one-two-touch.com- Logo - Beoordelingen

one-two-touch.com

35 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 sep 2020
one-two-touch.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De service is een 10 waard. Ik had iets verkeerd besteld. Dat was mijn fout en ik wilde het product omruilen. Iemand van het bedrijf belde me, dacht mee en kwam met een veel betere oplossing. Ik ben enthousiast over dit bedrijf en weet dat ze je graag helpen als je een vraag hebt of iets verkeerd hebt besteld. Echt heel fijn!

15 aug 2023
Ik heb de weerstanden nog niet binnen, en op mails etc wordt niet gereageerd wat nu stand van zaken is. Hopelijk komt het nog goed.

Beoordelingen voor one-two-touch.com

13 jul 2023
Tussen het bestellen en verzenden zit minimaal een week de tijd. Erg traag als je op iets heel kleins moet wachtten. Met PostNL is het pakket binnen 2 dagen binnen