vegaoo.nl- Logo - Beoordelingen

vegaoo.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.444 beoordelingen in totaal

Ik had slecht voorgevoel na wat negatieve reviews over retour afhandeling ,maar prijskwaliteitsverhouding , levering en pasvorm was precies wat ik had gehoopt,perfect!!Dus heb mijn piratenpak niet hoeven te retourneren en mooi op tijd geleverd voor themafeestje.Binnen enkele dagen thuis geleverd.!!!!Top

12 nov 2023
Ik heb een artikel besteld wat volgens jullie website niet retour gestuurd kan worden, aangezien het als ondergoed wordt beschouwd. Het betreft een maillot, waarvan de verpakking nog ongeopend is. Ik vind het dan ook zeer spijtig dat ik dit altikel niet kan retourneren. Ik heb het toch retour gestuurd en hoop dat het als zodanig verwerkt kan worden

Beoordelingen voor vegaoo.nl

2 sep 2023
Het retourneren kost enorm veel waardoor je nog veel geld kwijt bent. Je kunt dan beter gewoon in Nederland iets kopen ben je uiteindelijk goedkoper uit.
13 sep 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over het retourbeleid. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
1 sep 2023
Jammer van de verzending naar het afhaalpunt. Voor het eerst zo moeten doen, normaal altijd thuislevering. Bij aanwezigheid stond mijn doos bij de afhaalpunt gewoon open/beschadigd. Doos ingedeukt, plakband deels overgetrokken. Maar goed was mijn inhoud niet beschadigd. Jammer dat er zo met pakketten wordt omgegaan!
13 sep 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat uw pakket beschadigd is gearriveerd. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
31 aug 2023
Voldeed aan de verwachtingen
22 aug 2023
Snelle accurate levering
17 aug 2023
Snelle levering, goed product
17 aug 2023
Besteld & geleverd! Top service.
10 aug 2023
Snel bezorgd, inhoud ok
10 aug 2023
price quality not top. I didn't wear the hat as it was all wrinkled and deformed.
28 aug 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
4 aug 2023
Goed en snel geleverd

Gewoon super!

Goed verpakt, erg snel ontvangen en ben heel tevreden met dit masker, echt super!
stipt volgens afspraak
27 jul 2023
Ruime keuze op de site, vlotte levering. Zoontje heeft het verkleedpak nog niet uitgehad sinds hij het gekregen heeft :)
27 jul 2023
Bestelling veel te laat aangekregen 24 juli.... had express levering gedaan voor de 21 ste juli dit te hebben ik stuur het pakket terug zou graag betaling terug ontvangen.
27 jul 2023
Geachte klant, het spijt ons zeer dat u het pakket niet tijdig heeft ontvangen. Wij willen u eraan herinneren dat u altijd contact met ons kunt opnemen via klantenservice@vegaoo.nl zodat wij de beste oplossing voor uw zaak kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Vegaoo.nl
Snelle levering, leuke spullen
20 jul 2023

Te laat geleverd en geen reactie klantenservice

15,- voor expresslevering betaald zodat het op tijd zou zijn voor de verjaardag van mijn neefje. Alsnog te laat. Dit gemeld bij klantenservice en nooit reactie gekregen.
NB
Nelleke B.
Hommerts
19 jul 2023
Mooie kwaliteit, Snelle levering, succes gegarandeerd.
16 jul 2023
Snelle service, juiste productinformatie
29 jun 2023
Snel bezorgd.
26 jun 2023
wel veel werk voor de bestelling te plaatsen
AG
Andy G.