smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.245 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

UW
Ubo W.
Deventer
De service, duidelijkheid van de site, de prijs van de producten, de snelheid van verzenden. Dit allemaal zorgt ervoor dat ik elke keer weer bij smartphonehoesjes koop.

Al jaren zeer tevreden

Al jaren ben ik zeer tevreden over de snelheid, correctheid, en kwaliteit van wat ik hier bestel. Dit keer zelf m'n telefoonhoesje kunnen ontwerpen, dat is echt goud!

Prima

Makkelijk te bestellen via de overzichtelijke website. Snelle levering van de bestelde goederen die degelijk verpakt zijn en volledig overeenkomen met de beschrijving.
Website is heel duidelijk, over o.a. welk hoesje bij wel toestel past. ( merk en modelnummer). En ik ben tevreden over de kwaliteit bookcase en de snelle verzending.
17 apr 2024
Zeer nette afhandeling bij retourzending! Regelmatig een mailtje om de klant op de hoogte te houden van de status! Ga zo door, voorbeeld voor veel webwinkels!

Telefoonhoes voor Samsung A51

Hoes is kwalitatief dat wat gevraagd wordt en voldoet aan de eisen. Is goed afgewerkt! En heeft plaats voor 3 pasjes inclusief vak voor papiergeld of info.

Goed bedrijf

Doen wat ze beloven. Kon mijn verkeerd bestelde artikel gelijk terugsturen en kreeg daar een door mij geselecteerde voucher voor terug. Prima geregeld.

Goed bedrijf, prima service

Makkelijk bestellen , vlot en netjes geleverd. Als t produkt soms een keer niet bevalt of iets niet goed is, super simpel om te ruilen/terug te sturen !
Er was iets niet in orde met de bestelling. Even bellen, situatie uitleggen en dan meteen de vervangeing opgestuurd krijgen. De service is uitmuntend.
18 apr 2024
Snelle & correcte service ! Verkeerde maat besteld , retour heel netjes & makkelijk verkopen ! Binnen de week al terug het nieuwe product ontvangen!
Bestel er altijd nieuwe hoesjes en glasplaatjes voor mijn telefoon en tablet. Site is makkelijk in gebruik en bestellingen worden snel verzonden.
Zeer goede hoesjes én super snelle levering. Mocht onverhoopt je hoesje tóch niet goed zijn. Dan ontvang je binnen zeer korte tijd een tegoed bon
Omschrijving op de website van de hardware backcover die ik zocht, was overduidelijk en precies wat ik zocht. Dit bleek helemaal te kloppen.

Ipad hoes gewicht…

Smartphonehoesje heeft een probleem met het gewicht van een iPad hoes uitstekend opgelost en mij een beter exemplaar toegestuurd. Chapeau!
PD
Paul D.
Oudenaarde

Perfecte webshop voor Smartphone en tablet .

Vanaf de zoektocht naar mijn juist product in het toch wel ruim assortiment tot en met de levering aan huis is alles perfect verlopen.
13 apr 2024
Niet moeilijk doen om een afstandsbediening. Een was kapot en sturen gewoon nieuwe op zonder poespas en snel binnen gekregen! Geweldig 🙏

Super service 👌

Er was een probleem bij het afleveren van men pakketje tgv bpost, zij hebben dit opgelost en me meteen een nieuw hoesje verzonden 👍
CV
Snelle en correcte service. Komen levertermijn ook altijd na. En is er iets niet goed verlopen zetten ze dit onmiddellijk recht.
Probleemloos verlopen, prima hoesje voor kinderen, met, niet overbodig, een extra mail voor uitleg over hoe te gebruiken . Netjes
The order was very easy and fast ,the communications was quickly and smooth and the delivery was right in time . Recommended!