smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.285 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

3 feb 2024
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste S. van Lierop, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daar je geen bericht achter hebt gelaten heb ik je een mail gestuurd met de vraag waar wij in kunnen verbeteren om de volgende keer een hogere score van je te ontvangen. Graag wil ik je vragen hierop te reageren daar we je feedback erg waarderen en mee willen nemen om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Mocht het een probleem of een klacht betreffen, bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
AB
Anita B.
Ede-NL

Beschermglas voor vingerafdrukken niet geschikt en in open brievenbuspakketje geleverd

ik heb beschermglas besteld, geschikt voor vingerafdrukken, echter kan ik mijn vingerafdruk niet registreren ondanks dat de telefoon extra gevoelig is ingesteld. Waardeloos dus. Redelijk omdat de levering op tijd was. Het brievenbuspakketje was open toen ik het ontving. Gelukkig was de verpakking erin wel gesloten.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Anita, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat de vingerafdrukscanner niet werkt ondanks dat je hier speciaal op geselacteerd hebt. Het kan wel eens voorkomen dat er een productiefoutje optreedt bij een product. Bij een hoes kunnen we dit controleren, maar aangezien een screenprotector maar eenmaal aangebracht kan worden kunnen we dit per screenprotector niet controleren. Wat gek dat de verzenddoos open was tijdens de bezorging. wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want wij verzenden het altijd dicht. Fijn dat de verpakking van het product zelf wel dicht was. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Het hoesje wat ik heb vind ik te krap voor de pasjes! Ik heb er drie in zitten , hij kan nauwelijks dicht , de rug had iets breder gemoeten ! Dus ik ben niet tevreden het hoesje is ook niet goedkoop, daarom mag hij wel mooi sluiten ! Jammer!!!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Peggy-ann, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Leren hoezen worden net als leren schoenen in het gebruik soepeler. Als je de hoes een tijdje gebruikt zul je zien dat de hoes iets ruimer wordt en het probleem oplost. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven welke van de opties die je aangeboden zijn jouw voorkeur heeft. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
13 jan 2024
Opzich prima oortjes, zitten goed en prima geluid. Maar ik gebruik ze met name om muziek te luisteren en de bediening van de oortjes is dramatisch. Moet praktisch erop slaan voordat het werkt, was bij mijn vorige niet zo...
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marlou, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de bediening zo stroef verloopt, dat is niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De bookcase viel tegen voelde plastic aan . De houder waar de telefoon in moet geeft geen bescherming voor de zijkant . In het verleden een leren hoesje van Selencia besteld dat was een prima bookcase .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Roos, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bestelde hoes. Ik heb het voor je nagekeken en de hoes zelf is gemaakt van leer. Alleen de houder waar je je toestel in klikt is gemaakt van plastic en deze heeft een uitsparing voor de knoppen aan de zijkant, zodat de knoppen goed toegankelijk zijn. Verder bied de houder volledige bescherming aan de zijkanten. Zoals in het mailcontact is aangegeven mag je het product retour melden wanneer je terug bent van vakantie, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
nou dat zal ik vertellen, ik koop een duur beschermglas voor mijn I-phone 15 pro ik ga zuinig met mijn telefoon om zitten er al barsten in het glas
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Maurice, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het beschermglas is gebarsten terwijl je zuinig bent op je toestel. De functie van een camera protector is het beschermen van je camera. Wanneer een toestel valt of stoot kan de protector hierbij zelf wel kapot gaan of barsten. Eigenlijk heeft het product dan wel zijn werk gedaan daar de camera van je toestel nog heel is. Ik heb je een mail gestuurd hoe je het product kunt retourneren en wil je vragen ook op mijn mail te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Concurrent is goedkoper met hetzelfde hoesje. De verzending via Post.NL brievenbus post is dramatisch. Was een week onderweg!
18 jan 2024
Beste Nick, Bedankt voor je beoordeling. Het is voor ons niet altijd mogelijk om mee te gaan met de prijzen waarvoor onze concullega's een product aanbieden. We doen ons best onze prijzen zo scherp mogelijk te houden en veel acties aan te bieden, maar we zijn wel een bedrijf en willen graag blijven bestaan. Om deze reden is het niet altijd mogelijk een laagste prijs aan te bieden. Jammer om te lezen dat de post er een week over heeft gedaan de bestelling bij je te leveren. In een andere review heb je aangegeven dat de post eenmaal per week bij je geleverd wordt. Helaas hebben wij hier geen invloed op, maar ik raad je wel aan bij de post aan te geven dat de bezorging te wensen overlaad, zodat dit bij jou in de buurt verbeterd kan worden. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Momenteel bestelling nog niet ontvangen maar wel al goede feedback van de klantendienst gekregen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nele, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestellig nog niet hebt ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de aresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
niet meerdere ( 4) herinneringen sturen dat betalingniet gedaan is , terwijl dit wel is gebeurd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er sprake is van een misverstand. We hebben meerdere bestellingen van je ontvangen, maar maar 1 betaling. Je hebt geen mail ontvangen van de bestelling welke betaald is, maar van de andere bestellingen welke niet voldaan zijn. Wellicht is het je niet opgevallen, maar deze hebben andere ordernummers. We vinden het spijtig dat hier verwarring door is onstaan, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
PK
Paul K.
Alkmaar
