vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nlReviews

Beoordelingen voor vegaoo.nl

364 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022
Er ging iets mis met PostNL maar dat is snel en klantvriendelijk opgelost. Misschien een tip: Zorg dat de volledige gegevens van de ontvanger staan vermeld op het pakje dat bij een PostNL punt wordt bezorgd. Dat was in mijn geval niet gebeurd waardoor het pakje geweigerd werd omdat men bang voor fraude is.

28 feb. 2022
Ik heb twee bestellingen gedaan bij Vegaoo. De eerste direct bij de website van Vegaoo zelf en de andere als partner bij Bol.com. Bij de eerste bestelling op de website van Vegaoo zelf werden de pakken in een vrij vlot tempo bezorgd. Op zich niks mis mee. Het ging echter mis bij de factuur die ik moest betalen. Om een lang verhaal kort te maken, kwam het er op neer dat ik 14,- te veel heb moeten betalen. Hiervoor heb ik contact gezocht met Vegaoo. Telefonisch slecht bereikbaar dus heb ik gemaild. Ze streven naar een antwoord binnen 24u. We zijn inmiddels 5 dagen verder (120u) en nog steeds geen bericht! De tweede bestelling ging via Bol.com. Ik had 6x de maat M besteld, maar ik kreeg 6x de maat S. Ook hiervoor contact gezocht, maar ik kreeg verder weinig tot geen hulp. Niet eens een mailtje met "excuses". Ik moest maar nieuwe pakken bestellen en daar ook weer bezorgkosten over betalen. Geen hulp, geen service en slechte bereikbaarheid!

Beoordelingen voor vegaoo.nl

28 okt. 2022
Ik vond de website erg overzichtelijk, goede foto's bij de producten. Ook precies hoe de producten er uit zien wat nog belangrijker is. De prijsverhouding is top, en ook nog eens mega snel verzonden! Ben echt super blij met de spullen, en ga er zeker nog eens bestellen!
We hebben 2 broeken maat L besteld. Bij maat L stond dat het gelijk stond aan maat 32. Dat is niet zo. Broeken zijn in waist size eerder mt 34 of 36. Even goed blij ermee voor feestje, maar moeten wel iets overheen dragen
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
5 nov. 2022
Ruime keuze binnen het assortiment maar matige kwaliteit kostuums, de maten staan niet compleet op de website, erg jammer. €15 betaald voor express levering, maar pas 2 dagen later in huis!
7 nov. 2022
Ik had een flower power pak besteld wat erg leuk is. Het pak was op de afgesproken tijd binnen en alles is zeer goed bezorgt. Betrouwbaar bedrijf dus en een leuk product. Maat was ook prima.
4 nov. 2022
Vampiersoutfit was van enorm goedkoop en dun materiaal, er zaten ook flinke vouwlijnen in de cape die er niet uit kwamen. Deed wat het moest doen, maar was het geld niet waard.
7 nov. 2022
5 nov. 2022
Masker de haren die er op zaten geven eern troep laten snel los helaas overal lagen ze.werd er gek van .zoiets nooit meer masr masker was verders prima.
6 nov. 2022
Geweldig snelle levering en dat met Halloween ook nog eens. Super top ! Leuk assortiment, en goeie spullen. Ik ben er blij mee, thanks !
10 nov. 2022
van Jet A.
Doet wat het beloofd; product overeenstemmend hetgeen op site wordt beschreven en staat afgebeeld. Prima levertijd ook!
Na annulering bestelling snel m’n geld weer retour. Nieuwe bestelling netjes ontvangen. Tevreden over het bedrijf.
4 nov. 2022
De kussens zijn goed gelukt en kwamen snel binnen! Alles kwam goed aan doordat het stevig verpakt was.
6 nov. 2022
Fijne site, snelle bezorging. Product exact als beschreven en afgebeeld. Let wel op: kindermaat!
duurde iets langer als gedacht maar een leuk pak voor een goede prijs !!
4 nov. 2022
Just like the pictures. Great quality! I felt super comfortable :)
Zeer goede kwaliteit van product, zeer snelle levering, top
4 nov. 2022
Prima snelle service, goed verpakt, prima communicatie
3 nov. 2022
Correcte levering, product voldoet aan de verwachtingen
10 nov. 2022
Ruime keuze, voor een goede prijs. Snelle levering.
2 nov. 2022
De maten kloppen niet echt, de L is eerder een S.
3 nov. 2022
Regeren op de mail bestelling was niet compleet
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent en nog geen reactie van ons heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
5 nov. 2022
Leuke site, nette prijzen en snelle verzending!