vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nlReviews

Beoordelingen voor vegaoo.nl

436 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022
Er ging iets mis met PostNL maar dat is snel en klantvriendelijk opgelost. Misschien een tip: Zorg dat de volledige gegevens van de ontvanger staan vermeld op het pakje dat bij een PostNL punt wordt bezorgd. Dat was in mijn geval niet gebeurd waardoor het pakje geweigerd werd omdat men bang voor fraude is.

28 feb. 2022
Ik heb twee bestellingen gedaan bij Vegaoo. De eerste direct bij de website van Vegaoo zelf en de andere als partner bij Bol.com. Bij de eerste bestelling op de website van Vegaoo zelf werden de pakken in een vrij vlot tempo bezorgd. Op zich niks mis mee. Het ging echter mis bij de factuur die ik moest betalen. Om een lang verhaal kort te maken, kwam het er op neer dat ik 14,- te veel heb moeten betalen. Hiervoor heb ik contact gezocht met Vegaoo. Telefonisch slecht bereikbaar dus heb ik gemaild. Ze streven naar een antwoord binnen 24u. We zijn inmiddels 5 dagen verder (120u) en nog steeds geen bericht! De tweede bestelling ging via Bol.com. Ik had 6x de maat M besteld, maar ik kreeg 6x de maat S. Ook hiervoor contact gezocht, maar ik kreeg verder weinig tot geen hulp. Niet eens een mailtje met "excuses". Ik moest maar nieuwe pakken bestellen en daar ook weer bezorgkosten over betalen. Geen hulp, geen service en slechte bereikbaarheid!

Beoordelingen voor vegaoo.nl

Hallo, ik geloof gerust dat jullie een prima organisatie zijn. Echter, had ik een bestelling geplaatst en laten bezorgen op een afleverpunt. Dit omdat ik de bestelling niet wilde mislopen. Dit ging helaas wel mis. Mijn gegevens stonden niet op het label, alleen de gegevens van het afleverpunt waardoor deze het niet geaccepteerd hebben en direct retour hebben gestuurd. Er was voor mij geen tijd meer opnieuw te bestellen waardoor ik hals over kop winkels ben moeten afrijden om toch op tijd te slagen. Dit koste mij ruim 2 uur. Ik heb telefonisch contact met jullie gehad en telefoniste vertelde dat dit een bekend probleem is. De naam van de besteller komt niet (altijd?) bij op het label als klant naar afleverpunt laat sturen. Ook dat jullie zoeken naar een oplossing hiervoor. Tip zou zijn om dit duidelijk te vermelden in het bestel proces. Ik zou het pakket dan hebben laten verzenden naar mijn thuis adres. Jullie zijn nu inkomsten misgelopen. Mij heeft het tijd gekost wat me niet goed uit kwam. Ik hoop dat jullie dit kunnen veranderen en voor de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Maud Brinkman- Meijvaert
Antwoord van vegaoo.nl
Geachte klant, het spijt ons zeer dat het pakket niet is geleverd. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Door eerdere ervaringen een positieve beoordeling. Echter heb ik nu een andere pruik gekregen dan die op de verpakking op de foto oo de website stond. Deze leek iets bruiner van haarkleur. Ik had geen zin om alles terug te sturen omdat ik meerdere bestellingen had van andere bedrijven die ook niet geheel klopten. Aangezien dit voor carnaval is houd ik deze bestelling. Deze kleur past ook bij de outfit.
5 jan. 2023
In 1 van de kledingstukken zat een klein gaatje. Dit kon je echt pas zien na het openen. Vegaoo had dit niet kunnen weten. Ik heb 's avonds een contactformulier ingevuld en kreeg de volgende werkdag al snel een reactie. Samen met de klantenservice zijn we tot een fijne oplossing gekomen. En dat binnen 24 uur. Ik ben zeer tevreden.
7 jan. 2023
Ik werd quasi onmiddellijk op de hoogte gebracht dat een bepaald product niet voorradig was en er werd een alternatief aangeboden. De levering was zeer snel en zorgvuldig met nog een paar staaltjes als geschenk. Ook kreeg ik snel antwoord toen ik extra info vroeg. Dus top !
1 jan. 2023
Vlak voor kerst nog een kerstmuts besteld, zou zaterdag geleverd worden en had niet verwacht dat dit nog zou lukken door de drukte rond de feestdagen. Muts kwam toch precies op de aangegeven dag aan! Top gedaan!
Waarschijnlijk kwijt geraakt bij post nl maar ik heb minn pakket nog steeds niet ontvangen maar daar kunnen jullie niets aan doen. Helaas wat anders moeten kopen voor de goudparty
Antwoord van vegaoo.nl
Snelle levering. Product als op de foto. Fijne prijzen. Onze dochter wilde glitterhoeden voor haar meidenfeest. Ze hebben het geweldig gehad met de hoedjes.
Snelle levering, helaas klopt de maatvoering niet helemaal,volgens de site had ikneen XXL nodig maar een L past prima. Verder prima kwaliteit
1 jan. 2023
Snelle levering ondanks drukte feestdagen en goede schriftelijke communicatie
9 jan. 2023
Ik ben zeer tevreden over de service en het product. Alles was perfect
16 jan. 2023
produkt perfect en levering ook perfect volgens qfsprqqk
5 jan. 2023
vlotte communicatie omtrent bestelling en levering
Alles op tijd ontvangen en de maten zijn goed.
9 jan. 2023
Retouren een gedoe(aanvraag en de kosten)
Snelle levering, product is prima ,
12 jan. 2023
De maat XL leek eerder een maatje X
12 jan. 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Hij was te laat dan het afspraak.
Snelle levering, super service.
Snelle verzending, goede prijs
15 jan. 2023
Snel levering en goed ingepakt