AM-Qualitatsmatratzen.nl- Logo - Beoordelingen

AM-Qualitatsmatratzen.nl

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden164 beoordelingen in totaal

23 jun 2023
Ik heb 3 keer een pocketveringmatrassen besteld ,eerst 2voor mijn ouders en nu een voor mij zelf Mijn ouders slapen nu heerlijk ,en uitgerust stappen ze nu uit bed Ik slaap nu ook weer heerlijk Dezeatrasse. Worden opgerold geleverd,maar dat was na het uitzetten van 3 dagen zonder te gebruiken geen probleem,het is alleen maar handig met vervoer

10 apr 2024
Eerste levering zeer slechte matrassen, waarvan de pocket veren ingedrukt bleven en een onaangename geer hadden. De tweede levering was duidelijk te zien dat de matrassen gebuikt en berkleurd waren. Nu de derde Levering lijken de matrassen schoon. Wij hebben de matrassen een week laten luchten en we gaan de matrassen eindelijk uitproberen

Beoordelingen voor AM-Qualitatsmatratzen.nl

MV
M. V.
Aalst
27 feb 2024
Was even wennen..Harde kant maar met topper erop goed te doen.
17 mrt 2024
Comfortabel