devriesbedden.nl- Logo - Beoordelingen

devriesbedden.nl

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden160 beoordelingen in totaal

27 nov 2023
De service goed, ze houden je goed op de hoogte over het proces van levering. Ik heb het alleen verkeerd begrepen over het dekbed met extra gevuld, dat ik een ouderwets dik gevulde dekbed zou ontvangen waarin ik kon wegdromen, helaas is het vrij dun en ik moet daar erg aanwennen, en merk dus dat het niet volgens mijn verwachting was. Je denkt een heel dik gevuld 'jas' te ontvangen wat veel warmte geeft maar de ervaring is van een 'vestje' om je heen. Na 10 maanden sparen is het niet waar ik van droomde. Kwaliteit waar het van gemaakt is en hoe het gemaakt is, is goed, alleen de vulling per cassette kwam niet duidelijk over op de website dat ik daardoor niet heb kunnen bestellen waar ik al jaren van droom.

7 nov 2023
Helaas bleek een hoeslaken een paar gaatjes te bevatten en de nieuwe die ik kreeg was vies.

Beoordelingen voor devriesbedden.nl

26 mei 2024
Hele fijne winkel en webshop. Vriendelijk en vakkundig personeel. Ik koop al vele jaren in de geweldige winkel!
28 mei 2024
Duidelijke info over bezorging; snel; vriendelijke service toen ik toch het gekochte terug wilde sturen: kleur niet goed. Om een retourlabel te ontvangen moet je hen wel eerst bellen, dat staat niet op hun site.

Ben zeer tevreden.

Nette levering van fijne hoeslakens en persoonlijk berichtje erbij. Heel attent.
22 mei 2024
perfecte snelle afhandeling van mijn bestelling! Zoals het hoort te zijn!
LD
25 mei 2024
Gemakkelijk bestelproces en snelle levering.
30 mei 2024
29 mei 2024
21 apr 2024

Snelle en fijne persoonlijke service

Ik ben blij met de persoonlijke service van De Vries. Niet alleen werd mijn bestelling (een heerlijk ondersteunend kussen) heel snel bevestigd, verzonden en ontvangen, ik ontving dankzij een actie ook een goed passende en fraaie molton kussensloop. Daarnaast zat er een persoonlijke boodschap bij mijn bestelling. Heel erg leuk! Dat soort extra service zie je bijna nergens meer.
13 mei 2024
Bedankt voor uw lieve woorden, dat doet ons goed! Hopelijk heeft u veel slaapcomfort van uw nieuwe hoofkussen! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
18 apr 2024
Gewoon eindelijk een goed artikel ,nu echt geen weg geschoven topper meer
4 mei 2024
Wat fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen bij dit probleem. Bedankt voor uw positieve recensie! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
7 mei 2024
Hele snelle en keurige verzending met persoonlijk briefje. Top!
18 mei 2024
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent! Geniet van uw bestelling. Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
TM
Trudy M.
Veldhoven
30 apr 2024

Snelle kevering

13 mei 2024
Bedankt voor uw positieve review. Daar zijn wij erg blij mee! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
4 mei 2024
2 mei 2024
13 mei 2024
Wat fijn dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad! Bedankt voor uw 5 sterren review. Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
1 mei 2024
13 mei 2024
Vriendelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen ons met 5 sterren te beoordelen! Daar worden wij blij van. Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
17 apr 2024
18 apr 2024
Uw tevredenheid is ons doel, en we zijn blij dat we daarin geslaagd zijn. Dank u wel voor uw support! Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
12 apr 2024

goede kwaliteit, mooi en comfortabel

goede kwaliteit en dit is voor mij belangrijk, daarnaast is het beddengoed mooi en comfortabel
18 apr 2024
Wat geweldig om te horen dat u zo'n goede ervaring had! We waarderen uw positieve feedback enorm. Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
4 apr 2024

Goede communicatie

Product kon niet (zoals op website beschreven staat) dag na bestelling bezorgd worden. Er werd netjes contact opgenomen om dit terug te koppelen. Heel fijn!
18 apr 2024
Uw vriendelijke woorden zijn een motivatie voor ons om nog beter te worden. Hartelijk dank voor uw steun en vertrouwen in ons bedrijf! Met vriendelijk groet, De Vries Slaapcomfort
17 mrt 2024
Snelle levering keurig verpakt. Goede kwaliteit van beddengoed.
18 mei 2024
Wat fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit van uw beddengoed. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort