AM-Qualitatsmatratzen.nl- Logo - Beoordelingen

AM-Qualitatsmatratzen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
AM-Qualitatsmatratzen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij AM-Qualitatsmatratzen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor AM-Qualitatsmatratzen.nl

52 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 mrt. 2022
Matras voldoet voor mij aan alle voorwaarde. ben zwaar gewicht en wou graag een hard matras. levertijd snel en ook nog eens een goede prijs.

20 nov. 2021
Pakket werd vanuit duitsland naar Engeland verzonden terwijl wij in Nederland wonen. Pakket was zoek en kwam nooit op tijd aan. Wij moesten steeds zelf overal achteraan en zelfs toen deden ze niets. Pas nadat wij aangaven dat pakket niet zou aankomen na 3 weken hebben ze pas na de tweede keer het pakket opgestuurd. Ook nu niet binnen de 3 tot 4 dagen bezorgtijd door henzelf aangegeven. Op donderdag gaven ze aan dat ze opnieuw zouden verzenden en een nieuwe factuur zouden geven met 25 euro tegemoetkoming. Echter op dinsdag wordt pakket pas verzonden omdat de maandag een feestdag was..... Kostbare dagen verloren. Vrijdags komt pakket aan zonder factuur. Het kan altijd een keertje fout gaan maar los het dan op en laat niet de klant alles moeten regelen........ Dit was de tweede maal dat wij bij hen een topper kochten. De eerste keer ging het goed maar nu goed fout

Beoordelingen voor AM-Qualitatsmatratzen.nl

niets alles verliep zoals het zou moeten gaan
13 aug. 2022
Matrassen lagen vanaf dag 1 uitstekend. Nu na 2 maanden is daar niets aan veranderd.
6 aug. 2022
Fijne matras met goede verdeling druk
26 jul. 2022
25 jul. 2022
24 jun. 2022
Wat een super goed bedrijf! Het matras bleek voor ons helaas te zacht en omruilen in Nederland voor een iets harder matras was tijdelijk wegens logistieke problemen niet mogelijk. In het weekend de e-mail verzonden om het matras retour te zenden/op te laten halen. Dezelfde dag al antwoord met direct de retourinformatie. Het retour te ontvangen bedrag werd zeer snel aan ons terugbetaald. De contacten waren erg vriendelijk en correct. Dit bedrijf is echt een aanrader!
24 jun. 2022
Heerlijk slapen op een kwaliteitsmatras.
18 jun. 2022
Super kwaliteit.
3 jun. 2022
Kwaliteit
20 jun. 2022
12 mrt. 2022
4 nov. 2021
Een prachtig afgewerkte matrastopper! Prijs kwaliteitverhouding prima, goed verpakt. Wij hadden hem de topper onverwacht niet meer nodig en besloten hem opnieuw in te pakken en retour te zenden. Inpakken is een hele klus omdat de topper strak zit opgerold, maar het is gelukt. Retour aangemeld en direct geld terugontvangen; zonder gezeur! Prettige en snelle communicatie via e-mail! Deze mensen zijn goed bezig! Dikke 10!
26 mrt. 2022
Ben super blij met het topmatras. Ligt heerlijk en de tijk is super zacht. Bij eerste bestelling per ongeluk verkeerde postcode ingevuld. Voordat ik dat door had werd het topmatras al retour gestuurd. Ik nam contact op met AM-Qualitatsmatratzen en die hebben mij zeer goed geholpen. Er werd direct een nieuw topmatras verzonden zonder extra kosten.
11 mrt. 2022
Als je twee matrassen besteld met verschillende hardheid tegelijk verzenden en niet één voor één. Moest nu een paar dagen wachten voordat het tweede matras er was. Matrassen zijn heel fijn.
28 nov. 2021
Terugzenden van matras ging snel en kostenloos. Vriendelijke beantwoording aan de telefoon. Hier kunnen veel bedrijven iets van leren. Ik raad dan ook aan om bij dit bedrijf te kopen!
12 okt. 2021
Alles staat netjes vermeld op de website, en de levering is precies zo gegaan. Ook goed bereikbaar toen ik een vraag stelde per mail, netjes en snel antwoord.
3 nov. 2021
Wij hebben hier een topper voor in de caravan gekocht werd netjes optijd geleverd en ziet er goed uit nu een week in gebruik en bevalt goed
29 sep. 2021
Fijne stevige topper voor een goede prijs correcte afhandeling met updates wanneer de topper geleverd zou worden .
10 mrt. 2022
Alles was keurig geregeld en het werd op tijd bezorgd, zoals afgesproken.
2 jan. 2022
Goede Informatie, snelle levering en (na 14 dagen beoordeling) prima slaapervaring.