vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.441 beoordelingen in totaal

Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

12 nov 2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

Beoordelingen voor vegaoo.nl

Heel goede ervaring, snel verzonden en zoontje heel blij met het Mario kostuum

Aanrader!

Snelle levering en hele mooie outfit, goede kwaliteit en net zoals op de foto!
De producten zijn mooi de levering was optijd en het zat goed verpakt

Top

Snelle levering en past perfect.
Ziet er top uit en snel bezorgd
24 mrt 2024
Snelle levering 👌👌👌
BJ
Bart J.
Geleen

Klantenservice 0/10

Jammer dat je niemand op de klantenservice kan bereiken die Nederlands praat. De mensen die in het Engels opnemen zijn helemaal niet vriendelijk.
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de klantenservice. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
18 feb 2024

Helemaal goed

Kwaliteit is heel goed, zat als gegoten. Het komt helemaal overeen met de afbeelding. Na handwash (vanwege kleur haarspray) nog steeds mooi van kleur en kwaliteit.
18 feb 2024

Snel en goed

Ik heb hier iets besteld om aan te kunnen doen voor een feestje. Het was snel geleverd en heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Goede service maat klopt snelle levering ook wel ondanks dat er stond dat het wat meer tijd kon kosten door de boerenprotesten
Alles supersnel. Levering op de beloofde datum.
Aan verwachtingen voldaan
3 mrt 2024