devriesbedden.nl- Logo - Beoordelingen

devriesbedden.nl

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden178 beoordelingen in totaal

De service goed, ze houden je goed op de hoogte over het proces van levering. Ik heb het alleen verkeerd begrepen over het dekbed met extra gevuld, dat ik een ouderwets dik gevulde dekbed zou ontvangen waarin ik kon wegdromen, helaas is het vrij dun en ik moet daar erg aanwennen, en merk dus dat het niet volgens mijn verwachting was. Je denkt een heel dik gevuld 'jas' te ontvangen wat veel warmte geeft maar de ervaring is van een 'vestje' om je heen. Na 10 maanden sparen is het niet waar ik van droomde. Kwaliteit waar het van gemaakt is en hoe het gemaakt is, is goed, alleen de vulling per cassette kwam niet duidelijk over op de website dat ik daardoor niet heb kunnen bestellen waar ik al jaren van droom.

7 nov 2023
Helaas bleek een hoeslaken een paar gaatjes te bevatten en de nieuwe die ik kreeg was vies.

Beoordelingen voor devriesbedden.nl

6 jul 2024
Alles klopte, goede prijs, snel geleverd, nette handgeschreven brief erbij. Goed contact met klantenservice, top bedrijf!
2 jul 2024

Goede service

Snelle verzending én zoals ik bij de bestelling extra had verzocht, levering precies zoals gevraagd.
2 jul 2024
Mooi en kwalitatief goed bedlinnen. Goede service. Al jaren tevreden klant van de Vries! 👍🏼
Goede afhandeling en levering van het gene wat online besteld was
5 jul 2024
Snelle service, goede updates stand van zaken.
JJ
Johan J.
Amersfoort
12 jul 2024

Fijne commmunicatie en snelle levering.

Fijne communicatie en snelle levering.
29 jun 2024
Snelle levering en goede communicatie
11 jul 2024
Snelle verzending, redelijke prijs
10 jul 2024

Prima product en snel verzonden
Prima service
10 jul 2024
8 jul 2024
7 jul 2024
28 mei 2024
Duidelijke info over bezorging; snel; vriendelijke service toen ik toch het gekochte terug wilde sturen: kleur niet goed. Om een retourlabel te ontvangen moet je hen wel eerst bellen, dat staat niet op hun site.
21 jun 2024
Wij waarderen uw feedback enorm en danken u hiervoor! Vanwege technische problemen was het tijdelijk niet mogelijk om een retourlabel aan te maken via het track- en trace-portaal dat u ontvangt zodra uw bestelling onderweg is. Dit probleem zal zeer binnenkort worden opgelost, waarna u zelf kosteloos een retourlabel kunt genereren. Hoop uw hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
5 jun 2024

Ben zeer tevreden.

Nette levering van fijne hoeslakens en persoonlijk berichtje erbij. Heel attent.
21 jun 2024
Dank u wel voor uw geweldige beoordeling! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
22 jun 2024
Zeer snelle levering. Producten van goede kwaliteit!
19 jun 2024
Snel en klantvriendelijk!
21 jun 2024
Dank u wel voor uw fijne feedback! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort
JB
Joop B.
Velserbroek
21 jun 2024
Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, De Vries Slaapcomfort