vegaoo.nlBeoordelingen

Sylvain Ferreira

Beoordelingen voor vegaoo.nl

3.60/5.00

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vegaoo.nl

Producten nooit ontvangen, schuld wordt op postnl geschoven. Heb het nu niet meer nodig. Geld zou ik terug ontvangen, maar krijg alleen maar emails dat het eraan komt als reactie.
Nog steeds de bestelling niet ontvangen (1,5 week later) en na bellen geen oplossing als wachten tot het pakket binnen komt wat kwijtgeraakt is bij/door post NL
Nog steeds niks ontvangen.....
wij hebben de producten allemaal moeten strijken. geen tegemoetkoming gekregen
 Antwoord van vegaoo.nl
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde producten. We zien echter dat u geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. We hebben u dus ook geen compensatie kunnen aanbieden. Klantentevredenheid is onze prioriteit, we hebben u zojuist een email gestuurd met een oplossing. We hopen dat deze naar wens zal zijn. Met vriendelijke groet, het Vegaoo team
Wij hadden met een spoedzending een levering gevraagd deze was blijkbaar aan onze deur geweest ( wat raar was vermits wij altijd thuis zijn geweest ) met het gevolg de levering dus niet tijdig is aangekomen. Het kostuum was niet volledig waardoor we het op de gewenste dag niet konden gebruiken
 Antwoord van vegaoo.nl
Bedankt voor uw feedback. Het betreurt ons dat de bezorgdienst het niet goed bij u had afgeleverd en dat er een accessoires van het kostuum miste. We hebben u aangeboden het opnieuw op te sturen, maar dit was voor u niet meer nodig en heeft u het op onze kosten retour gestuurd. In ieder geval nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Sommige kleding stukken zijn niet de centen waard wat het kost.
Snelle en goede levering bij onze bestelling van een grote hoeveelheid kleding voor onze loopgroep bij carnaval.
zeer snelle service en aan de telefoon een hele vlotte bediening
Bestelling niet volledig. Geen tijdige oplossing mogelijk terwijl een nalevering prima had gekund als het meteen was opgepakt. Ik had tenslotte ook 15 euro voor een snelle levering betaald. Uiteindelijk eerst een aanbod voor 3 euro en daarna 7,50 terwijl de outfit nu niet compleet was en dus niet meer is gebruikt.
 Antwoord van vegaoo.nl
Beste klant, onze excuses dat het kostuum niet compleet was geleverd. We hadden u aangeboden om €7,50 terug te boeken of een alternatieve accessoire aan u op te sturen, maar dit was door de korte periode voor carnaval helaas niet meer wenselijk voor u. Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie voor u.
Twee pakken waren in dermate slechte kwaliteit dat hij ze niet meer aan heeft kunnen doen. We hebben een kleine vergoeding gekregen dat was fair
in de onthaal winkel,pakket niet gevonden,na veel beraad en enkele malen bellen toch gevonden,het lag eral 8 dagen
Goede levering, klacht snel opgelost, goede klantenservice
Goede kwaliteit en pasvorm is ook goed. De klantenservice reageert snel. Zeer tevreden
Snelle afhandeling.ook retourzending verliep vlot.
Prima in orde
Bij een retourzending verplicht tnt post. Terwijl het goedkoper kan via DHL. Scheelt 2 euro per pakketje.
Producten waren zoals de foto's. Geleverd in nette verpakking. Helaas paste het mij niet. Zelf de retour kosten betalen, dat is volgens mij niet overal zo.
Een prachtig pak Maar nu waren we gisteren weer bij onze kleinzoons en zag ik dat er bij de gouden stof overal draden aan gekomen zijn Ik heb het wat bijgewerkt maar toch heel jammer. De lengte van de broek is extreem lang Het shirt is prima. Ik heb gisteren een enorm stuk van de pijpen moeten innemen. Maar onze kleinzoon van 4 jaar is er razend blij mee Vriendelijke groet, Sarien Pijls
Persoonlijk vind ik het niet heel goed dat je voor je retour moet betalen.
 Antwoord van vegaoo.nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw ontevredenheid. Wij kiezen er voor om de prijzen laag te houden, waardoor gratis retourneren niet mogelijk is. Als we een "gratis" retour aanbieden, dan zouden we de prijzen van onze artikelen moeten verhogen, wat ook niet echt eerlijk is tegenover de klanten die niets retour sturen.
Snel ontvangen en goed geholpen toen ik een wijziging door moest geven