smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden128.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

21 jul 2023
Heb een slechte kwaliteit hoesje na 3 dagen laat leer al los
22 mei 2023
levertijd niet correct , van nl naar be al 6 dagen onderweg
24 mei 2023
Beste Sophie, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je bestelling niet op tijd is geleverd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
12 nov 2023
Er werd vermeld dat het leder was, maar het is kunstleder!
15 nov 2023
Beste Rudy, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Je geeft aan dat wij aangeven dat het hoesje van leder is, maar het hoesje dat je hebt gekregen kunstleder is. Ik heb het voor je nagekeken en de hoes die jij hebt besteld, is een lederen hoes. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd, zodat wij even met je mee kunnen kijken. Ik zou je willen vragen om hierop te reageren, zodat wij je verder kunnen helpen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
27 jul 2023
Door dit soort hoesje lijkt de foto van mijn man gerimpeld
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marly, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer dat dit is voorgevallen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de ontvangen hoes kunnen vergelijken met het ontwerp en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
29 jul 2023
De haakjes die aan het hoesjes vast zatten zijn er al af
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marina, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen, ik snap dat je hiervan baalt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Te klein. Jullie hadden mij dit hoesje aangeraden. Sneu
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mia, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het hoesje niet de juiste is. Ik kijk dit graag samen even met je na! Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, George Smartphonehoesjes.nl
16 jul 2023
Bandje heeft aantal keer losgelaten. Matige kwaliteit.
24 dec 2023
Heel veel nieuwsbrieven, lukt niet om uit te schrijven
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Fred, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je het idee hebt dat het niet is gelukt met het uitschrijven van de nieuwsbrief, want ik zie dat je met dit mailadres wel bent uitgeschreven. Heb je wellicht nog een ander mailadres waarop je mails van ons ontvangt of welke wellicht geforward wordt naar dit mailadres, want dat kan ons systeem niet zien. Ik heb dit mailadres volledig uit de marketinglijst verwijderd, zodat je hier echt geen nieuwsbrieven meer op kunt ontvangen. Ik raad je wel aan bij het plaatsen van een nieuwe bestelling erop te letten dat het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrieven uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw wordt ingeschreven. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Het hoesje is heel stug en sluit daardoor heel slecht
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Netty, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen! Je hebt gekozen voor een echt lederen hoes. Net als leren schoenen dient een leren hoes soepeler te worden in het gebruik. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren als de hoes na twee weken gebruik niet soepeler is geworden, zodat ik je dan een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
RJ
Rick J.
HENGELO OV
14 aug 2023
Bedrijf en verzenden perfect. Kwaliteit is erg slecht
15 aug 2023
Beste Rick, Bedankt voor je beoordeling. Super om te lezen dat je zo tevreden bent over ons als bedrijf en de verzending. Jammer dat het bestelde product niet aan de wensen voldoet. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je een verdere uitleg kunt geven en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 jul 2023

Spullen besteld, echter niet voorradig.

Spullen besteld, bleken achteraf niet voorradig.....
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Frank, Bedankt voor je review. Af en toe komt het wel eens voor dat twee klanten het laatste artikel vrijwel tegelijk bestellen en we het aan een van de twee niet kunnen leveren. We verzenden het dan naar de persoon waarvan de bestelling het eerst is ontvangen en van de ander crediteren we het aankoopbedrag. Helaas was jij deze keer degene van wie het aankoopbedrag gecrediteerd is. Ik snap dat dit niet leuk is en daarom heb ik je een mail gestuurd met een tegemoetkoming voor het ongemak. Graag wil ik je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
14 aug 2023
De bovenkant van het hoesje valt een beetje groot.
15 aug 2023
Beste Ilham, Bedankt voor je beoordeling. Spijtig dat de hoes niet helemaal naar wens is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
25 jul 2023
Heb besteld op 14 juli nog altijd niet ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Chris, Bedankt voor je review. Wat jammer dat er verwarring is ontstaan betreft je bestellingen. De aangegeven bestelling hebben we op jouw verzoek geannuleerd en hier heb je een creditfactuur van ontvangen. Wellicht heb je de andere bestelling niet op tijd ontvangen. Naar aanleiding van het contact dat je hierover hebt gehad, hebben we de bestelling opnieuw naar je verzonden. We wensen je veel plezier met de nieuwe bestelling en hopen je vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Het aan en uit knopje van de I pad is onbereikbaar
22 jun 2023
Beste Simon, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat als je de hoes om je iPad doen de aan/uit knop niet bereikbaar is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
23 dec 2023

Annulatie bestelling zonder uitleg

Bestelling werd geannuleerd zonder meer uitleg.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kirsten, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen! Ik heb het voor je nagekeken en heb gezien dat de hoes welke je besteld hebt niet meer op voorraad was. Om deze reden is het aankoopbedrag gecrediteerd. Kan het zijn dat de mail welke hierover is gestuurd bij de ongewenste mails terecht is gekomen? Dit horen we namelijk wel eens vaker. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
FL
Frankie L.
herenthout
26 jul 2023
Ruim een week later nog altijd niets ontvangen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Frankie, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je bestelling niet op tijd geleverd is. Gelukkig heb je contact met ons opgenomen en hebben we het met je op kunnen lossen, dat vinden we fijn. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
MV
M V.
WEZEP
Was een drukknoop stuk, dit wel goed opgelost!!
Nog steeds heb ik het hoesje niet ontvangen.
8 aug 2023
Beste Armand, Bedankt voor je beoordeling. Heel jammer dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Gelukkig heb je contact met ons opgenomen en hebben we het met je op kunnen lossen, dat vinden we fijn. Veel plezier met je nieuwe bestelling. We hopen je vaak terug te zien bij onze website. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
CB
10 aug 2023
Krijg tegoedbon die niet geldig is dag 18.95
15 aug 2023
Beste Corina, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat er een misverstand was betreft de giftcard. We vinden het fijn dat het inmiddels gelukt is een nieuwe bestelling te plaatsen met de giftcard. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je vaker van leuke producten te mogen voorzien. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Al 10 dagen aan het wachten op mijn hoesje.
4 jul 2023
Beste Lisa, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer dat je je bestelling niet op tijd ontvangen hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl