/6, vandaag 5/7 nog steeds niet ontvangen
6 jul 2023
Beste Kathy, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt! Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad en we vinden we het fijn dat we het met je op hebben kunnen lossen. We hopen dat je de nieuwe bestelling snel zult ontvangen en hier veel plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 aug 2023
Normaal erg tevreden maar hoesje sluit gaatje van zaklamp af.
9 aug 2023
Beste Jan, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je deze keer niet tevreden bent. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl