vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl

258 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.420 beoordelingen in totaal

22 jan. 2024
Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

12 nov. 2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

Beoordelingen voor vegaoo.nl

Meest recente eerst
Aan verwachtingen voldaan
levering te laat, hebben al mail gestuurd maar geen reactie op gekregen

Snel en goed

Ik heb hier iets besteld om aan te kunnen doen voor een feestje. Het was snel geleverd en heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Helemaal goed

Kwaliteit is heel goed, zat als gegoten. Het komt helemaal overeen met de afbeelding. Na handwash (vanwege kleur haarspray) nog steeds mooi van kleur en kwaliteit.

Totale onzin wat jullie doen…

Als jullie zeggen bijvoorbeeld zaterdag in huis moeten jullie dat ook na leveren weet nu wel dat ik niks meer bij jullie ga bestellen
Op tijd geleverd
Snel verzonden, oké prijs kwaliteit
Mooi en sneller!Danjkewel.
Makkelijke webshop met een matentabel erbij

Zeer snelle verzending!

Zeer snelle verzending en producten zoals beschreven!

Waardeloze leverling

Besteld op maandag 5 februari, ontvangen op 15 februari! Carnaval is voorbij, ik ben hier niets mee. Ook geen communicatie over waar het pakje gebleven is. Het kostuum zelf de vleugels vallen naar achter waardoor het vaak loskomt.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraagde levering en dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Maat was veel te klein! Er kan een beetje verschil op zitten maar hier lijkt een 10/12 jaar wel eerder een 4/6 jaar. Het kleed zelf kost 19 euro met verzending bij 26 euro. Om retour te sturen moest ik 18 euro betalen! Waarna zij mij dan 19 euro zouden terug storten.. waardoor ik dus nogsteeds 25 euro kwijt zou zijn voor een kleed van 19 euro. Retour systeem slaat op niks!
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Minecraft kostuum besteld voor onze zoon. Perfect voor 7/8/9 jaar, goede kwaliteit en blijft goed zitten.
Levering doen zoals voorzien had hier een heel verdrietig kind door te late levering
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer van de vertraging in de levering. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Klantenservice. Mijn pakje zat jammer genoeg vast door het boerenprotest, toch was het bedrijf zeer schikkelijk en nam het pakje terug. Ik koop zeker nog eens bij deze site
Op tijd geleverd, het pastte gelukkig bij onze zoon en goede kwaliteit.
De levering vond later plaats dan aangegeven op de site. Toen ik belde voor informatie, kreeg ik iemand in gebrekkig Engels aan de lijn die enkel kon zeggen, dat hij me niet kon helpen en hulp ging vragen aan een collega. Die collega zou me via mail binnen de 24 uur zeker nog contacteren. Vervolgens kreeg ik gewoon standaardmail dat de levering vertraagd was. Resultaat het pakket werd pas geleverd nadat ik het nodig had. Gezien de reviews die in ondertussen op internet vond ben ik ook niet geneigd om te retourneren gezien ik overal zie staan dat mensen hun geld niet terug ontvangen.
Antwoord van vegaoo.nl
Snelle service en juiste prijs kwaliteit verhouding.
NR
Nathalie R.
Westende
Pakje was veel te groot voor 0 tot 6 maanden wil je het retourneren kost dit 21€ ondertussen dat het pakje maar 22€ kost niet tevreden