smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.285 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Henriette, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jean Pierre, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Anker, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ignace, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mrt 2024
20 mrt 2024
Beste Sofia, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 mrt 2024
19 mrt 2024
Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Beatrice, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marian, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag wat de reden is dat je ons met 3 sterren beoordeeld hebt en waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of klacht betreffen bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Al meerdere gehad, ze voldoen aan de gebruikswensen maar worden best wel snel lelijk. En op een gegeven moment brokkelen de randen af waardoor het risico bestaat dat de tablet uit de houder glipt Hij is dan ook niet zo duur maar het zou mooi zijn wanneer de kwaliteit beter zou zijn.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat de hoes snel lelijk wordt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb je een e-mail gestuurd om dit met je op te lossen. Zou je hier op willen reageren? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
JS
De eerste verprutste ik. Bij de 2e bleven er nog kleine blaasjes achter, en ‘n grotere bubbel in de linkse boven hoek. Ik vond de gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk in samengaan met het frame en het filmpje.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. Heel jammer dat het niet is gelukt de screenprotectors stof- en luchtvrij aan te brengen op het scherm. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat er precies niet duidelijk is in de gebruiksaanwijzing en het filmpje. We sturen na het bestelllen van een screenprotector altijd een mail met een uitleg hoe het aan te brengen, maar mocht dit niet duidelijk genoeg zijn, staan we altijd open voor feedback, zodat het verbeterd kan worden. Ook bieden we je graag een tegemoetkoming aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Jammer dat ze in het in weekend niks verzenden/dicht zijn. Alles wat je dan besteld in het weekend word pas als eerste op de maandag behandeld en halen ze niet binnen 2 of 1 dag in huis niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alexander, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheden zijn betreft de verzenddagen. We werken in het weekend wel degelijk, kun je aangeven wat de reden is dat je denkt dat dit niet het geval is? Ik zie dat jij op maandag een bestelling hebt gedaan en deze op dinsdag verzonden is. Je hebt gekozen voor de verzendoptie "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". We proberen de bestellingen allemaal zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending worden de bestellingen die voor 21.00 uur volledig zijn afgerond dezelfde dag verzonden, waardoor het de volgende dag geleverd kan worden. Daar je hebt gekozen voor de gratis verzending "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd" is jouw bestelling op dinsdag verzonden, zodat de post het op de volgende dag kon leveren en het alsnog binnen 2 werkdagen geleverd kan worden. Het is goed om te weten dat het om werkdagen gaat en niet om weekdagen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
VS
Vera S.
Heerde
Heb al 3 x pech met hoesjes die ik bestel, telefoonhoesje ging stuk, ipadhoes beschadigd, e-reader hoesje ook beschadigd. positief, ik heb alle hoesjes na klacht opnieuw ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Vera, Bedankt voor je genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat je al drie keer pech hebt gehad met je bestellingen. Dat is niet de bedoeling. Wat fijn om te vernemen dat je de hoesjes na een klacht te hebben ingediend, opnieuw ontvangen hebt. Ik hoop dat deze wel naar verwachting zijn, en ik wens je veel plezier met de hoesjes. Ik zou je nog graag tegemoet willen komen voor het ongemak wat je ervaren hebt en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Het is een mooi hoesje, maar.....

Het is een mooi hoesje, maar met een 3 kaartjes/pasjes er in is het wat krap. Sluit wel maar blijft wat wijken. De rug had wat ruimer gemogen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Rofekamp, Bedankt voor je review. Top dat je de hoes mooi vindt. Jammer dat hij niet helemaal goed sluit. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik aan de hand van een foto met je mee kan kijken en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 feb 2024

Mooi, maar fragiel hoesje.

Mooi hoesje. Maar de buitenlaag is van slechte kwaliteit. Vele beschadigingen in zeer korte tijd. Terwijl ik er zorgvuldig mee om ga.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Geralde, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je het een mooie hoes vindt. Jammer dat deze zo snel al zo uit ziet terwijl je er zorgvuldig mee omgaat, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Super leuk ontwerp maar helaas slijt het plaatje heel snel weg. Dat doet niets af en de goede bescherming die het biedt
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Herma, Bedankt voor je review. Ik begrijp dat het hoesje al snel beschadigd is geraakt. Dat is super vervelend! Ik heb je een e-mail gestuurd om het met je op te lossen. Zou je hierop willen reageren? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Meerdere bestellingen gedaan kreeg bonnen met korting maar als ik die wilde benutten kreeg ik niets gedaan jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Johannes, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat het niet is gelukt met de kortingscode welke je wenste te gebruiken. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven wat er precies met de kortingscode aan de hand is, werkt hij niet, weet je niet waar je hem in moet vullen of wellicht iets anders. Na ontvangst van je reactie bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Paar keer verkeerd artikel verstuurd Uiteindelijk goede ontvangen Tip ook reactie van klant in je opnemen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Johan, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je een aantal keer het verkeerde artikel ontvangen hebt. Fijn dat dit inmiddels is opgelost. Ik wil je ook bedanken voor je tip, wij nemen deze zeker mee, zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Ik zou je voor het ongemak dat je ervaren hebt graag nog tegemoet willen komen, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen antwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Zeggen voor 21.00 bestellen volgende dag in huis leugens!! Ik heb verdorie een week moeten wachten
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dionne, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Super vervelend om te horen dat jouw bestelling er een week over heeft gedaan. Dat is natuurlijk niet hoe het hoort! Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Product niet voorradig. Betaald maar geen mail of melding. Wel teruggestort op mijn rekening
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Conny, Bedankt voor je review. Wat jammer dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Af en toe komt het een keer voor dat een laatste product als "op voorraad" staat aangegeven op de site en er twee klanten vrijwel tegelijk dit laatste artikel bestellen. Daar er maar 1 artikel op voorraad is, wordt de bestelling van de klant welke als eerste de bestelling heeft afgerond verzonden en ontvangt de ander normaal gesproken een bericht dat het niet meer op voorraad is en wordt het aankoopbedrag gecrediteerd. Daar het om een heel klein tijdsbestek gaat kunnen we dit helaas momenteel niet oplossen. Is het tijdsbestek groter dan wordt er voor het afronden van de bestelling aangegeven dat het product niet meer op voorraad is. Kan het zijn dat de mail bij de ongewenste berichten terecht is gekomen? Dit horen we vaker van klanten. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Normaal ben ik erg tevreden met de producten. Maarhet laatste hoesje vind ik er slecht
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Didy, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je normaal gesproken tevreden bent over onze producten. Jammer dat dit bij de laatste hoes niet het geval is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kan geven wat er met de hoes aan de hand is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl