AM-Qualitatsmatratzen.nl- Logo - Beoordelingen

AM-Qualitatsmatratzen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
AM-Qualitatsmatratzen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij AM-Qualitatsmatratzen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor AM-Qualitatsmatratzen.nl

38 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor AM-Qualitatsmatratzen.nl

Ik heb een gel topdek gekocht. Deze werd snel geleverd en ligt heerlijk. Inderdaad alsof je op wolken ligt. Een uitstekende topdek matras dus en aan te bevelen voor iedereen die tamelijk zacht wil liggen. Minder geschikt voor 'hard-slapers' denk ik.
Top product voor een aantrekkelijke prijs
17 jan. 2023
18 dec. 2022

Zeer goed liggend matras, waardoor ik veel beter slaap.
18 nov. 2022

De toppers werden snel geleverd. Zoals alle nieuwe matrassen ruiken ze in het begin onprettig. Wij hebben ze eerst 2 weken op een andere kamer laten luchten. Daarna gingen we ze gebruiken. Ligcomfort en ondersteuning is prima. Heerlijk om zonder rugpijn op te staan! Hoelang deze kwaliteit blijft, de levensduur, is uiteraard de vraag. Maar tot dusverre zijn we zeer tevreden.
30 nov. 2022
Dit is mijn derde bestelling. Bij de eerste had ik de maat verkeerd ingevoerd. Kreeg mijn geld terug en daarna werd de matras opgehaald. Dat duurde wel even. Daarna opnieuw besteld. Na twee maanden teruggestuurd (te hard). Geld terugontvangen en zachtere matras besteld. Deze ligt perfect, lichte rugklachten zijn verdwenen. Klantenservice was goed bereikbaar (Nederlands).
15 nov. 2022

Na het invullen van mijn gegevens werd de geadviseerde matras gekocht. En.... Vanaf nacht 1 slaap ik zeer goed op deze matras.
1 dec. 2022
18 nov. 2022
12 mrt. 2022
Matras voldoet voor mij aan alle voorwaarde. ben zwaar gewicht en wou graag een hard matras. levertijd snel en ook nog eens een goede prijs.
24 jun. 2022
Wat een super goed bedrijf! Het matras bleek voor ons helaas te zacht en omruilen in Nederland voor een iets harder matras was tijdelijk wegens logistieke problemen niet mogelijk. In het weekend de e-mail verzonden om het matras retour te zenden/op te laten halen. Dezelfde dag al antwoord met direct de retourinformatie. Het retour te ontvangen bedrag werd zeer snel aan ons terugbetaald. De contacten waren erg vriendelijk en correct. Dit bedrijf is echt een aanrader!
26 mrt. 2022
Ben super blij met het topmatras. Ligt heerlijk en de tijk is super zacht. Bij eerste bestelling per ongeluk verkeerde postcode ingevuld. Voordat ik dat door had werd het topmatras al retour gestuurd. Ik nam contact op met AM-Qualitatsmatratzen en die hebben mij zeer goed geholpen. Er werd direct een nieuw topmatras verzonden zonder extra kosten.
11 mrt. 2022
Als je twee matrassen besteld met verschillende hardheid tegelijk verzenden en niet één voor één. Moest nu een paar dagen wachten voordat het tweede matras er was. Matrassen zijn heel fijn.
10 mrt. 2022

Alles was keurig geregeld en het werd op tijd bezorgd, zoals afgesproken.
13 aug. 2022
Matrassen lagen vanaf dag 1 uitstekend. Nu na 2 maanden is daar niets aan veranderd.
6 feb. 2022
Heerlijk topmatras. Ondersteuning is goed, slaap er prima op na eventjes wennen.
16 feb. 2022
Heerlijke, mooie, goede matrassen. Snelle levering en uitstekende service
2 mrt. 2022
Heerlijke matrassen tegen een nette prijs en vlotte levering.
26 mrt. 2022
Nietjes en op tijd geleverd En goed op de hoogte gehouden