vdhtools.nl- Logo - Beoordelingen

vdhtools.nl

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden545 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2022
vdhtools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs voor een goed product (Weber veerspanners*). Prima verpakt en een snelle verzending. Ook nog een goed beveiligde website, wat heden niet overal zo is ... Dankzij het schappelijke bedrag voor gratis verzending ook nog een paar 'toegiften' besteld. Het assortiment automotive tools is redelijk uitgebreid maar 2- en 3-benige pulleytrekkers heb ik gemist. *) Tip voor de volgende koper: een paar stukken hydrauliek-pijp toevoegen; dan hoef je niets van de trapeziumdraad draadstangen af te zagen om toch overal bij te kunnen ...

13 okt 2023
Gekochte artikel, lijkt op de foto heel wat, en hier aangekomen, is het vlutspul. Dan nog de firma GLS die het, bestelde artikel ging bezorgen names de firma, bediend zich aanhoudend van aflevertijden middels track&trace die ze niet waar kunnen maken..dan duurt het pakketje van af vermelde GLS nog 2 dagen!! eer het hier is.. weet hoe ik dit noem, gewoon hollands gekut

Beoordelingen voor vdhtools.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters