ergowerken.nl- Logo - Beoordelingen

ergowerken.nl

468 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.049 beoordelingen in totaal

21 jul 2023
In 2020 mijn eerste aankoop hier gedaan en kan ErgoWerken na meerdere aankopen enorm aanraden. De medewerkers hebben echt kennis van de producten en zijn super behulpzaam. Reacties bij vragen zijn razendsnel en ook toen ik een keer een probleem had met 1 van mijn aankopen werd er heel snel en efficient op gereageerd: het viel binnen de garantie en de postbode stond de volgende dag op de stoep met een nieuw exemplaar. Wow! PS het R-Go Split Break Ergonomisch Keyboard bevalt ontzettend goed. Het is even wennen voor je hersenen dat je handen zo ver uit elkaar zijn, maar mijn polsen zijn enorm dankbaar voor dit toetsenbord! De toetsen hebben precies genoeg weerstand om lekker te typen, ook al is het vrij dun. Weegt bijna niks, dus ik neem het overal mee naartoe.

15 nov 2023
De door Ergowerken bedachte retourzendingsprocedure is voor klanten een hindernisbaan: niet klantvriendelijk en complex. Je wordt ontmoedigd om iets terug te sturen ... Kwalijk verdienmodel van dit bedrijf. Ik heb hierover een klacht ingediend want ik werd gedwongen op eigen kosten (€ 6,95) een product terug te sturen. Het bedrijf weigert tot nu om die retour verzendkosten te betalen ... Ik ben nog niet klaar met deze ondeugdelijke gang van zaken.

Beoordelingen voor ergowerken.nl

Beloftes worden nagekomen. Betrouwbaar bedrijf.

Zoals beloofd op de site, was mijn pakket er de volgende werkdag. Leuk om foto’s van de werknemers op de kaart te zien. Dat is een persoonlijk tintje. Ik kende het bedrijf nog niet, maar ga daar zeker eens rondneuzen als ik weer iets wil bestellen . Gaby
3 jun 2024
Correct te woord gestaan aan de telefoon. Snel begrepen wat ik nodig had en ik kon het nog direct ophalen ook. Dat noem ik SERVICE. Ergowerken krijgt van mij een dikke 10!
Goede producten met een goede omschrijving & gefundeerde mening waarvoor de producten geschikt zijn. Met veel liefde voor customer service & advies - top!
30 mei 2024
zeer goed meedenkend en snel verzenden van product, helaas is post.nl zeer langzaam, 1week geduurd, maar daar kunnen zij niks aan doen.
29 mei 2024
De afhandeling levering, ondanks de slechte levering door PostNL (lees; verdwenen pakket)
31 mei 2024
Gaf ongevraagd een aantal tips en goede hulp bij uitleg produkt.
Ergo werken heeft voor mij de perfecte 24/7 burostoel geleverd.
2 jun 2024

Snelle levering en persoonlijk

Snelle levering en het persoonlijke kaartje was erg verrassend.
29 mei 2024

Goed advies

Vriendelijk geholpen, goed advies en ze denken echt met je mee.
Ergonomische muis, snel geleverd en goed product
Prima service, niets mis mee.
Perfect !!Thnx
HT