Goed geregeld ,maar een hele kleine beschadiging. Niet de moeite genomen deze te retouneren.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Paul, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over hoe dingen bij ons geregeld zijn. Jammer om te lezen dat je product een kleine beschadiging heeft. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan de hand van de foto de schade kunnen beoordelen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Meer flipcases graag!!! Wel vele tientallen bookcases maar zéér weinig keuze in flipcases
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Thijs, Bedankt voor je beoordeling. Het aanbod bookcases is inderdaad een stuk groter dan het aanbod flipcases daar heb je helemaal gelijk in. Echter heeft dit te maken met vraag en aanbod. De vraag naar flipcases is in de laatste jaren aanzienlijk gedaald en dit is dan ook de reden dat wij hier minder van aanbieden in onze shop. Het zou namelijk zonde zijn als we hier een hoop van op voorraad zouden hebben en ze liggen te verstoffen in het magazijn, omdat we ze niet verkopen. Ik heb je feedback wel doorgezet naar de betreffende afdeling, want je weet maar nooit... Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
1e keer geen probleem. 2e keer wacht ik al sinds 26 december op levering.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Michel, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je eerste bestelling naar wens is verlopen. Jammer dat dit met de tweede bestelling niet het geval is. 26 December was tweede kerstdag en waren onze medewerkers vrij. Om deze reden is jouw bestelling op 27 december verzonden. In het geval van vertraging dienen we de post een bepaald aantal dagen de kans te geven de bestelling bij jou te leveren. Ik snap dat het lang lijkt te duren aangezien kerst en oud en nieuw binnen de postdagen valt. Vandaag is de laatste dag dat de bestelling bij jou geleverd kan worden. Heb je de bestelling vandaag om 18.00 uur niet ontvangen wil ik je vragen mij hiervan op de hoogte te stellen, zodat ik je een passende oplossing aan kan bieden. Ik heb je een mail gestuurd en hier kun je uiteraard op reageren. Ook hoor ik graag van je of je de tegemoetkoming voor het ongemak wenst te ontvangen welke ik je in de mail heb aangeboden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
de levering is prima, maar het retourneren is nogal moeilijk gemaakt
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Astrid, Bedankt voor je review. Top dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Jammer dat je het idee hebt dat het retourneren het je moeilijk gemaakt wordt, dat is niet onze bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd met een uitgebreide uitleg hoe je iets retour kunt melden en kunt retourneren. Hopelijk wordt het hiermee duidelijk en mocht dit niet het geval zijn hoor ik het graag, zodat ik al je vragen kan beantwoorden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Minder mailen en niet via brievenbuspost werken. Dit duurde 5 dagen!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je feedback! Ik begrijp dat je minder mails van ons wenst te ontvangen. Ik zie dat je niet bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief. In principe ontvang je dus alleen e-mail omtrent jouw bestelling. Je geeft ook aan dat briefpost te lang duurt. Dat is jammer om te horen! Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zie dat jij inderdaad hebt gekozen voor een levering per post. Hierbij wordt ook vermeldt dat dit 3 tot 5 dagen kan duren. Je hebt tijdens het bestellen ook de mogelijkheid om te kiezen voor een snellere levering. Hier zitten wel enkele kosten aan verbonden (Verschillend van €1,- tot €3,95,-). Ik heb je een e-mail gestuurd, zodat wij je nog een passende oplossing kunnen bieden. Ik wil je dan ook vragen om hierop te reageren. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Het hiesje is niet geschikt voor de touch knop. Moet je gaan knippen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ronald, Bedankt voor je review. Wat jammer om dit te vernemen. Het is NOOIT de bedoeling dat je een hoes moet bewerken om de functies van een toestel te kunnen gebruiken. Als iets niet werkt of past is het altijd verstandig om contact met ons op te nemen, zodat wij na kunnen gaan wat er mis is gelopen en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Wanneer je een hoes bewerkt, zoals als je erin knipt vervalt de garantie en kunnen we het product niet meer terugnemen of vergoeden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gegaan en je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 jan 2024
Hij sluit niet goed. Magneet had sterker gemoeten of lipje langer.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Olga, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat de hoes niet goed sluit, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
21 jan 2024
hoesje eigenlijk net iets te krap voor A53. sluit onvoldoende....
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Andriesjan, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat de hoes net iets te krap is voor je toestel en hij onvoldoende sluit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na kunnen gaan wat er mis is gelopen en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Na een week al op de randen van het hoesje het design eraf...
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Denise, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen, dat is uiteraard niet de bedooeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Dun hoesje is al te veel voor het magneetje
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Van der Vliet, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je het idee hebt dat de magneet niet sterk genoeg is. Het is van belang dat je Magsafe producten met elkaar combineerd. Helaas kan ik niet zien of dit gebeurd is en daarom heb ik je een mail gestuurd. Graag wil ik je vragen hierop te reageren, zodat ik voor je na kan gaan wat er mis is gelopen en je van een passende oplossing kan voorzien. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
leveringen via Colis Privé lukt niet altijd
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Geert, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen. We vinden het fijn dat je contact met ons hebt opgenomen. Zodra de adresgegevens zijn gecontroleerd bieden we je graag een passende oplossing aan. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl