JADEO France SASU

Sylvain Ferreira

Beoordelingen voor vegaoo.nl

4.26 / 5.00

863 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 5.292 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over vegaoo.nl

Heb mijn bestelling moeten retourneren. Na ruim twee weken zelf gebeld om te vragen naar de status van de terugboeking. Medewerker was behulpzaam en correct, nu nog max twee weken wachten op terugbetaling. Niet klantvriendelijk.

Ik vind de kwaliteit voor vooral het pak niet gelijk aan de prijs, toen ik hem aandeed zaten er al stiksels los. Ik had hem helaas wel echt dit weekend nodig, maar anders had ik hem terug gestuurd. Het shirt en de maskers waren wel erg leuk.

3 weken geleden
Pak niet 100 kwaliteit en verkeerde maat, maar de levering en bezorgtijd waren top

4 weken geleden
Pakket zoek geraakt waardoor wij helaas ons halloween kl3ding niet ontvangen hebben. Krijgen wel ons geld terug maar was helaas wel een teleurstelling

Ik ben zeer tevreden over vegaoo.nl, ik heb er voor het eerst besteld vorige week, snelle levering, goede klantenservice snel bericht terug.

Kwaliteit was lager dan verwacht

Afhaalpunt Slordig... praat geen Nederlands

helemaal niets ontvangen

Antwoord van vegaoo.nl
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals telefonisch besproken met onze klantenservice was er inderdaad was misgegaan met de verzending. Uiteraard heeft u het volledige aankoopbedrag terug ontvangen op uw rekening. Nogmaal onze excuses voor het ongemak. Mvg, Team Vegaoo
Very happy with my costume, true size. :)

De producten zijn niet altijd van super kwaliteit maar de prijs en service compenseren dit. Ik bestel graag de Halloween- en carnavalskleding bij Vegaoo.

prima prijs, snelle levering en super service

Product was niet zoals aangegeven op de site. Product is ook te laat gekomen. Maar service was super, heb een melding ontvangen over het voortgang.

Mijn bestelling was vertraagd waardoor ik de producten niet op tijd had. Ik heb contact met jullie opgenomen en de service was echt top hele lieve jongen aan de telefoon gehad die ook echt met me mee dacht. Hij heeft het uiteindelijk voor elkaar gekregen dat mijn bestelling retour ging ondank dat hij al verstuurd was. Ik hoefde zelf dus niks te doen.

Antwoord van vegaoo.nl
Beste Klant, bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u ondanks het ongemak toch tevreden bent over onze klantenservice. We doen ons uiterste best om dergelijke leveringsproblemen in de toekomst te voorkomen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Vegaoo
Klantendienst TOP

Ik had gebeld om er zeker van te zijn dat mijn pakket op de aangegeven datum geleverd zou worden, vervolgens is mij beloofd dat hij op vrijdag aan zou komen, eindstand komt ie alsnog een dag te laat aan omdat ie is blijven liggen. Nu moest ik alsnog last minute een andere oplossing vinden omdat ik het pak vrijdag écht nodig had. De levering heeft dus meer dan een week geduurd.

Online bestelling gedaan 1 week voor het betreffende festijn. Telefonisch contact opgenomen of bestelling binnen dit termijn geleverd kon worden. Helaas 1 dag te laat geleverd. Bij terugsturen mocht ik de verzendkosten nogmaals betalen. Of product goed is weet ik niet ...Is ongeopend teruggestuurd want festijn was reeds voorbij. Jammer.

Antwoord van vegaoo.nl
Beste Klant, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat uw pakket niet binnen de geplande termijn geleverd was. We zouden u in dit soort gevallen aanraden om voor het retourneren contact met ons op te nemen, gezien de retourkosten in dergelijke gevallen niet voor rekening van de klant zijn. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Team Vegaoo
Klantendienst zeer vriendelijk en heeft direct alles in orde gebracht. Levering in orde

Alles was perfect.. krijg ik op mijn volgende bestelling korting?

Snel geleverd Product is goed

levering was 2 dagen te laat.

Antwoord van vegaoo.nl
Beste Klant, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de levering 2 dagen te laat was. Het lijkt erop dat Mondial Relay tijdelijk wat problemen had ondervonden met de levering. We hopen dat uw bestelling toch op tijd was voor uw evenement en dat deze ook naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Vegaoo