ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nl

460 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.075 beoordelingen in totaal

De levering is conform het aangegeven tijdstip. De klantenservice is helemaal top. Mijn bestelling bestond uit een toetsenbord en een polssteun. De levering was perfect. Het toetsenbord ook. Echter de polssteun paste niet bij mijn bureau (smaakkwestie). Gebeld met de klantenservice en super geholpen. De alternatieve bestelling was een foute bestelling van mijn kant. Ook dit werd binnen no time opgelost (terugsturen van bestellingen die niet naar wens was is geen probleem - ook al was het de tweede keer mijn eigen domme fout). Al met al een top bedrijf waar ik zeker terug kom en kan aanbevelen aan anderen.

15 nov 2023
De door Ergowerken bedachte retourzendingsprocedure is voor klanten een hindernisbaan: niet klantvriendelijk en complex. Je wordt ontmoedigd om iets terug te sturen ... Kwalijk verdienmodel van dit bedrijf. Ik heb hierover een klacht ingediend want ik werd gedwongen op eigen kosten (€ 6,95) een product terug te sturen. Het bedrijf weigert tot nu om die retour verzendkosten te betalen ... Ik ben nog niet klaar met deze ondeugdelijke gang van zaken.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

2 jul 2024
Fantastisch “leeskussen”, werkt nog beter dan ik gedacht had. Het is superlicht en valt toch niet makkelijk om. Je kunt je boek of tablet goed leesbaar in echt elke stand neerzetten. Blz omslaan is ook makkelijk en gaat ook soepeler dan ik gedacht had door omklappen van het perspex latje. Info over bezorging en bezorging ook helemaal prima. Mét grappige persoonlijke kaart van het bedrijf. Top!

Attente kaart bij bestelling.

Product goed verpakt en duidelijke verzendinfo. Attente bedrijfskaart met alle medewerkers en een persoonlijk handgeschreven bericht bij de bestelling.
13 jul 2024
Prettige communicatie, snelle levering met een persoonlijke handgeschreven kaart erbij. Bijzonder attent. Dankjewel hiervoor
9 jul 2024

Snelle levering en fijne service

Snelle levering en bij problemen goed gereageerd op reparatie en een vervangende optie opgestuurd.
PD
Perlita d.
Den Helder
Super bedrijf, zeer oplossingsgericht, behulpzaam en klantvriendelijk.
10 jul 2024
Vakmanschap, kennis, deskundig advies en klantvriendelijkheid!
Keurig binnen 1 dag geleverd
Mooi op tijd geleverd.