devriesbedden.nl- Logo - Beoordelingen

devriesbedden.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden151 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mrt 2022
devriesbedden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De service goed, ze houden je goed op de hoogte over het proces van levering. Ik heb het alleen verkeerd begrepen over het dekbed met extra gevuld, dat ik een ouderwets dik gevulde dekbed zou ontvangen waarin ik kon wegdromen, helaas is het vrij dun en ik moet daar erg aanwennen, en merk dus dat het niet volgens mijn verwachting was. Je denkt een heel dik gevuld 'jas' te ontvangen wat veel warmte geeft maar de ervaring is van een 'vestje' om je heen. Na 10 maanden sparen is het niet waar ik van droomde. Kwaliteit waar het van gemaakt is en hoe het gemaakt is, is goed, alleen de vulling per cassette kwam niet duidelijk over op de website dat ik daardoor niet heb kunnen bestellen waar ik al jaren van droom.

7 nov 2023
Helaas bleek een hoeslaken een paar gaatjes te bevatten en de nieuwe die ik kreeg was vies.

Beoordelingen voor devriesbedden.nl

7 nov 2023
Antwoord van devriesbedden.nl
Alsnog even onze reactie mevrouw van Rosmalen, we hebben uw beoordeling over het hoofd gezien. Nogmaals onze excuses!!!! We begrijpen dat dit erg vervelend was en hebben desbetreffende fabrikant hier ook op aangesproken. Wij gaan er net als u vanuit dat het product gewoon goed is en het is onmogelijk voor ons om de producten vooraf uit de verpakking te halen om te controleren of e.e.a. 100% is. Ondanks deze mindere ervaring hopen we van harte dat we u weer mogen begroeten in een van onze winkels!!