smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.245 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

Probleemloos verlopen, prima hoesje voor kinderen, met, niet overbodig, een extra mail voor uitleg over hoe te gebruiken . Netjes
The order was very easy and fast ,the communications was quickly and smooth and the delivery was right in time . Recommended!
Heel erg goed Snel in huis en zeer goede kwaliteit.heel erg tevreden met de service.in de toekomst zullen we er meer bestellen
MV
Max V.
Valkenswaard
19 apr 2024

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Zeer snelle levering d.w.z op de vrijdagmiddag(!) besteld en zaterdagochtend ontvangen. Mooie kwaliteit leer, chique kleur.

Foutje bedankt

Ik had zelf een fout gemaakt bij het bestellen en de verkeerde maat aangevraagd maar dit werd heel coulant opgelost. Super
16 apr 2024

Groot assortiment voor prima prijzen.

Ik bestel hier vaker en het is altijd prima. Ze hebben een uitgebreid assortiment voor prima prijzen. Verzending is snel.
Geweldige service, Toen ons product niet aan de verwachtingen voldeed konden we zonder problemen ruilen, of geld retour

Geweldig hoesje en powerbank

Geweldig hoesje en een perfecte powerbank, de magneet is ook super sterk dus de powerbank valt er niet makkelijk vanaf.
Binnen de afgesproken tijd Binnen. En mooi materiaal. En een goede prijs. Ik zal zeker reclame maken voor jullie
Prima ervaring, zoals altijd. Al veel bij jullie besteld. Altijd goede service en snelle ontvangst. Goede producten.

Snelle levering en uitstekende service

Hele snelle en goede service. Hoesje zelf verkeerd besteld. Retour ik n terugstorting super snel geregeld. Top zaak,

100% tevreden !

Makkelijke en duidelijke website, keurig verpakt, mooie kwaliteit, heb zelfs niet één opmerking op geen enkel vlak!
7 apr 2024
Snel geleverd en goede kwaliteit! Het is mijn 2e maar dat is omdat de eerste zijn werk(bescherming) heeft gedaan!
Door mijn eigen fout iets mis gegaan met aanbrengen scherm cover. Na overleg een nieuwe gekregen. Top service!!!
18 apr 2024
Hoesje laten bedrukken met logo, heel erg tevreden. Hoesje van goeie kwaliteit en print is heel kwaliteitsvol.
Snelle levering van de hoesjes tegen aantrekkelijke voorwaarden. Service van dit bedrijf is uitzonderlijk goed
Snelle levering en uitstekende service. De kwaliteit van de producten zijn zeer goed. Een zeer tevreden klant!
Telefoonhoesje besteld voor mijn nieuwe Samsung. Levering keurig volgends afspraak en het hoesje paste perfect!

Betrouwbare webshop

Ik koop hier altijd mijn telefoonhoesje. Wordt altijd (op tijd ) geleverd. Vriendelijke prijzen en veel keuze.

Herstel foute bestelling

Ik had een foute bestelling gedaan. Zonder problemen geretourneerd en weer snel het juiste hoesje ontvangen.