AM-Qualitatsmatratzen.nl- Logo - Beoordelingen

AM-Qualitatsmatratzen.nl

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden163 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 okt 2020
AM-Qualitatsmatratzen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Ik heb 3 keer een pocketveringmatrassen besteld ,eerst 2voor mijn ouders en nu een voor mij zelf Mijn ouders slapen nu heerlijk ,en uitgerust stappen ze nu uit bed Ik slaap nu ook weer heerlijk Dezeatrasse. Worden opgerold geleverd,maar dat was na het uitzetten van 3 dagen zonder te gebruiken geen probleem,het is alleen maar handig met vervoer

Eerste levering zeer slechte matrassen, waarvan de pocket veren ingedrukt bleven en een onaangename geer hadden. De tweede levering was duidelijk te zien dat de matrassen gebuikt en berkleurd waren. Nu de derde Levering lijken de matrassen schoon. Wij hebben de matrassen een week laten luchten en we gaan de matrassen eindelijk uitproberen

Beoordelingen voor AM-Qualitatsmatratzen.nl

Goede service, klantenservice denkt mee, heel fijn.
23 mrt 2024
De kwalteit van het matras maar ook de snelle bezorging en de uitstekende communicatie
Kwaliteit
17 feb 2024

Premium Gel Koudschuim Matrastopper. 8 cm

Hele fijne topper die zacht is en niet te warm en niet zo zacht en warm als een traagschuimtopper.
Goed matras, snelle levering en veilige aanvullende leveringsvoorwaarden
23 jun 2023

Heerlijk slapen nu

Ruime periode om het matras uit te proberen. Ik zocht een zacht en koel matras. De zachtheid was heerlijk, maar ik vond het matras te warm worden. Er was helaas geen koeler matras beschikbaar, dus ik heb het geretourneerd. Het aankoopbedrag werd vlot terugbetaald. Dank aan de correcte en vriendelijke klantenservice.
17 nov 2023

Betrouwbare leverancier.

Dit is een van de bedrijven die doen wat ze beloven. Levering kun je van op aan. Daarnaast is het een goed product en zit er een gebruiksaanwijzing bij. Bij enkele zeer bekende bedrijven die toppers verkopen was het een ramp, gebruikt en problemen met het terug sturen.
14 jun 2023
Ja eerst was ik wat huiverig om een opgerold matras te kopen,maar na de 3dagen uitzettijd van deze matras ben ik het gaan gebruiken Ja hahaha deze matras is een stuk hoger dan mijn vorige Ik ben echt super blij met mijn matras Slaapt echt heerlijk
28 jun 2023
Ik moest de topper ruilen en de service aan jullie kant was geweldig. jullie reageren dezelfde dag op de mails zelfs op zondag. Het is nog te vroeg om te zeggen of de topper echt is wat we hopen. nog maar 1 nacht op geslapen.
PV
Piet v.
Zwolle
24 jun 2023

Ontspanning

Bij het lezen van de advertentie gaf de verkoper mij het volste vertrouwen over het product. Dit is volkomen waar. Een fantastisch matras !
16 jul 2023
Onze bestelling was in eerste instantie niet goed (onze fout), maar zonder problemen terug kunnen sturen en een nieuwe kunnen bestellen. 👍
28 jun 2023

omruilgarantie verliep zeer goed

Gebruik maken van de omruilgarantie verliep zeer goed. Geld was al teruggestort voordat transporteur het kwam ophalen
27 aug 2023
vorig jaar pocketveringmatrassen gekocht die uitstekend bevallen. nu de topper erbij gekocht. ook een prima keuze.
22 nov 2023
Produkt snel geleverd zoals beloofd. Fijne topper.
RB
23 dec 2023
Perfecte service / kwaliteit
25 dec 2023

Hele goede en fijne topper. Bezorging prima.

Hele fijne en
GJ