one-two-touch.com- Logo - Beoordelingen

one-two-touch.com
Beoordelingen:

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden179 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 sep. 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
one-two-touch.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

15 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De service is een 10 waard. Ik had iets verkeerd besteld. Dat was mijn fout en ik wilde het product omruilen. Iemand van het bedrijf belde me, dacht mee en kwam met een veel betere oplossing. Ik ben enthousiast over dit bedrijf en weet dat ze je graag helpen als je een vraag hebt of iets verkeerd hebt besteld. Echt heel fijn!

de meest kritische beoordeling

4 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op vragen via de mail komt geen reactie. Spul ziet er mooi uit maar touch is nadrukkelijk drukken en soms meerdere malen wil je een schakeling activeren. Dimmers werken sowieso slecht. Dus beter schakelaar kopen en dimmer op de lamp aanschaffen. Niet in een element kopen.
LB
Lucel B.
Niederlande
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor one-two-touch.com

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hele fijne service. Telefonische contact gehad en goed te woord gestaan. Ook verzendkosten terug ontvangen.
Beoordeling melden
7 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goed uitleg via telefoon, snelle levering! Perfect product.
Beoordeling melden
29 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prima service, snelle levering.
Beoordeling melden
15 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De service is een 10 waard. Ik had iets verkeerd besteld. Dat was mijn fout en ik wilde het product omruilen. Iemand van het bedrijf belde me, dacht mee en kwam met een veel betere oplossing. Ik ben enthousiast over dit bedrijf en weet dat ze je graag helpen als je een vraag hebt of iets verkeerd hebt besteld. Echt heel fijn!
Beoordeling melden
15 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede service en schitterend materiaal.
Beoordeling melden
9 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voicemail in gesproken verschillende keren proberen te bellen word niet terug gebeld
Beoordeling melden
30 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
AB
Arsene B.
Hasselt
18 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en fijne producten
Beoordeling melden
2 nov. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
27 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Top!

Erg klantvriendelijk, snel geleverd en goed verpakt
Beoordeling melden
27 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fast delivery, very well packed, plus the envelope with the invoice nice!!!
Beoordeling melden
23 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

correct

ik kreeg een telefoontje of de zending goed gegaan was. (in verband met dat ik niet thuis was) zeer vriendelijk.
Beoordeling melden
20 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering
Beoordeling melden
15 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de weerstanden nog niet binnen, en op mails etc wordt niet gereageerd wat nu stand van zaken is. Hopelijk komt het nog goed.
Beoordeling melden
Antwoord van one-two-touch.com
16 aug. 2023
Beste Lars. Wij hebben uw klacht zeer aangenomen en bekeken, Mail contact heeft u met Yorck gehad. Wij hebben gezien dat het pakket ons magazijn heeft verlaten, echter ligt de fout bij Dpd. Wij gaan zoals beloofd een nieuw pakket versturen. Onze excuus dat u dit heeft ervaren. Team Touch.