smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.709 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.320 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn vorige ervaringen bij smartphonehoesjes.nl waren erg goed, maar deze keer ben ik toch erg teleurgesteld. Ik vond het hoesje dat ik wou bestellen erg mooi en had het ok dringend nodig, mijn vorige case was namelijk kapot waardoor er geen bescherming rond mijn gsm zat. Ook vertrokken we 2 dagen later op vakantie en moest het dus snel genoeg geleverd worden. Om zeker te zijn betaalde ik extra zodat het binnen 1-2 werkdagen zou geleverd worden, niet alleen werd het niet binnen die 2 dagen geleverd, het werd 4 werkdagen later pas geleverd. Toen ik het na onze vakantie eindelijk kon openen was de kwaliteit ook nog eens erg slecht. Ik heb dus bijbetaald zodat het uiteindelijk nog te laat geleverd is én dan ook uiteindelijk nog geretourneerd moet worden. Voor een website met zulke goede reviews en zoveel producten is dit erg teleurstellend. Dit kan niet.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

17 apr 2024
De website heeft snel gehandeld maar PostNL zorgde voor een paar dagen vertraging.
7 apr 2024
De gevraagde artikelen netjes geleverd en van redelijke kwaliteit gezien de prijs.
20 apr 2024
Levering slechts een dag later maar wel tegen de afgesproken prijs en condities
17 apr 2024
Duidelijke website. Snelle levering. Hoesjes waren zoals de foto’s eruit zagen.
16 apr 2024
Dat hij gewoon netjes bezorgd werd binnen 3 dagen. Dat vind ik al heel wat.
17 apr 2024
Beste Jur, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat de bestelling binnen drie dagen hebt ontvangen. Het is fijn om te vernemen dat je de bestelling in goede orde hebt ontvangen maar jammer dat deze vertraagd was in levering en in plaats van binnen twee dagen een dag later is geleverd. Ik vermoed dat de bestelling vertraging had opgelopen bij PostNL. Helaas zijn wij als webshop afhankelijk van de vervoerder en komt het soms voorkomen dat een pakket vertraagd. Mocht je graag een tegemoetkoming ontvangen voor het ongemak, bieden we jou dit graag aan. Ik wil je vragen ons dan een mail te sturen zodat wij dit voor je in orde kunnen maken. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Gewoon bestellen en geleverd krijgen wat je besteld hebt zonder poespas...
De foto. Was heel scherp en precies zoals de foto die ik ingestuurd had
Makkelijk het juiste product vinden op de website en snelle levering
16 apr 2024
Goed product. Maar waarom een euro extra om binnen 1 dag te leveren?
17 apr 2024
Beste Martijn, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wij hebben inderdaad de optie voor 21.00 besteld, morgen in huis. Deze verzendmethode kan je dan ook kiezen tijdens het afrekenen. Hier staat meer informatie over op onze website en ook bij het kiezen van de verzendmethode. Ik zie dat je voor onze standaard verzendmethode hebt gekozen. ( binnen twee werkdagen verzonden ). Dat is de reden dat je bestelling niet dezelfde dag is verzonden. Uiteraard doen wij elke dag ons uiterste best om alle bestellingen dezelfde dag te verzenden. In verband met drukte is dit niet altijd mogelijk. Daarom bieden wij verschillende lever opties voor onze klanten. Ik heb je een mail gestuurd, en wil je vragen hierop te reageren zodat wij jou een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
goede ipad hoes. ga zo door met goed materiaal te leveren
Meer natuurlijke producten gebruiken in plaats kunststof

Mooi hoesje

Snelle levering. Mooi hoesje voor aantrekkelijke prijs.
18 apr 2024
Het lipje zit onder vast, dat moet boven vast zitten...
19 apr 2024
Beste Getsje, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat het lipje van de hoes onder vast zit, en dat dat boven moet. Bij de meeste hoesjes sluit de hoes met het flapje bovenop, en zit het lipje inderdaad aan de onderkant vast. Echter kijk ik graag verder met je mee of er wellicht wat anders aan de hand is. Ik heb je daarom een mail gestuurd. waarin ik wat meer informatie vraag om dit verder op een passende manier met je op te kunnen lossen. Zie ik je reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
snelle service, het hoesje is precies zoals omschreven.
Ziet er aardig stevigst en is gemakkelijk te vervangen
Duidelijke informatie op de site en snelle levering
Schermfolie was precies goed. Verzending was snel
Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle service Uitgebreid aanbod Prettig geprijsd

Levering

Correcte en op een vriendelijke manier geleverd.