smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

17.727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127.245 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2022
smartphonehoesjes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2023
Eind november had ik een iMoshion Uitneembare 2-in-1 Luxe Bookcase voor mijn iPhone 12 Mini gekocht. Die heeft, samen met de screeenprotector, mijn telefoon gered toen die bij zo'n 80 km/u tijdens het invoegen op de snelweg van de wagen viel. Er zijn zijn zelfs twee auto's overheen gereden! Maar ik had wel een nieuw hoesje nodig. Omdat de iMoshion helaas niet meer leverbaar was heb ik een Selencia 2-in-1 Uitneembare Vegan Lederen Bookcase gekocht. Wat minder elegant, dikker, maar het grootste probleem is dat de achterkant van de uitneembare houder glad is. Er zit wel een goede magneet achter, maar hij is mij al een keer uit de hoes gevallen. Ik heb nu maar weer de (weliswaar beschadigde) houder van de iMoshion in gebruik, met stroeve achterkant. Waarvan trouwens ook de zijrand verder (en dus beter, vaster) om de telefoon zit dan die van Selencia. Zie bijgaande foto's.

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

blij met het geleverde product , prijs kwaliteit is juist . vlotte en correcte levering .

Aanrader!

Kreeg al snel bericht dat hij verzonden was. En inderdaad de volgende dag bezorgd. Top!
17 apr 2024
Prima hoesjes koop er al jaren, goede kwaliteit en prijs verhouding zeker een aanrader
Terugname inruilen en rekening houden met ecologische voetafdruk bij defecte levering
EV
Evert V.
Katwijk aan den Rijn

Mooi hoesje wij zijn er blij,mooie kwaliteit.

Mooi hoesje wij zijn er blij,mooie kwaliteit, volgende keer weer bij Smartphone kopen.
Vandaag besteld morgen in huis en niets op aan te merken. Nooit gehad ook. Heel fijn.
NE
N E.
Hellevoetsluis

Goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Binnen 2 dagen geleverd voor een zacht prijsje. Mooie aanbieding en snelle service.
Al jaren fijne webshop. Uitgebreid assortiment, nette prijzen en prompte verzending.
18 apr 2024
Snel geleverd. Precies als beschrijving. Prima goed passend hoesje. Zeer tevreden.

Toppers!

bereikbaar, klantvriendelijk, nemen verantwoordelijkheid als er iets mis gaat. Top.
IK
Ineke K.
Alkmaar
Altijd snelle en correcte levering. Producten zijn zoals vermeld op de site, prima.
Goede klanten service Hielpen me goed met mij ordernummer vinden en snelle service
19 apr 2024
In mijn ogen alles prima. Goede service .... Goede spullen dus zo doorgaan !!!!!!
17 apr 2024

Top service

Snelle levering en goede service bij een defect van een van de protection screens.
Voor mijn hoeven jullie niks beters tedoen goeie sevice geld snel teruggestort.top
SJ
Sonja J.
Duivendrecht
Goede omschrijving van de artikelen op de website. Scherpe prijzen. Snelgeleverd.
IW
Snelle en correcte levering. Heb al meerdere keren daar een bestelling geplaatst.

Super

Ik moest iets terug sturen maar daar dachten ze erg aan het milieu super bedrijf
Snelle bezorging en mooie prijs voor goede kwaliteit hoesjes en screen protectors

Mooie hoesjes voor een goede prijs

Goede producten, ruime keuze en niet duur. Ook de bezorging gebeurt snel en goed!